Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko oppia nauttimaan mökkeilystä ja luonnossa liikkumisesta täysillä kun pelkään hysteerisesti lukkeja?

Vierailija
10.08.2020 |

Muut ötökät nykyään menee, jopa muut hämähäkit, mutta ne pitkäjalkaiset hirvitykset... niihin en tule tottumaan ikinä. Miten te muut selviätte?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hage kirjoitti:

Ne pitkäjalkaiset vasta ovatkin harnittomia. Nieti, kuinka monta kertaa isompi olet. Mene lähelle ja sano PÖÖÖ. Tarkoitan tätä oikeasti. Tai pane paperi sen alle, anna kävellä sille paperille ja heitä pihalle.

joku viisas sano, että jos lukkeja on sisällä, niin sisätilan ilma on hyvä. Mä uskon tähän. ;)

Vähän vaikea uskoa tuohon ilman luotettavaa tietolähdettä.

"Ilman kosteus on tärkeää. Ne eivät pysty elämään asuinhuoneissa eivätkä muissa huonetiloissa, sillä kuivassa ilmassa ne kuolevat nopeasti." Lähde: hyönteismaailma.fi.

Vierailija
22/25 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hage kirjoitti:

Ne pitkäjalkaiset vasta ovatkin harnittomia. Nieti, kuinka monta kertaa isompi olet. Mene lähelle ja sano PÖÖÖ. Tarkoitan tätä oikeasti. Tai pane paperi sen alle, anna kävellä sille paperille ja heitä pihalle.

joku viisas sano, että jos lukkeja on sisällä, niin sisätilan ilma on hyvä. Mä uskon tähän. ;)

Sanoisin, että kosteus on lukille myös hyvä, jos niitä on sisätiloissa. Lukin tarvitsema kosteus tosin voi olla talon rakenteille haitaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi kun aloin metsästää. Siinä jännityksessä ei enää lukit haitannu. Olin silloisen ukon kans metsällä, sanoi että mun takin seläs menee lukki. Olen aina kammonnut niitä, vielä teininä sain kirkumiskohtauksen jos lukki kosketti.

Nyt vaan pyyhkäisin lukin pois, sen kummempia ajattelematta, ja jatkoin jahtia...

Vierailija
24/25 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa on paljon inhottavempia eläimiä. Esim ampiaiset, hyttyset, paarmat, käärmeet, punkit, ja liikkuminen umpimetsässä on yleensäkin hankalaa, pitää olla kumisaappaat ja pakst vaatteet joiden alla hikoilee.

Vierailija
25/25 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnossa on paljon inhottavempia eläimiä. Esim ampiaiset, hyttyset, paarmat, käärmeet, punkit, ja liikkuminen umpimetsässä on yleensäkin hankalaa, pitää olla kumisaappaat ja pakst vaatteet joiden alla hikoilee.

Vinkki: älä mene umpimetsään vaan kulje polkuja. Ihan perus metsässä (ei rakennettuja reittejä, eläinten ja ihmisten tallaamat polut) pärjää verkkareilla ja kansallispuistoissa yms missä rakennetut reitit voi olla vaikka sortseilla. Ja saappaat tarvii vaan sateen jälkeen, muuten riittää lenkkarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä