Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi parikymppisiä pilkataan meidän iän takia

Vierailija
09.08.2020 |

Tuossa aikaisemmassa keskustelussa joku erittäin katkera ihminen haukkui meitä nuoria. Ei nuori mahda iälleen mitään. Itseasiassa, kukaan ei mahda iälleen mitään. Osa meistä on erittäin fiksuja. Poikaystäväni on datanomi (tai jotain sinne päin), ja uskallan väittää, että hän on viisas. Minä en koe olevani muita viisaampi, mutta ei tarvitse haukkua. Hyvää illan jatkoa, niin vanhoille kuin nuorille. :)

N20

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyyntynyt kirjoitti:

Nuoriakin on erilaisia. Olin taannoin risteilyllä, jossa oli iso polttariporukka nuoria naisia. Veivät tanssilattialla valtavasti tilaa, huusivat ja kikattivat. Läikyttivät drinkkejään ja kun olimme tanssimassa, yrittivät siirtää lasimme toiseen pöytään ja vielä paikkamme. Kun sanoin asiasta, minulle näytettiin keskaria ja alettiin soittamaan suuta.

Kaiken huipuksi yksi niistä hyppäsi tuolille tanssimaan likaisilla kengillään, mikä oli ehdottomasti kiellettyä. Kun sanoin asiasta, sain asiasta hirveän ripityksen ja kun ei lopulta enää muuta sanottavaa keksinyt, haukkui vaimoni. En kerta kaikkiaan ymmärrä, mikä saa nuoret naiset luulemaan itsestään liikoja ja sikailemaan.

Juu, tuota porukkaa on kieltämättä meissä. :/ Kaduilla huutelevat ja riehuvat. Itse en baareissa juokse, mutta asun keskustassa, niin tuota porukkaa näkee aina silloin tällöin. Kerran jouduin soittamaan hätänumeroon, kun yksi makasi maassa ja kaverit yritti taluttaa sitä.

N20

Ei todellakaan ole mikään häke-asia jos kaverit on paikalla ja vielä auttavatkin. Hätäkeskus on hätätilanteita varten. Voi hyvää päivää sun kanssasi.

Entä jos se olisi kuolut alkoholimyrkytykseen? :o

N20

Paskooko karhu metsään?

Vierailija
22/29 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hopeakettu voisi sinuakin polokasta. kettu56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ehdi vastata tarkemmin kun palsta menee kiinni. Mutta aika tylyä käytöstä tosiaan nuorena sai joskus vanhemmilta ihmisiltä.

Vierailija
24/29 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin parikymppisenä ihan lapsi ja kun katson noita nykyisiä parikymppisiä niin lapsia hekin ovat.

Ei se lukio tai autopuoli kerro kypsyydestä tai fiksuudesta mitään.

Aika on ainoa joka saattaa joillekin tuoda järkeä päähän.

Viime kesänä katsoin kun parikymppiset juoksivat puolialasti kuudelta aamulla korttelia ympäri, ilmeisesti vedonlyönnin seurauksena.

Sitä samaa tehty itsekin,joten kuittasin touhun hyväksyvällä hymyllä.

Vierailija
25/29 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä tätä. Kyllähän elämänkokemus tietysti tekee viisaammaksi ja ne parikymppisten jutut vaikuttavat sen iän jo eläneestä naiiveilta. Silti parikymppisiä voisi kohdella ihan samalla kunnioituksella kuin niitä omia ikätovereita - tiedäthän, ihan kanssaihmisinä. Itsekin olet ne ajat elänyt ja samat asiat joutunut käymään läpi. Itse olen 27 eli lähestyn kolmeakynmentä, ja saan osakseni joiltain keski-ikäisiltä naisilta ihan käsittämätöntä käytöstä: esimerkiksi yksi kurssin vetäjä paasasi tunnin siitä, miten ei koskaan palkkaisi kaksikymppistä ja että kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen ihmisellä vasta saattaa alkaa olla jotain järkeä päässä. Jotkut taas ovat mukavia ja kunnioittavat minunkin mielipiteitäni tai sitä, etten ole vielä ehtinyt kangistua tiettyihin ajatusmalleihin, mutta toki tuovat esille myös kokemuksensa tuomat erilaiset näkökulmat. Arvata sopii, kumpia pidän katkerina akkoina ja kumpia taas fiksuina kypsempinä naisina.

Vierailija
26/29 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään ymmärrä tätä. Kyllähän elämänkokemus tietysti tekee viisaammaksi ja ne parikymppisten jutut vaikuttavat sen iän jo eläneestä naiiveilta. Silti parikymppisiä voisi kohdella ihan samalla kunnioituksella kuin niitä omia ikätovereita - tiedäthän, ihan kanssaihmisinä. Itsekin olet ne ajat elänyt ja samat asiat joutunut käymään läpi. Itse olen 27 eli lähestyn kolmeakynmentä, ja saan osakseni joiltain keski-ikäisiltä naisilta ihan käsittämätöntä käytöstä: esimerkiksi yksi kurssin vetäjä paasasi tunnin siitä, miten ei koskaan palkkaisi kaksikymppistä ja että kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen ihmisellä vasta saattaa alkaa olla jotain järkeä päässä. Jotkut taas ovat mukavia ja kunnioittavat minunkin mielipiteitäni tai sitä, etten ole vielä ehtinyt kangistua tiettyihin ajatusmalleihin, mutta toki tuovat esille myös kokemuksensa tuomat erilaiset näkökulmat. Arvata sopii, kumpia pidän katkerina akkoina ja kumpia taas fiksuina kypsempinä naisina.

Oon itse 40 ja työkaverit ovat melkein kaikki alle kolmekymppisiä. Pysyy itsekin nuorena vaikka pakko myöntää että osa jutuista on ihan lapsellista hölmöilyä.

Näyttävät pitävän minusta, koska en ikinä neuvo kysymättä enkä tuomitse tai ylenkatso. Iälle ei voi mitään, yleiselle sormeaheristävälle täti-asenteella voi. Enkä halua sellaiseksi ikinä.

Vierailija
27/29 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, teinit on niin tyhmiä 😭

Vierailija
28/29 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla työpaikallani kaksikymppiset ovat järkevämpiä kuin nämä haahuilevat kolmikymppiset (mielessä vain Bali, jooga, viina/smoothiet). Tsemppiä ap:lle.

N42

Vierailija
29/29 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan viisas datanomi :D tämä aloitus oli tosi söpö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi