MAALISMASUT la-su pino
Kommentit (48)
...mä en vaan ymmärrä. ;) se ei ois mitään uutta.
Suut punaisina, innoikkaina keräsivät ja nauttivat.
Nyt on 30l pakkaseen pantuna.Saapi sitten talvella herkutella kesän muistoilla.
Minä vaan oon aivan loppupoikki.Autoon meinasin nukahtaa,nuokuin ja pilkin jo.
Nyt roikun koneella yrittäen kuluttaa aikaani=)
L+5 ja rv 4+2
Saatte täsmälliset viikot ja päivät!!!!
Mulla ainakin menee sielä viikot nappiin kun muissa kummallista heittoa=)
L
Mun kaikkien laskutapojen mukaan sulla olis tänään rv 6+0, niinkuin itsekin laskeskelit. Mulla viimeset menkat 2.6. ja nyt siis rv 6+2. Tän tuloksen antaa myös tekay.fi-sivut..
Branco
tähän päivään...
millään ei meinaa jaksaa tota esikoisen varhaisuhma-kiukuttelua,nyt taas viikko pelkkää huutoa,raivoamista ja pään hakkaamista=( oon ihan poikki jo...millä sitä sitten loppuun asti jaksaa ja kestää=/ no,päivä kerrallaan.
tänään on 7+3 ja olo on läski(ei tästä olotilasta muuta voi kuvailla)...
nälkä jatkuu edelleen,finnejäkin siunaantunut naamaan..kovin hehkeäksi ja ihanaksi oloaan en tunne ja jokainen pieni asia tuntuu olevan tosi suuri ärsytys...itkuisuus on alkanut,parina aamuna salkkareita katsoessa itkut tirauttanut ja suurin pudottaja oli ehkä hirvein ikinä,pelkkää itkua,itkua ja itkua...se oli vaan niin liikuttavaa kun jotku oli laihduttaneet niiiiiiiin monta kiloa xD
äh,tämä taitaa kaivautua soffalle ja huudella ukkelia kaikkuun mua lohduttamaan,kun pieni äkäpussi meni untenmaille onneksi=)
Me mennään sitten prikulleen samoissa eli rv 6+0 täälläkin ja viime menkat alkoi myös 4.6. Hetken jo epäilin omiakin laskutaitojani, mutta eiköhän se noin ole.
Mulla on tullut nyt kolmatta päivää ihan hennon vaaleanrusehtavaa tuhrua tipan pari lähinnä koirien kanssa lenkkeilyn jälkeen eli kun olen liikkunut enemmän. Vähän on pelko persiissä, että onko kaikki hyvin. Toivottavasti, sillä tätä raskautta ja tulevaa vauvaa on odotettu, toivottu ja yritetty kolme pitkää vuotta ja jos nyt menee kesken, niin en tiedä miten jaksan... Huomenna taidan soitella yksityiseltä ultra-aikaa.
Sikkaralla, vastailen vielä väärään pinoonkin...eli oikeessa olet, mulla on tänään 6+0...olinkin laittanu viikon liikaa aiempiin viesteihin, se saakutin terkkari sotki mun pienen pään...siis seiska viikko alkaa.
Äääh, nyt kyllä jatkan uuteen pinoon.
tappertti-tollo
Tappert: kovasti mä ynnäsin noita viikkoja ja kun tosta 4.6. aloittaa, niin tänään tulisi juurikin kai 6 vkoa täyteen. eli huomenna alkaisi 7. onko siis kyseessä huomenna 6+1?