Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MAALISMASUT la-su pino

15.07.2006 |

:)

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä tulevan pienokaisen, että naimisiinmenon johdosta. :)

mulla on 6+1 tai jotain sinne päin. ihan loistojuttu.. vähän vaan vielä ei osaa sisäistää koko asiaa. mut mulla on kans jättiväsymystä koko ajan, mut pahoinvoinnista ei tietoakaan. johonkin tänne mä jo aiemmin noit kirjottelinkin..

Vierailija
22/48 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä soitin neuvolaan jo het plussan saatuani. tosin vain siksi, että olin huolissani alavatsanipistelystä sekä siitä, ettei ole ollut lainkaan pahoinvointia. eka aika meni kyllä vasta kk:n päähän. että tässä nyt on sitten jännittämistä kerrakseen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille,

kuten koodisana ilmeisesti kuuluu: plussasin (?) eilen :)

Nyt on pää ihan pyörällä eikä vauva-terminologiakaan ole vielä hallussa, mutta ilmeisesti rv 5 ja nettilaskureiden mukaan laskettu aika 20.3. Esikoista odotellaan, joten kaikki on uutta ja ällistyttävää (myös tämän listan käyttö, myönnetään :)) Ilta kuluu rattoisasti, kun lueskelen tietoa ja kokemuksia odotuksesta ja toivottelen kaikille erinomaisen aurinkoista viikonloppua. Liitän itseni myöhemmin esittelyyn - nyt tuntuu vielä ihan epätodelliselta :)

Vierailija
24/48 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tuosta ole huolissani, samanlaista oli ensimmäisenkin kohdalla ja kaikki meni hyvin. Ovat ilmeisesti kohdun kasvu kipuja!

Vierailija
25/48 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/48 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kekkerit kemuiltu ja en jäänyt kiinni!!!!!

Veljeni jo eilen illalla heitti;siskosein,mistä moinen ruokahalu,ootko raskaana?Johon minä että juu,viidettä kuuta vedellään ja pullistelin vatsaani.Se meni näin leikin laskulla eikä aihetta enää sivuttu=)

Tänään ensikerta tuli etova olo kun avoin jääkaapin!Yöks.

Pää lyö edelleen aivan tyhjää...

Leanna kera viisikon ja rv 4+2

Vierailija
27/48 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin soittaa neuvolaan vasta joskus elokuun puolella.1.8 mulla on ultra,jos silloin kaikki ok niin soittelemaan.

L

Vierailija
28/48 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhköfantille hääonnea!!

Meillä oli tarkoitus valkata hääpäiväksi jokin ensi vuoden helmikuun päivistä tai sitten syyskuusta, vihdoin oltiin jo lyöty kuukausivaihtoehdot ja oikea vuosi lukkoon. Nyt sitten kuitenkin siirretään, kun en halua olle viimeisilläni häissä - syksykin jää harkinta-asteelle...ehtiihän sitä myöhemminkin :)

Mä olen alkanut olemaan aamuvirkku, hittovie ja vapaapäivinä!! Liekö hormonit mitkä tän tekee, kun muulloin olen nukkunut piiitkään aamusin ja nyt olen ennen kukon laulua hereillä ihan pirteänä, sitten taas iltapvän puolelta alkaa järjetön väsymys..kummaa hommaa.

Keksikääpä miten saan tämän pvän kulumaan joutuin...huomenna olisi eka ultra ja se pelottaa. Tunnit matelee niiiin hitaasti heti aamusta. Aion kyllä perehtyä varaston siivoamiseen että saan puut talven varalle sisään, mutta tuskin tuohon kovin kauaa menee..ääh,ja vielä sunnuntai niin kaikkialla on paikat kiinni :(

Tappert 6+6 - pyörii ja hyörii levottomana...olis jo huominen

Vierailija
29/48 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitella huomenna sinne neuvolaan. pitäisi saada jotain varmistusta asiaan ennen häitä (5.8.). mä jo valittelin tossa, etten varmaan jaksa siellä kauhean myöhään valvoa, kun muutenkin nukahdan aina niin aikaisin, johon mutsi että ' kyllä sut saadaan hereillä pidettyä, on meillä siihen keinot...' joo, keinona on olut, siideri, viini sekä loppuillan booli. mä kun nyt vaan en sitten sattuneesta syystä mitään juo. ;) pitäisi siis varmaan valaista heitä ennen häitä, etteivät ihan täysin ulalla ole.

vielä toistan eilisen kyssärin: mikä on tuo maaginen nro raskausvkojen jälkeen, jonka olette siihen +-merkillä liittäneet? ekaa kun odottaa, niin ei moisia ymmärrä...

Vierailija
30/48 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikkaralla: ne + jälkeen olevat on päiviä eli täydet viikot plus päivät (on se tarkkaa vai mitä), mutta noin se neuvolakorttiinkiin merkitään.

Möhköfantille (ja oliks joku muukin) onnea suurelle päivälle.

Täällä kuvotuksen kiemuroissa. Yritän pitää aamupalaa sisällä. Onneks sentään jotain oireita löytyy. Eilen taivuin jo ostamaan greippimehua. Kuopusta odotellessa se ja salmiakki oli ainoot mitkä pysy sisällä. Vinkki: app.mehu on muuten paljon hapokkaampaa kuin greippi ja tulee siks herkemmin ylös, kannattaa ainakin kokeilla. Kuumeisesti odottelen keskiviikon ultraa, jotta sais varmuuden.

Taitaa olla paras lähteä viettämään sunnuntaita perheen kanssa.

-m- rv 6+4

Vierailija
31/48 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiits! ;) näin mä ajattelinkin, mutta nyt en sitten millään keksi, mistä ne saisi laskettua?

nim. tosi blondi

ai niin, oireista vielä... rinnat tuntuvat TODELLA turvonneilta ja nännit on arat. huoh. koko on jo ennestään n. 80DD, joten ei kauheasti innosta enää isommat... eilen laitoin ratsastukseen päälle urheilurintsikat taas ja tuntui, ettei toi varustus oikein mahdu enää sisään. ja totesin myös, että ilman satulaa maastoilu ravaillen ja laukkaillen on aika kuvottavaa. ;) etenkin se ravailu.

Vierailija
32/48 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pahaolo alkaa jo jonkin verran helpottaa....ei ole enää ympärivuorokautista :) Nyt on iskenyt hirveä nälkä koko ajan päälle jouduin yöllä neljän aikaa nousta syömään! Neuvolaan ajattelin soittaa varmaankin huomenna.

Nyt viikkoja 6+2

Maalismasuille myös keskustelu msn:llä.....liittykää ihmeessä mukaan!

http://groups.msn.com/MaalisMamit-07

Vierailija
33/48 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikkaralla: Tää linkki antaa ainakin viikot+päivät. Laitat vaan vikat menkat ja kierron pituuden tai keskiarvon jos on paljon heittoja. Mä itse käytän 28 tai 30.

http://koti.mbnet.fi/swehina/laskettuaik a.php

-m- rv 6+4

Vierailija
34/48 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/48 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime yönä unessa olin neuvolassa ja neuvolan täti vahingossa katkaisi napanuoran ja poikavauva kuoli siihen...eli pelkoja on ja paljon että masussa on elämää ja kaikki niinku pitääki. Miehelle selitin tätä unta ja se oli että kaikkia unia säkin kans näät...

Tuosta tulikin mieleen kun tuossa unessa oli poika vauva, niin mulla on jotenkin epäilys että meille tulee toinen poika... mutta toivottavasti nyt saadaan edes jompikumpi ja terve :)

OIREITA...Suihku ottaa ylikovaa rintoihin kipeetä...tosi kamalaa olla suihkussa, kun aivan pistelee :( Kuvotusta on edelleen ja sen lisäksi nälkä, vaikkei saata syödä :/ Mahakin on kovasti turvoksis, pakko pitää rentoja housuja koko aika :) niin ja tajuton väsymys...äskön otin päiväunet kun esikoinenki on päiväunilla :)

Keksin muuten runon jolla meinaan paljastaa raskauden ultran jälkeen

Salaisuuden tahdon kuiskuttaa

ja kaikki iloisella asialla yllättää.

Meille tulee perheenlisäys,

maaliskuussa syntyä pitäis.

Nyt vain masua kasvatetaan

ja toivottua vauvaa odotetaan

vielä 2viikkoa ultraan...huoh... pitäiskään tuohon runon perään laittaa laskettu aika? ollaan kyllä ajateltu että sanotaan kaikille että maaliskuussa on laskettu aika, ettei tarkkaa päivää...ettei sitten kysellä että joko,joko :)

Vierailija
36/48 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikkaralla;

aloita laskemaan edellisten menkojen ekasta päivästä. Viikot on aina sen normaalin 7 pvää.

Esim. Mun menkat alko 5.6 eli maanantaina (pv1), ens maanantaina on kulunu tasan 7 viikkoa, eli 7+0, tiistaina 7+1 jne. sunnuntai on 7+6 ja seuraava maanantai 8+0. Selkiskö? Olen vähän huono selittämään mutta ainakin yritin :)

Uuh, mua pelottaa NIIIN paljon se huominen ultra etten voi tehdä mitään, mies haluaa tulla mukaan - kai se sinne pääsee? Luulis ainakin.

Aamulla taas kuvotti heti syömisen jälkeen, olin varma että aamupala nousee ylös, mutta ilmakuplia vain puhaltelin. Yritän syödä vähän väliä, vaikkei kuvotusta kovin paljoa olekaan..parempi yrittää välttää se kokonaan. Nukuin iltapäivällä kolmen tunnin päikkärit - ja mä en KOSKAAN nuku päivällä, en vaikka joudun töihinkin välillä lähtemään 04 aikoihin, ja päivällä oleilen kotona lähteekseni taas 16 tienoilla iltanavetalle...ja nyt sitten heräilen miten sattuu ja nukun pitkin päivää *pyörittelee päätään*

Sainpa ainakin puut kärrättyä ja pinottua varastoon odottamaan talven pakkasia - ei tule kylmä :) Mies oli ihan hassu, kun on niin kovin huolehtivainen. Nytkin kysyi monta kertaa jaksanko kantaa puita vai kantaako hän, ja pitääkö levätä välillä...vähän jos pidin taukoa niin heti oli kysymässä onko kaikki kunnossa :D hassua, no tää on meidän ensimmäinen joten ymmärtäähän tuon, kyllähän mua itseänikin pelottaa millon mikäkin.

Tappert - ja sekoileva kone

Vierailija
37/48 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...todellakin on, ensin luulin sen liittyvän talon rakennukseen, mutta löytyihän siihen muutakin selitystä :) ... noo-o, huomenna taas raksalle... vaikka väsyneenä :/

Neuvolaan en taida nyt heinäkuun aikana soitella, taitavat nekin olla lomalla näin pienemmällä paikkakunnalla. Jospa sitten ensikuun alussa soittelen....

Vierailija
38/48 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) ton laskurin mukaan, johon sain masulilta linkin, menossa olisi 6+0, mutta sitten jos laskisi ton Tappertin homman mukaan, niin laskujeni mukaan olisi 7.?

ei kun kuudeshan... kävin kalenterilla vielä. eli viime menkat alkoivat 4.6.

Vierailija
39/48 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikkaralla; laskepa vielä kerran, ettei vaan olis rv7+0, mulla alko menkat 5.6 ja huomenna on rv7, tänään 6+6...ellen mä ole sitten laskenut ihan väärin..tosin niin sitten laski se neuvolan tätikin :)

Tappert - panikoi huomista ultraa ja siksi ihan sekaisin

Vierailija
40/48 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsinhän minäkin kirjottelee. Oon nyt pari päivää vaan maannu sängyssä: nukkunu ja potenu tätä oksettavaa oloa. Nyt olo on ollu " normaali" jo pari tuntia. Jospa se tästä ees hetkeks helpottas.. Maistuu jopa kokis ja popparit. NAM!

Muuten ei sit tällä rintamalla mitään ihmeellistä.

Branco rv 6+2