Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko joulu tänä vuonna ollenkaan kaikille? Onko se musta? Se on sinusta kiinni. Eristäydy, älä matkaile, pese käsiäsi, käytä käsidesiä, pidä turvavälit. Muuten emme ehkä voi jouluna olla yhdessä...

Vierailija
10.08.2020 |

Jouluna moni haluaisi olla perheensä kanssa. Jos todella haluat, että joulu tulee sinunkin sukuusi eikä kokoontumisrajoituksia tule eikä yli 70-vuotiaita eristetä loppuvuonna kotiinsa, kannattaa toimia kuten kevättalvella eristysaikaan.

Sitten jos päästämme epidemian yltymään, on turha valittaa, ettei pääse isovanhempiensa tai omien vanhempiensa kanssa joulua viettämään.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatetaan ! 

Vierailija
2/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet kun itsekkäät matkustajat toivat sen taas mukanaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi tehdä omalta osaltaan jotain asian eteen. Itsekkäille matkailijoille voi asiasta huomauttaa, jotta ehkä ottavat opikseen ja tajuavat, että noin ei ole syytä toimia. Voi itse pysyä pääasiassa kotona, pestä käsiä ja käyttää maskia julkisessa liikenteessä. Sairaana ei mennä minnekään eikä tavata ketään. Ei edes lievissä oireissa.

Vierailija
4/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suoraan lähettänyt tekstareita puolitutuille ulkomaanmatkailijoillekin, että he ovat itsekkäitä. 

Hyvähän se on nuoren perusterveen matkailla, vaikka saisi koronan. Jatkotartuntojen joukossa voikin sitten olla monisairaita ja vanhuksia. 

Vierailija
5/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakakaa tätä linkkiä whatsupissa kavereille ja pyytäkää heitä tekemään samoin. 

Pistetään korona nollaan !

Vierailija
6/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kun moni yksinäinen vanhus menettää sukujoulun. Siis itsekkäiden ihmisten vuoksi. 

Vierailija
7/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo miettinyt, että kannattaako jouluvalmisteluja aloittaa tänä vuonna lainkaan. Oon sinkku ja yleensä ollut sukujoulu nyyttäriperiaatteella. 

Meneekö kaikki hukkaan? 

Vierailija
8/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se on myöhäistä, koska liian monet eivät välitä. Kannattaa asennoitua jo siihen oikein, niin ei tule liikaa pettymyksiä.

Vierailija
9/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sukujoulua.

Vierailija
10/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän suvussa 70-vuotiaat ole olleet eristyksissä tähänkään mennessä. Normaalisti vietetään sukujoulu vaikka hysteerikot kuinka ahdistuisivat.

Vierailija
11/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen mennessä tuskin on rokotetta, niin on edelleen vaarallista pitää mitään juhlia! Kannattaako riskeerata? Ulkonakaan tuskin viitsii viettää joulua...

Vierailija
12/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä oli joskus mahdollisuus muuttaa minun asennettani, mutta nyt on jo liian myöhäistä. Kiusasitte minua koulussa, aina. Kukaan ei halunnut olla kaveri, eikä kukaan edes puolustanut minua, ei edes aikuiset. Nytkö minun pitäisi ajatella teitä? Joo, ei tule onnistumaan... Poistukaa!

Vierailija
13/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietämme ihan normaalin joulun oman perheen kanssa kotona, miten se miksikään muuttuisi?

Vierailija
14/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jo miettinyt, että kannattaako jouluvalmisteluja aloittaa tänä vuonna lainkaan. Oon sinkku ja yleensä ollut sukujoulu nyyttäriperiaatteella. 

Meneekö kaikki hukkaan? 

Voi sinua. Kyllä on vaikeaa.

Vierailija
15/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että olisi ihanaa, jos saisi kunnon tekosyyn olla osallistumatta anoppilan joulunviettoon ja jäädä ihan vain kotiin oman perheen kesken!

Jotsin hyvää tästäkin mokomasta viruksesta.

Vierailija
16/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle tekee vain hyvää huomata, että se kamala joulu anoppilassa oli loppupelissä helppo ja kätevä tapa viettää juhlaa. Omassa joulussa saa itse päättää, mitä haluaa, mutta eipä ole ketään sitä tekemässä, itse on väkerrettävä kaikki se, mitä pitää tärkeänä. Yllättävä moni haluaa sittenkin kaiken perinteisen.

Vierailija
17/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua

Tuolta saa apua. Rohkeasti vaan soittelemaan.

Vierailija
18/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä oli joskus mahdollisuus muuttaa minun asennettani, mutta nyt on jo liian myöhäistä. Kiusasitte minua koulussa, aina. Kukaan ei halunnut olla kaveri, eikä kukaan edes puolustanut minua, ei edes aikuiset. Nytkö minun pitäisi ajatella teitä? Joo, ei tule onnistumaan... Poistukaa!

Idi-ootti! Eipä sinusta vieläkään kukaan pidä ja siitä saat kyllä syyttää itseäsi

Vierailija
19/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idi-ootti! Eipä sinusta vieläkään kukaan pidä ja siitä saat kyllä syyttää itseäsi

No tämä fakta minua voisi vähempääkään enään kiinnostaa. Toivottavasti vihanne aiheuttaa semmosen stressin, että saatte vatsahaavan!

Hylkäsitte minut synnynnäisen puhevian takia, ei enään kiinnosta teidän mielipiteet... Näin aikuisena.

Vierailija
20/47 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua viettää joulua yhdessä vaan rauhassa! Tule korona, tule jo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi