Miks jotkut naiset väittää ettei miehet puhu pahaa?
Monella miesvaltaisella paikalla olleena en voi allekirjoittaa tuota väitettä. Miehet juoruavat ja se on usein paljon ilkeämpää kuin naisten juoruilu ja ihan takuulla selän takana. Haukutuksi tulee toisten ihmiseten ulkonäkö, ammattitaito, tyyli...vaatteita miehet eivät pahemmin kommentoi ja se on lähes ainoa asia mistä he eivät puhu negatiivista. Katsooko toiset miehiä ruusunpunaisen pumpulin läpi vai onko mulla vain ollut erilainen tuuri? Eilenkin kävi yksi miesyhteistyökumppani, joka pomoni kanssa haukkui yhden johtajanaisen (asiakas) tavat maanrakoon ja täysin selän takana. Eivät yhtään välittäneet siitä, että minä kuulin.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 15:38"]
Ja sekin vituttaa, että miehiä pidetään suorasanaisina. En ole koskaan nähnyt miestä, joka pystyy keskustelemaan ongelmista tai haastavista aiheista kyseisen ihmisen kanssa. Ennemmin juurikin sotketaan pakkaa puhumalla takanapäin.
Ja ihmissuhteissa miehet ovat useimmiten niitä, jotka eivät vastaa, eivät anna pakkeja, eivät puhu suoraan vaan mykkenevät, pakenevat ja luistavat vastuusta.
Kuinka väärässä julkinen ilmapiiri onkaan! Naisia syyllistetään siitä mitä miehet ovat!
[/quote]
Ainoastaan idiootteilla on ongelmia. Jostain syystä parisuhteen ongelmista 99% on naisella ja miehellä ei ole mitään ongelmia. Mutta miehen ne pitäisi ratkaista. Minulla ei ole koko aikuisikänäni ollut mitään ongelmaa mitä en ole pystynyt hoitamaan. Parin sukulaisen sairaudelle ei mitään voi, mutta ne eivät ole ongelmia koska ne on mitä on.
Sellainen lässyttäminen ja jauhaminen on täysin turhaa. Ei miehet riitele kavereidensa kanssa. Jos tulee riitaa niin katkaistaan välit. Ongelma ratkaistu. Miksi olla edes tekemisissä ihmisen kanssa jonka kanssa on ongelmia?
Olen tavannut useita naisia joilla tuntuu olevan koko ajan ongelmia. Pitää puhua tunteista kun he eivät tiedä omia tunteitaan tai sitä mitä haluavat. Juuri tuollaiset ovat asioita mistä ei edes pitäisi keskustella. Jos aikuinen ihminen ei tiedä mitä tuntee tai mitä haluaa niin ampukoot itsensä.
Missäköhän miehet pakoilevat vastuuta? Kenenkään ei pidä jäädä toisen luokse jos toinen masentuu tai vaikka tulee syömishäiriö (nämä vaan esimerkkeinä). Jos normaali elämä on jollekkin niin vaikeata niin parempi vain jättää se. Järjetöntä tuhlata elämäänsä epätasapainoisiin ja heikkoihin ihmisiin.
[/quote]
Eikö sulle duunissa koskaan tule konflikteja tai erimielisyyksiä siitä miten homma tulisi hoitaa? Ei sun tyyliin kuulu neuvottelu ja sopiminen? Kävelet vain ulos sieltä, koska vittuako sitä aikaa tuhlaamaan?
Ja oletko niitä, joilta kun kysyy suoraan, että mitä haluat niin et vastaa? Kuule kyllä ne miehet useimmiten on niitä, jotka eivät tiedä mitä tuntevat ja mitä haluavat. Naisen pitäisi olla viemässä kädestä kuin pikkupoikaa pimeässä. Sinähän se melkoinen veijari olet.
Mitä vahvuutta sinussa sitten on? Ja miten suhtaudut ihmisten väliseen lojaalisuuteen, niin kuin armeijassa? Vai jätätkö kaverin kun paha paikka tulee?
[/quote]
Duunissa määrää esimies. Ei siinä ole itään keskustelemista. Ongelma ratkaistu. Alainen tekee mitä sanotaan. Esimiehen PITÄÄ pystyä päättämään asioista.
Minä tiedän kyllä mielipiteeni jokaiseen asiaan. En joudu koskaan miettimään mitä haluan. Se saanko haluamani tai se miten saan sen on eri asia, mutta tiedän mitä haluan.
