Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotwife

Vierailija
10.08.2020 |

Olen joskus jostain lukenut, että hotwife pitää nilkkakorua jommassa kummassa nilkassa. Kummassa ? Ja onko jotain muita merkkejä kyseisen naisen haluista ulkopuolisille ?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotewife vasen nilkka - lesbo oikea nilkka.

Special meanings: If a woman wears an ankle bracelet on the left ankle,it's a sign that she is married and in an open relationship. These women are so called hotwifes in recent days. ... Interesting, if the anklet is in the right ankle, that means the womanis a lesbian.

Muistan joskus 90 luvulla olleen puhetta että jos miehellä on korvakoru oikeassa korvassa se tarkoittaa että mies on homo..

Mutta jos nyt ihan aikuisten oikeasti ajatellaan niin nehän on vaan koruja, korvakorut ja nilkkakorut... Eikö?

Kyllä ne ovat vain koruja. Mutta koru tietyssä paikassa kertoo toisille enemmän. Se on kuin kukkaiskieli; suomalaisille valkoinen kukka on vain valkoinen kukka, kun taas aasiassa se on surukukka, jonka tuominen esim. vierailulle mennessä on loukkaus.

Vierailija
42/76 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästelen että naiset väittää etteivät tunne koko nilkkaketjun merkitystä. Ainakin me miehet olemme asiasta tietoisia ja helpottaa "metsästystä" kun tietää ketkä ovat käytettävissä.

Rehellisesti sanottuna en usko etteivät naiset tiedä, kyllä he tietävät, mutta kotona voi sanoa nilkkiksen olevan vain ja ainoastaan koru. Baarissa sitten ihan toinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo nilkkakorun merkit jokainen tuntee. Ja ainakin tuon ison paidassa olevan viisisakaraisen kruunun tai patarouva kuvion. Jopa mopomiittingin pojat huuteli mun perään noista " Ooks sä sellain, joka antaa pesää, muillekin, kun omalle ukolle."  Ja mulla oli mies käsipuolessa. Että sellaista. Laittakaa vain koru, eihän sitä tietenkään tarvitse kaikille suostua.

Vierailija
44/76 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe. Pitääpä alkaa seuraamaan naisten koruja ym merkke tarkemmin kaupungilla...

Vierailija
45/76 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,onhan selvää,etteivät kaikki korun kantaja ole hottiksia,mutta pienellä silmäpelillähän tuo selviää.Pitää myös muistaa etteivät hotwifet ole suinkaan mitään jakorasioita,jotka kaikille innokkaille antaisivat.Itse kerran kysyin sopivana hetkenä eräältä hottikseksi epäilemältäni suoraan,oliko hän sitä,mitä epäilin.Tuo upea nelikymppinen katsoi suoraan silmiini,ja myönsi oevansa,mutta teki selväksi,etten ollut hänen tyyppiään.Aina ei onnaa,eikä edes joka kerta. 

Vierailija
46/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori hyvin kauniisti laittautunut "hottisvaimo" oli eilen iltapäivän ruuhkassa ostoksilla pikkuisen lapsensa kanssa hw-koru vasemmassa nilkassa. Katseemme kohtasi, kun hän huomasi minun huomanneen korun ja kun jäin tuijottaa hänen nilkkakorua. Hän pyysi pikkuisen lapsensa poimimaan alimmalta hyllyltä takaa jotain siidereitä. Lapsen poimiessa pulloja,  katsoi minuun ja sanoi äänettömästi huulilta luettavasti "Liika ylimääräisiä näkijöitä, en voinut nyt pyllistää sulle". En sanonut mitään ja he lähtivät siitä kassoille päin. Hän vielä vähän matkan päästä vilkaisi taakseen ja katseemme silloin kohtasi jälleen. Silloin hän nosti lyhyttä kesämekkoaan takaa paljastaen seksikkäät pyllynsä pakarat minulle ja silloin näin ettei hänellä ollutkaan pikkareita alla, jos eivät olleet jotkin narusellaiset. Näky oli vain muutaman sekunnin kestävä. Näimme vielä kassajonossa, mutta sen jälkeen emme nähneet toisiamme.

Mies 43  

Vierailija
47/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nilkkakoru on ihana koru ei sitä ketään pettäjävaimot voi omia.

Eihän se mitään pettämistä ole jos on miehensä kanssa sopinut seksuaalisista vapauksista, joista sinä tahdot jäädä paitsi. Sinunkin kommenttisi peukuttajista puolet on nimenomaan pettäjiä nyt tai myöhemmin.

Vierailija
48/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nilkkakorua vasemmassa nilkassa.

Rouva50

Vierailija
49/76 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä,että on tuollaisia signaaleja,joilla viestiä taipumuksistaan ja haluistaan.Minäkin pidän nilkkakorua,ja otan mielelläni ehdotuksia vastaan.Mieheni tosin sopimuksen mukaan tulee myös aina kuvioihin mukaan.Olen viisikymppinen hieman pulleahko nainen,joten ehdotuksia ei enää satele,niinkuin vuosia sitten.

Vierailija
50/76 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisen Hotwife-nilkkakorun saa ostettua? Ketjuja löytyy joka paikasta mutta nuo kirjaimet..

Vierailija
51/76 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla tuo viestitiedetään erittäin hyvin.

Vaimolla nilkka koru, siis pelkkä ketju, ja bikinien suojassa pataQ viestitiedetään ; vaimo katseli sopivaa ja veti pataQ bikinien alta esiin.

Hymy oli nuorella mustalla miehellä herkässä. Tarjosi vaimolle juomaa, piti asiaa selvänä, ei edes kysynyt.

Siitä meidän huoneeseen.

Oli nopeasti vaimolla bikinit pois.

Ei kysellyt.

Vierailija
52/76 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla tuo viestitiedetään erittäin hyvin.

Vaimolla nilkka koru, siis pelkkä ketju, ja bikinien suojassa pataQ viestitiedetään ; vaimo katseli sopivaa ja veti pataQ bikinien alta esiin.

Hymy oli nuorella mustalla miehellä herkässä. Tarjosi vaimolle juomaa, piti asiaa selvänä, ei edes kysynyt.

Siitä meidän huoneeseen.

Oli nopeasti vaimolla bikinit pois.

Ei kysellyt.

No ihmekkös tuli kumman paljon suoria "pano" ehdotuksia etelän reissulla kun pidin nättiä nilkkakorua oikeassa jalassani 😳 Ajattelin että paikka Ibiza on vain sellainen mesta. En ole aiemmin kuullutkaan tällaisesta viestittelystä.

Vierailija
53/76 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa typerä merkki. Itse olen käyttänyt nilkkakorua varmaan 15 kesäisestä enkä ole koskaan tämmöisestä kuullutkaan. Uskaltaako sitä nyt enään käyttää kun avioliitossa on, en halua että kukaan ajattelee mieheni olevan joku reppana. Ja eikö kuka vaan nainen voi käyttää nilkkakorua, niinkuin rannekorua tai mitä tahansa korua.. hohhoijaa

Huoletta voi käyttää. Nilkkakorussa olevalla symbolilla vasta viestitetään jotain. 

Vierailija
54/76 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku koru tai symboli voi joissain piireissä jotain symboloida niin jos nilkkakoru yleisesti olisi joku symboli niin meillähän olisi kuumavaimoja kymmenintuhansittain kesäisin ja olen joillain miehilläkin nilkkakorun  nähnyt. 

Jos joku kuvittelee että yleinen asuste tai koru muuttuu yleisesti tietyn seksikiinnostuksen symboliksi kun kyseisen jutut harrastajat niin mielessään kuvittelee niin kannattaa pitää pidempi tauko siitä nettirunkkauksesta.

Anopilla 20v sitten nilkkakoru niin hän oli varmasti hotwife. Joo niin varmaan ja setä oli oikeasti kanssa kun kävi pataässä baarissa kaljalla.  

Vierailija
55/76 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole ikinä kuullutkaan näistä merkityksistä, en nilkkakorusta enkä patarouvasta. Mutta olenkin vanha akka =)

Vierailija
56/76 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nilkkakoruista kuullut mutta hotwifet kertokaa mistä teidät tunnistaa??? Monenko miehen hotwife saa vierasta paljaalla niin että vieras laukeaa kunnolla sisään??

Vierailija
57/76 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaan nilkkaan se koru pitää laittaa? Netistä kun etsii tietoa niin joka toisessa jutussa se on vasemmassa ja joka toisessa oikeassa. Suomenkieliset ja englanninkieliset sivut eivät poikkea toisistaan tässä asiassa.

Vierailija
58/76 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siis hotwife korusta

Vierailija
59/76 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa on täällä 😉

Vierailija
60/76 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenko miehen hotwife saa vierasta paljaalla niin että vieras laukeaa kunnolla sisään??

No, minä kerran vastasin viestittelyyn, jonka päätteeksi hotellihuoneessa nelikymppinen pariskunta toteutti fantasiansa. Näin jälkeenpäin ajatellen he taisivat olla "luokkaretkellä". Kunnollisesta perheestä kotoisin olleelle, hyvän kasvatuksen saaneelle säädylliselle aviovaimolle järjestettiin "kerran elämässä" kokemus "merimiehestä", jolle rouva "antaisi aviopillua".

Rouvaa oli valmiseltu tapaamiseen siistimällä karvoitusta niin että jäljellä oli vain kiharaisen synnillinen "naimatupsu". Se säväytti. Aviomies ei riisunut edes solmiotaan, katsoi vain ja eläytyi.

Kaikesta oli sovittu etukäteen, viestitelty puolin ja toisin. Asiaan kuului, että olin  tapaamisen edellä pysytellyt erossa erotiikkaan liittyvistä ajatuksista ja teoista, jotta  intohimolle olisi akussa latausta ja rouvalle tiedossa runsaasti siementä. Itse koin olevani palvelutehtävässä, jonka palkkio tulisi luonnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi