Hotwife
Olen joskus jostain lukenut, että hotwife pitää nilkkakorua jommassa kummassa nilkassa. Kummassa ? Ja onko jotain muita merkkejä kyseisen naisen haluista ulkopuolisille ?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan voi omia, mutta jos nilkkakoru, niin ei tarvitse ihmetellä jos niitä panoiseuran vonkaajia on jatkuvasti ympärillä. Jos käyttää "kaikkien" tuntemaa seksiseuran merkkiä, niin onhan se vähän hassua jos ei sitten olekaan panoseuraksi lähdössä.
No ei ole kukaan mies ikinä tullut vonkaamaan vaikka on nilkkakoru ollut, ei edes ulkomailla. Siis ihan naurettava juttu. Jos se olis joku tietynlainen nilkkakoru niin asia olis eri. Jos joku mies oikeesti on niin urpo että ajattelee että nainen joka käyttää korua on kylän yhteinen polkupyörä ni pffffff.. kaikkea täälläkin kuullee..
Ei minuakaan, olen käyttänyt vuosia oikeassa nilkassa korua. Ikinä en ole tuollaisesta kuullutkaan, lienee jokin parinvaihtajien sisäpiiriin kuuluvien eläkeikäisten juttu, kun puhutaan "tansseista". En itsekään ihan nuori ole, 55v. enkä silti ole koskaan törmännyt moiseen merkkikieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan voi omia, mutta jos nilkkakoru, niin ei tarvitse ihmetellä jos niitä panoiseuran vonkaajia on jatkuvasti ympärillä. Jos käyttää "kaikkien" tuntemaa seksiseuran merkkiä, niin onhan se vähän hassua jos ei sitten olekaan panoseuraksi lähdössä.
No ei ole kukaan mies ikinä tullut vonkaamaan vaikka on nilkkakoru ollut, ei edes ulkomailla. Siis ihan naurettava juttu. Jos se olis joku tietynlainen nilkkakoru niin asia olis eri. Jos joku mies oikeesti on niin urpo että ajattelee että nainen joka käyttää korua on kylän yhteinen polkupyörä ni pffffff.. kaikkea täälläkin kuullee..
Ei minuakaan, olen käyttänyt vuosia oikeassa nilkassa korua. Ikinä en ole tuollaisesta kuullutkaan, lienee jokin parinvaihtajien sisäpiiriin kuuluvien eläkeikäisten juttu, kun puhutaan "tansseista". En itsekään ihan nuori ole, 55v. enkä silti ole koskaan törmännyt moiseen merkkikieleen.
Todennäköisesti näitä ketjuja tulee perustamaan ja täyttämään joku asian harrastaja, joka kirjoittaa useita viestejä ja pidentää ketjua. Just googlasin parinvaihtoa ja avoimen suhteen yleisyyttä. Suomalaismiehistä kaksi prosenttia on kiinnostunut siitä, naisista puoli prosenttia. Lähde: Finsex (Väestöliitto).
Enpä tiedä Väestöliitosta, mutta kyllä minä ja uskoakseni moni muukin tietää tämän kuvion. Mutta kuten edellä joku kirjoittikin niin suuremmalla osalla se on vaan koru tai ketju koristeena
Huomenna koko päivän reissussa. Kotona vasta illalla. Vaimo on laittanut nilkkakorun vasempaan nilkkaan. Vieraita tulossa ?
En ole koskaan kuullutkaan näistä nilkkakoruista, mutta 60v seksipositiivisella tädilläni on aina päällä nilkkakoru, jossa pieni sydänriipus. En yhtään epäile, etteikö se olisi juuri tätä tarkoitusta varten, mutta vähän tuntuu oudolta. En ehkä olisi halunnut tietää.
Ikää 32v ..ja mieheni ostanut mulle vasempaan jalkaan . Ja siin on ne merkit naaras ja kaks uros merkkiä.
Ja aika usein tullaan keskustelemaan ja kyseleen mahdollisuutta jatkoille.
Yhtään törky möykkyä ei oo tullut kyselee .
Että ei kait tuo ihan satua ole. Se että kuka nilkkaan tuijjottaa,kenties sellainen joka hakee. Hänen silmät huomaa.
Ulkomailla tuo on takuu varmasti toiminut.
Eteenkin mustat ovat olleet aika kiinnostuneita.
Kysytään kuitenkin.. oon saanut kokemuksen mustasta miehestä.
Ja mieheni näki kun voihkin alla ja otin vastaan mustaa ,isoa.
Mä olin pitkään sinkkuna. Käytin aina kesäisin nilkassa nilkkakorua ihan vaan siitä syystä, että se näytti kauniilta nilkassa. En ole koskaan kuullut, että nilkkakoru on joku symboli.
Toki mä oon ollut niin pihalla kaikesta aina, että ei sillä. Useimmin taisi olla oikeassa nilkassa.
Käytin myös keskisormessa kaunista sormusta. Nyt olen kuullut, että sormus keskarissa on joku aseksuaalisuuden merkki, että kiva sillekin :D
Oliko mun epäonni siis näistä v:tun koruista johtuvaa?!
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullutkaan näistä nilkkakoruista, mutta 60v seksipositiivisella tädilläni on aina päällä nilkkakoru, jossa pieni sydänriipus. En yhtään epäile, etteikö se olisi juuri tätä tarkoitusta varten, mutta vähän tuntuu oudolta. En ehkä olisi halunnut tietää.
Minullakin on tällainen seksipositiivinen, minua monta vuotta vanhempi sukulaisrouva, jolla ei ole käsittääkseni nilkkakorua, mutta "kaikki tietävät" vaikkakin salaisuutena, että hän tuon tuosta ja miehensä suostumuksella on tehnyt tästä aisankannattajan. Rouva on näyttävä ilmestys, mutta tuo "tieto" tekee hänestä minun silmissäni kaksinverroin seksikkään. Olen kerran osunut eräässä sukulaistapaamisessa yhteissaunaan. Voi pojat sitä tunnelmaa! Suvun miehet, minä muiden mukana, olimme hiiren hiljaa, omiin ajatuksiimme keskittyneitä.
Mies osti pari vuotta sitten nilkkakorun infinity heart riipuksella. Kesäisin pidän oikeassa nilkassa. Antaa pienen vihjeen aiheesta kiinnostuneille ;)
Mikä sopisi niille naisille, jotka ei anna omalle miehelleenkään vieraista puhumattakaan. Ne on jopa tärkeämpi tunnistaa. Ehkä Päivi Räsäsen profiilikuva korvarenkaissa.
Mitäs korua tai muuta sellaista. Jos etsii vain vakkaria...
Mistäköhän löytää 30-55v Naista joka olisi aiheesta kiinnostunut? Olisi upeaa löytää parisuhde tällä dynamiikkalla, itse 38v liikunnallinen ja komea, kahden lapsen vuoroviiko isä, Uudeltamaalta ja olen huomannut olevani Cuck/aisuri.
Vapaa aika menee salilla, lenkillä, stand up keikoilla ja paremmaksi kokkaajaksi opetellessa 😅
Jos osuu yhtään voi minua lähestyä Teleg Heppu86
Mieheni osti myös minulle sellaisen korun oikeaan jalkaan ja siinä on kyseiset helyt mukana. Ja on pelannut minun kohdalla kun ovat pitäneet mua omaan ja tyydyttäneet itsensä minuun ..koko armeija ajan.olen useamman kerran ottanut sisään.
Piti 59v elää että tuollaisestakaan kuuli. Mites tuo talvella toimii huopatossujen ja toppahousujen kanssa? Täytyypäs ruveta akkojen nilkkoja vahtaamaan kun kesä koittaa..
"Todennäköisesti näitä ketjuja tulee perustamaan ja täyttämään joku asian harrastaja, joka kirjoittaa useita viestejä ja pidentää ketjua. Just googlasin parinvaihtoa ja avoimen suhteen yleisyyttä. Suomalaismiehistä kaksi prosenttia on kiinnostunut siitä, naisista puoli prosenttia. Lähde: Finsex (Väestöliitto)."
Kymmeniä tuhansia tuosta syntyy kuitenkin. Eli ei ihan tavatonta. Jossain isossa urheilukatsomossa pari sataa ukkelia, joita kiinnostaa. Bussilastilliseen mahtuu 1-2. Eli ei nää nyt ihan taruolentoja ole.
Vaimollani on aina oikeassa jalassa nilkka ketju kun haluaa vierasta.
On huomattu että nuoret miehet ainakin tietää ,tulevat kohteliaasti kyselemään onko jatkoille mahdollisuus.
Vaimo on sitten päättänyt.
On ottanut paljaallakin sisään loppuun asti.