Miten naiset vievät miehiä? Yleensä ne vain yrittävät määräillä miehiä ja saada heidät toimimaan niin kuin itse haluaa. Yrittävät määräillä miten pitää elää, missä saa olla jne.
Lojaaliuas pitää olla täydellistä tai sitä ei ole ollenkaan. Jo se että keskustelet kavereidesi kanssa miehestäsi on miehesi pettämistä.
Minä olen täysin lojaali niille jotka ovat minulle täysin lojaaleja. Niitä on muutama ihminen. Yksi on se että koskaan he eivät puhu mistään minun asiastani toisille. Jos joku kysyy että mitä se tekee nykyään niin vastaus on: ei kuulu sinulle, kysy itse häneltä.
Toinen on se että toisen eteen tehdään mitä tahansa. Vaikka tapetaan tai kuollaan. Tai maksetaan sen lainat.
Siihen lojaaliuteen kuuluu myös että petosta ei ikinä anneta anteeksi. Jos petät ystävän niin kaikki katkaisevat välit siihen. Mutta siinä on myös lojaalius. Jos kaverini vaikka seurustelee naisen X kanssa. Kaverini, minä ja naisen veli olemme myös kavereita keskenään. Sitten nainen pettää kaveriani ja suhde päättyy. Jos naisen veli ei katkaise välejä siskoonsa niin minä ka kaverini katkeisemme kaikki välit myös häneen.
Sitä sanotaan lojaaliudeksi. Petät yhden niin petät kaikki.
[/quote]
Mustavalkoinen ja ankea ajattelutapa, ei akateemista koulutusta, duunarityö jähmeä suhtautumistapa asioihin. En kiinnostuisi. Itse asiassa ajattelusikaan ei enää kiinnosta, joten illanjatkoja sinne.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 15:55"]
Tuo kavereiden kanssa riiteleminen aikuisiällä kuuluu kyllä sellaisen ihan tietyn ihmisryhmän käyttäytymiseen, tiedättehän, sellaiset räjähdysherkät draamakuningattaret. Ei ainakaan mun tuttavapiirissä riidellä tai katkota välejä.
Tuo "99 % parisuhteen ongelmista on naisen ongelmia" on kyllä vähän helvetin paksua tuubaa...
[/quote]
Kuka valittaa parisuhteessa yleensä? Kuka kitisee tekemättömistä asioista? Kuka itkee parisuhteessa yleensä?
Kaikki nuo tekee yleensä nainen. Se jolla on ongelma on syyllinen niihin. Kuinka moni mies valittaa yhteisen ajan puutetta ja kun ei saa yhteyttä (henkistä) kumppaniin? Tai että nyt naisen sukat on maassa ja ne pitäisi kerätä pois? Nuo esimerkiksi ovat sellaisia valituksia mitä ei pidä hyväksyä.
99% tunteista puhumisesta on pelkkää roskaa.
[/quote]
Kaltaisiisi miehiin on hyvä lääke ja se on jättäminen. Jos et kykene yhteistyöhön niin se on sitten moikka.
[/quote]
Yhteistyö ei ole sitä että pitää siivota kun nainen niin haluaa. Yhteistyö on kompromissi kahden ihmisen halujen väliltä. Jos toinen haluaa siivota kerran kussa ja toinen joka päivä niin siivotaan kerran kahdessa viikossa. Ei se että siivotaan joka viikko.
Toinen ei voi määrätä mitä toinen tekee. Mutta jostain syystä tämänkin plastan mammojen mukaan yhteistyö on sitä että mies tekee mitä nainen haluaa.
[/quote]
En minä ainakaan halua määräillä miestäni. Haluan, että hän on onnellinen.
Duunissa määrää esimies. Ei siinä ole itään keskustelemista. Ongelma ratkaistu. Alainen tekee mitä sanotaan. Esimiehen PITÄÄ pystyä päättämään asioista.
Minä tiedän kyllä mielipiteeni jokaiseen asiaan. En joudu koskaan miettimään mitä haluan. Se saanko haluamani tai se miten saan sen on eri asia, mutta tiedän mitä haluan.
Miten naiset vievät miehiä? Yleensä ne vain yrittävät määräillä miehiä ja saada heidät toimimaan niin kuin itse haluaa. Yrittävät määräillä miten pitää elää, missä saa olla jne.
Lojaaliuas pitää olla täydellistä tai sitä ei ole ollenkaan. Jo se että keskustelet kavereidesi kanssa miehestäsi on miehesi pettämistä.
Minä olen täysin lojaali niille jotka ovat minulle täysin lojaaleja. Niitä on muutama ihminen. Yksi on se että koskaan he eivät puhu mistään minun asiastani toisille. Jos joku kysyy että mitä se tekee nykyään niin vastaus on: ei kuulu sinulle, kysy itse häneltä.
Toinen on se että toisen eteen tehdään mitä tahansa. Vaikka tapetaan tai kuollaan. Tai maksetaan sen lainat.
Siihen lojaaliuteen kuuluu myös että petosta ei ikinä anneta anteeksi. Jos petät ystävän niin kaikki katkaisevat välit siihen. Mutta siinä on myös lojaalius. Jos kaverini vaikka seurustelee naisen X kanssa. Kaverini, minä ja naisen veli olemme myös kavereita keskenään. Sitten nainen pettää kaveriani ja suhde päättyy. Jos naisen veli ei katkaise välejä siskoonsa niin minä ka kaverini katkeisemme kaikki välit myös häneen.
[/quote]
Aika wt olettaa, että sisarukset katkaisivat välit toisiinsa sen takia, että toinen töppäilee parisuhteessa ja toinen on petetyn kaveri. Miksi pitäisi mennä äärimmäisyyksiin? Kuka edes vaatisi ystävältään välien katkaisua sisarukseen? Heti ristiriitojen syntyessä pitäisi laittaa välit poikki eikä mitään selvitetä. Tämän muuten olen huomannut joidenkin miesten kohdalla, asioista ei voi neuvotella tai keskustella vaan se on suoraan välit poikki. Ellei tuo ollut vain huono esimerkki.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 16:54"]
Ja sekin vituttaa, että miehiä pidetään suorasanaisina. En ole koskaan nähnyt miestä, joka pystyy keskustelemaan ongelmista tai haastavista aiheista kyseisen ihmisen kanssa. Ennemmin juurikin sotketaan pakkaa puhumalla takanapäin.
Ja ihmissuhteissa miehet ovat useimmiten niitä, jotka eivät vastaa, eivät anna pakkeja, eivät puhu suoraan vaan mykkenevät, pakenevat ja luistavat vastuusta.
Kuinka väärässä julkinen ilmapiiri onkaan! Naisia syyllistetään siitä mitä miehet ovat!
[/quote]
Ainoastaan idiootteilla on ongelmia. Jostain syystä parisuhteen ongelmista 99% on naisella ja miehellä ei ole mitään ongelmia. Mutta miehen ne pitäisi ratkaista. Minulla ei ole koko aikuisikänäni ollut mitään ongelmaa mitä en ole pystynyt hoitamaan. Parin sukulaisen sairaudelle ei mitään voi, mutta ne eivät ole ongelmia koska ne on mitä on.
Sellainen lässyttäminen ja jauhaminen on täysin turhaa. Ei miehet riitele kavereidensa kanssa. Jos tulee riitaa niin katkaistaan välit. Ongelma ratkaistu. Miksi olla edes tekemisissä ihmisen kanssa jonka kanssa on ongelmia?
Olen tavannut useita naisia joilla tuntuu olevan koko ajan ongelmia. Pitää puhua tunteista kun he eivät tiedä omia tunteitaan tai sitä mitä haluavat. Juuri tuollaiset ovat asioita mistä ei edes pitäisi keskustella. Jos aikuinen ihminen ei tiedä mitä tuntee tai mitä haluaa niin ampukoot itsensä.
Missäköhän miehet pakoilevat vastuuta? Kenenkään ei pidä jäädä toisen luokse jos toinen masentuu tai vaikka tulee syömishäiriö (nämä vaan esimerkkeinä). Jos normaali elämä on jollekkin niin vaikeata niin parempi vain jättää se. Järjetöntä tuhlata elämäänsä epätasapainoisiin ja heikkoihin ihmisiin.
[/quote]
Eikö sulle duunissa koskaan tule konflikteja tai erimielisyyksiä siitä miten homma tulisi hoitaa? Ei sun tyyliin kuulu neuvottelu ja sopiminen? Kävelet vain ulos sieltä, koska vittuako sitä aikaa tuhlaamaan?
Ja oletko niitä, joilta kun kysyy suoraan, että mitä haluat niin et vastaa? Kuule kyllä ne miehet useimmiten on niitä, jotka eivät tiedä mitä tuntevat ja mitä haluavat. Naisen pitäisi olla viemässä kädestä kuin pikkupoikaa pimeässä. Sinähän se melkoinen veijari olet.
Mitä vahvuutta sinussa sitten on? Ja miten suhtaudut ihmisten väliseen lojaalisuuteen, niin kuin armeijassa? Vai jätätkö kaverin kun paha paikka tulee?
[/quote]
[/quote]
Mustavalkoinen ja ankea ajattelutapa, ei akateemista koulutusta, duunarityö jähmeä suhtautumistapa asioihin. En kiinnostuisi. Itse asiassa ajattelusikaan ei enää kiinnosta, joten illanjatkoja sinne.
[/quote]
Olen kyllä ihan akateemisesti koulutettu. Sinun kiinnostuksesi ei minua kiinnosta. Luottamuksen pitää olla täydellistä tai sitä ei ole ollenkaan. Lojaaliuden pitää oll täydellistä tai sitä ei ole ollenkaan. Mitä lojaaliutta se sellainen on että petetään kaveri?
Moni asia on mustavalkoinen. Esim. rehellisyys. Joko on rehellinen tai ei ole. Ei voi olla melkein rehellinen. Jos valehtelee mistään niin ei ole rehellinen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 17:00"]
[/quote]
Aika wt olettaa, että sisarukset katkaisivat välit toisiinsa sen takia, että toinen töppäilee parisuhteessa ja toinen on petetyn kaveri. Miksi pitäisi mennä äärimmäisyyksiin? Kuka edes vaatisi ystävältään välien katkaisua sisarukseen? Heti ristiriitojen syntyessä pitäisi laittaa välit poikki eikä mitään selvitetä. Tämän muuten olen huomannut joidenkin miesten kohdalla, asioista ei voi neuvotella tai keskustella vaan se on suoraan välit poikki. Ellei tuo ollut vain huono esimerkki.
[/quote]
Mitä keskustelemista on pettämisessä? Ihan oikeasti? Jos menet nussimaan toista kun olet suhteessa toisen kanssa niin olet pettänyt. Mitä puhumista siinä on?
Minä katkaisisin välini omaan sisarukseen jos hän tekisi tuollaista. Koska jos hän on tuollaiseen kykenevä niin miten minäkään voin häneen luottaa? Miten voin olla väleissä ihmisen kanssa joka on pettänyt ja satuttanut kaveriani?
Anteeksi antaminen on yliarvostettua. Yleensä se puree perseeseen ja se jolle on annettu anteeksi pettää uudestaan. Silloin tosin on jo itse sen ansainnut koska on ollut niin tyhmä.
Sen päivän kun näkisi, että löytää rehellisen ja luotettavan miehen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 16:51"]
Tuo kavereiden kanssa riiteleminen aikuisiällä kuuluu kyllä sellaisen ihan tietyn ihmisryhmän käyttäytymiseen, tiedättehän, sellaiset räjähdysherkät draamakuningattaret. Ei ainakaan mun tuttavapiirissä riidellä tai katkota välejä.
Tuo "99 % parisuhteen ongelmista on naisen ongelmia" on kyllä vähän helvetin paksua tuubaa...
[/quote]
Kuka valittaa parisuhteessa yleensä? Kuka kitisee tekemättömistä asioista? Kuka itkee parisuhteessa yleensä?
Kaikki nuo tekee yleensä nainen. Se jolla on ongelma on syyllinen niihin. Kuinka moni mies valittaa yhteisen ajan puutetta ja kun ei saa yhteyttä (henkistä) kumppaniin? Tai että nyt naisen sukat on maassa ja ne pitäisi kerätä pois? Nuo esimerkiksi ovat sellaisia valituksia mitä ei pidä hyväksyä.
[/quote]
Kaltaisiisi miehiin on hyvä lääke ja se on jättäminen. Jos et kykene yhteistyöhön niin se on sitten moikka.
[/quote]
Yhteistyö ei ole sitä että pitää siivota kun nainen niin haluaa. Yhteistyö on kompromissi kahden ihmisen halujen väliltä. Jos toinen haluaa siivota kerran kussa ja toinen joka päivä niin siivotaan kerran kahdessa viikossa. Ei se että siivotaan joka viikko.
Toinen ei voi määrätä mitä toinen tekee. Mutta jostain syystä tämänkin plastan mammojen mukaan yhteistyö on sitä että mies tekee mitä nainen haluaa.
[/quote]
En minä ainakaan halua määräillä miestäni. Haluan, että hän on onnellinen.
[/quote]
Se on määräilyä jos rupeat vaatimaan häneltä asioita mitä hän ei muuten tekisi.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 17:06"]
[/quote]
On niitä. Mutta ne vaativat myös rehellisen ja lojaalin naisen. Harvassa on naiset jotka ei puhu suhteen asioista kavereidensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 17:06"]
[/quote]
On niitä. Mutta ne vaativat myös rehellisen ja lojaalin naisen. Harvassa on naiset jotka ei puhu suhteen asioista kavereidensa kanssa.
[/quote]
Mikä siinä on sinulle niin pelottavaa? Että suhteesta puhutaan? Vaikutat pakkomielteiseltä ja kontrolloivalta. Kielikuvatkin tuolla aiemmin olivat päähän ampumista jne.
Mielestäsi olisi siis ihanne, että nainen eristäytyy ystävistään, ei jaa kavereidensa kanssa mitään kokemuksiaan ja tunteitaan eli olisi täysin sinun vallassasi. Kuulostaa sairaalta, anteeksi nyt vain.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 16:44"]
Kyllä naiset hallitsee nimenomaan paskan puhumisen, juoruilun ja toisten ulkonäön mollaillun. Miten voitte olla noin sokeita itsellenne? Tämä foorumihan on yksi elävä todiste asiasta. Monet miehethän käy täällä naureskelemassa ja päivittelemässä teidän aivoituksia.
[/quote]
Taas yksi joka ei ymmärtänyt. Kyse on siitä, että miehetkin juoruilevat ja se on julmempaa. En ole yhdenkään naisen kuullut toista ihmistä hevosnaamaiseksi, kuten miehet ovat. Ehkä jossain foorumilla, mutta ääneen olen tuollaista kuullut sanovan vain miehen. Eikä kyse ole itsestäni.
Keskustelu on näköjään mennyt ihan sivuraiteille. Kokemukseni mukaan yhtä iso määrä miehistä puhuu paskaa muista ihmisistä kuin naisistakin, mutta se puhe on ilkeämpää. Tai sitten minun käsitykseni suorapuheisuudesta on erilaista kuin muilla. Minä olen kuullut miesten sanovan sellaisia jotka eivät ole paikalla mm. kusipääksi, vittumaiseksi ihmiseksi, helvetti ei noilla säärillä pitäisi minihametta laittaa, helvetin kanat...Se on juoruilua, jos miehet sanoo kanaksi naisia, jotka eivät ole paikalla. Ihan sama vaikka se kanamaisuus olisi totta, mutta se on silti juoruilua kun sitä puhutaan selän takana. Nuoret miehet puhuvat siiderivalaista ja haukkuvat edellisen illan hoidot armotta....eikä miehet saa rauhaa toisiltaankaan. Kun nuori mies oli edellisellä työpaikalla sairaslomalla, vähän vanhemmat kommentoivat, että taisi jäädä touhut emännän kanssa kesken eikä joutanut töihin. Tässä vain yskittäisiä esimerkkejä. Pomoni on haukkunut kaikki itseään nuoremmat, että ei ne kykene hoitamaan hommia ja ei ne osaa jne..haukkuu myös minulle.
Terkuin ap.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 16:00"]
Juu, yksi suurimmista myyteistä on, että miehet ovat suoria ja reiluja eivätkä muka puhu pahaa. Miehet juoruavat enemmän kuin naiset ja se juoruilu on huomattavasti julmempaa kuin naisilla. Miehillä on myös aivan ehdoton yhdenmukaisuuden vaatimus: kaikkien pitää olla juuri täsmälleen samanlaisia. Jos joku on eri mieltä tai erilainen aivan merkityksettömänkin pienen yksityiskohdan suhteen, rangaistuksena on todella rankka pahan puhuminen selän takana.
[/quote]
Miksi joku pitäisi hyväksyä vain sen takia että sille ei tule paha mieli? Ketä kiinnostaa? On normaalia ja erittäin tervettä olla oman kaltaistensa joukossa. Sellaisten jotka ajattelevat samalla lailla ja ymmärtävät toisia. Näin tulee myös vähemmän riitoja koska ollaan yleensä samaa mieltä muutenkin.
Miesten kaveripiireissä harvemmin on riitoja. Jos on niin joko tapellaan ja huomenna ollaan taas ystäviä tai sitten katkaistaan täysin välit. Mutta naisilla se on jatkuvaa kilpailemista ja voidaan puhua paskaa toisesta kuukausia selän takana ja riidellä kerta toisensa jälkeen.
[/quote]
No, ei tule riitoja, kun kukaan ei uskalla olla eri mieltä, ettei joudu paskanpuhumisen kohteeksi. Ja paskanpuhumisen kohteeksi joutumista pelätään siksi, että on juuri nähty siinä omassa samanmielisten porukassa, mitä puhutaan niistä, jotka uskaltavat ajatella yhtään itsenäisesti.
Miehet puhuu ihan samalla tavalla kuukausikaupalla paskaa sellaisista ihmisistä, jotka eivät millään tavalla kuulu heidän elämänpiiriinsä eivätkä millään tavalla häiritse heidän elämäänsä.
Ja toki näin saa tehdä, ei siinä mitään, mutta pointtina on, että miehet juoruilevat aivan yhtä paljon kuin naiset, jopa enemmän. Ja miehille on erittäin tärkeää miellyttää ja mielistellä muita miehiä.
Minustakin miehet haukkuvat pahemmin ja rumemmin. Naiset kyllä piikittelevät mutta eivät sitten loppujen lopuksi yleensä kuitenkaan niin ilkeitä kuin miehet. Poikkeuksia on mutta yleistäen. Ihmettelen tuota miesten ihannointia, eikö nämä naiset ole ikinä joutuneet kenenkään miehen pettämäksi tai hampaisiin?
Tämä palsta kertoo paljon minkälaisia naiset on,kuvottavia, siis suurinosa.
voisko miesten ja naisten hormooneilla sekä aivokemioilla olla yhteyttä eri tyyppiseen käytökseen? Omat empiiriset havaintoni ovat oisoittaneet että naiset "juoruilevat" diplomaattisemmin ja usein sosiaalisista ongelmista(omista/muiden) kuin tietäisivät miten asin saisi ratkottua, ikään kuin haluisivat jopa auttaa... naiset suvun jatkajina saaneet paapomis genet =D.
Kun miehet yleensä puhuvat "äijjämäisemmin" paskaa muista ja heidän epäonnistumksistaan nostaen samalla omaa itsetuntoaan ja egoaan, puhe tyyli yleensä yliampuvan roisia ja irstasta liijoiteltu sekä huumorilla höystetty. Tätä näkyy enemmän duunari alalla jossa oli viellä pari vuosi kymmen sitten normaalii mennä pienssä jurrissa duunii ja alotella uusiksi työpäivän loppu puolella. kyllä se miesten ja naisten tasa-arvousuus menee parempaa suuntaa koko ajan kuhan päästään eka edellisestä sovinisti sukupolvesta eroon.
Muistakaa arvon sovinistit arvostaa naisianne,äitiönne,mummojanne sillö TE olette heidän ihanasta rakkauden pesästä tullet ja he ovat teidät ruokkineet paaponeet ja pyllynne pyyhkineet kun isäpappanne on käärineet fyffee ja vuos vuodelta etääntyneet teistä..
LOVE AND UNDERSTANDIN
Aivopesu.
Kirjalllisuus, historia, kasvatus, kaikki toistaa samaa, että mies on parempi, reilu...
suurin osa antautuu aivopesulle eikä tee havaintoja ja perusta niihin vaan uskovat mitä joku kertoo. Lammaslauma.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oletko kkk:n jäsen vai mafian? Ällöttävää touhua.
[/quote]
Mun (kohta ex) MIES valittaa, kitisee, minä itken. Mun mies valittaa et ei oo yhteistä aikaa, mä en. Mun mies valittaa jos jätän väsyneenä sukat lattialle. Niin et ei aina naiset oo tälläsiä nalkuttajia.
Viesti miehille: olkaa rehellisiä, sillä pääsee helvetin paljon pidemmälle. Aidosti.
[/quote]
[/quote]
[/quote]