Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko punkin piston

Vierailija
10.08.2020 |

Kuinka kauan ne ovat kiinni jos niitä ei irrota?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä oikein tunne, kun punkki puuduttaa sen puremapaikan. Sellaista pientä kuumotusta, vähän sellaista kuin hyttysen piston jälkeen voi tuntua.. monesti sitten käsi hakeutuu sinne raaputtelemaan ja sen huomaa siitä kun joku roska siellä on sitkeästi kiinni.

Vierailija
2/6 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä tuntenut, kun oli punkki kerran tarttunut kyynärtaipeeseen. Kauan ei ilmeisesti ehtinyt olla, kun ei ollut kovin iso, mutta saattavathan ne parikin päivää pahimmillaan olla kiinni verta imemässä. Pullistuvat tosin sinä aikana moninkertaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkki ei pistä. Punkki tunkeutuu ihosi läpi imemään verta kohdasta, johon tunkeutuu. Jää sille sijoilleen niin pitkäksi aikaa, että in saanut vartalonsa pullolleen vertasi, ellet siis häädä sitä pois aiemmin. Punkki ei siis pistä eikä pure!

Vierailija
4/6 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se helppo irroittaa turvallisesti? Videoita olen nähnyt mutta eihän se ole sama asia kuin kokemus. Näyttävät olevan ainakin tiukasti kiinni.

5/6 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se helppo irroittaa turvallisesti? Videoita olen nähnyt mutta eihän se ole sama asia kuin kokemus. Näyttävät olevan ainakin tiukasti kiinni.

Punkki on tiukasti kiinni. Parhaiten saa poistetuksi punkkipihdeillä, pihdit kiinni punkkiin ja kierrä rauhallisesti, kunnes irtoaa. Pinseteillä onnistuu myös, pidät punkista hellävaraisesti kiinni pinseteillä samalla kun kierrät. Jotain punkkilassojakin on, niistä ei kokemusta.

Vierailija
6/6 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ylimääräiseltä että ihossa kiinni jotakin. Kyllä sen siis tuntee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan