Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas vain rumia matcheja tinderissäni

Vierailija
09.08.2020 |

Miksen enää saa kauniita naisia pareikseni? :/
Ei jaksa vaivautua treffeille tuollaisten kanssa

Kommentit (210)

Vierailija
1/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Tinderissä on sinänsä jotain outoa. Kerran sain darraisella vessanpeiliselfiellä 1000 matchia kahdessa viikossa. Joukossa malleja ym. Sain pillua yli 30 naiselta hetkessä.

Sen jälkeen kun olen yrittänyt paremmilla kuvilla, ei matcheja tule kuin pari päivässä.

M25

Hieno tarina veliseni.

M31

Vierailija
2/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan komeita, taviksia ja rumia matchiksi. Kenet tahansa haluan. Ihanaa olla kaunis nainen. :)

Ps. mitä sun profiilissa lukee ap, niin en vahingossakaan matchaa sua? Ikähaarukka 22-25, joten toivottavasti täytät pian 26, niin et näy mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän i d i o o t t i tykkäilet rumista naisista jos heistä matcheja saat

Vierailija
4/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska karma. Tuhlaat toisten aikaa mätsäämällä naisia jotka ei edes kiinnosta sua, joten karma tekee sen ettet saa edes niitä jotka haluaisit. Ja se on sulle ihan oikein 😊❤️

Vierailija
5/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan komeita, taviksia ja rumia matchiksi. Kenet tahansa haluan. Ihanaa olla kaunis nainen. :)

Ps. mitä sun profiilissa lukee ap, niin en vahingossakaan matchaa sua? Ikähaarukka 22-25, joten toivottavasti täytät pian 26, niin et näy mulle.

Piti kirjoittaa mitä sulla näkyy vastaaja 1.

Vierailija
6/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on nykyään kytketty kännykän tai tabletin kameraan ja hakee mätchejä vain niistä jotka on ulkonäöllisesti samalla tasolla.

Sori vaan AP

Vierailija
7/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko vetää kaikki oikealle jos haluaa matchin useammin kuin kerran vuodessa.

En mä koskaan saa oikeasti kiinnostavilta naisilta mitään, vaan aina pitää tinkiä ja tyytyä johonkin.

Esim. Sänkyhommat kroppansa kunnossa pitäneen ja naamasta ruman kanssa on ihan jees, mutta ei heidän kanssaan mitään suhdetta halua...tai viettää aikaa muuten kuin seksin merkeissä. Eikä ainakaan esitellä kavereille.

Ovat vähän kuin salapanoja

Ap

Eli kaikki oikealle, ja sieltä valitsen ne joita voi jo pikku puutteessa laittaa.

Mutta tämä tarjonta tällä hetkellä siellä on jotain niin jäätävää ettei tee mieli tavata ketään missään merkeissä

Sp

Vierailija
8/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Tinderissä on sinänsä jotain outoa. Kerran sain darraisella vessanpeiliselfiellä 1000 matchia kahdessa viikossa. Joukossa malleja ym. Sain pillua yli 30 naiselta hetkessä.

Sen jälkeen kun olen yrittänyt paremmilla kuvilla, ei matcheja tule kuin pari päivässä.

M25

😂kerro lisää vitsejä jonne.

Vierailija
9/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don’t waste peoples time kirjoitti:

Koska karma. Tuhlaat toisten aikaa mätsäämällä naisia jotka ei edes kiinnosta sua, joten karma tekee sen ettet saa edes niitä jotka haluaisit. Ja se on sulle ihan oikein 😊❤️

Vaihtoehtona on joko olla kokonaan yksin, tai sitten hankkia hetkellistä seuraa niistä ei-niin-viehättävistä.

Kaksi vaihtoehtoa siis.

Yleensä oleenkin yksin, mutta joskus yksinäisyys ja panetus käy liian suureksi ja alan taas swaipata.

Mitä itse tekisit tilanteessani?

ap

Vierailija
10/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tinder assportilla sijainti muualle kuin suomeen.

Vierailija
11/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko vetää kaikki oikealle jos haluaa matchin useammin kuin kerran vuodessa.

En mä koskaan saa oikeasti kiinnostavilta naisilta mitään, vaan aina pitää tinkiä ja tyytyä johonkin.

Esim. Sänkyhommat kroppansa kunnossa pitäneen ja naamasta ruman kanssa on ihan jees, mutta ei heidän kanssaan mitään suhdetta halua...tai viettää aikaa muuten kuin seksin merkeissä. Eikä ainakaan esitellä kavereille.

Ovat vähän kuin salapanoja

Ap

Eli kaikki oikealle, ja sieltä valitsen ne joita voi jo pikku puutteessa laittaa.

Mutta tämä tarjonta tällä hetkellä siellä on jotain niin jäätävää ettei tee mieli tavata ketään missään merkeissä

Sp

Olet ihan karsea hyväksikäyttävä kåsipää.

Mitä itse tekisit tilanteessani? Yritän kyllä parhaani mukaan olla yksin, mutta välillä läheisyydenkaipuu ja ihan suoranainen panetus käy liian raskaaksi, ja tartun taas Tinderiin

AP

Vierailija
12/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtona on joko olla kokonaan yksin, tai sitten hankkia hetkellistä seuraa niistä ei-niin-viehättävistä.

Kaksi vaihtoehtoa siis.

Yleensä oleenkin yksin, mutta joskus yksinäisyys ja panetus käy liian suureksi ja alan taas swaipata.

ap

No en ainakaan käyttäisi muita ihmisiä hyväksi.

Vierailija
13/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne on ylipaatansa vapailla markkinoilla? Jos ne olis tosi kauniita ja laitettuja, ehka niilla ei olisi tarvetta hakea tinderista seuraa?

Vierailija
14/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on nyt just niin kuin kuuluu. Naiset väistää luodin ja ne jotka erehtyvät patjoiksesi oppivat paremmin välttämään paskiaisia.

Vierailija
15/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa siis.

ap

Millä tavoin kahden itsenäisen aikuisen välinen seksi on hyväksikäyttöä?

Vierailija
16/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä Tinder ja hanki elämä jossa tutustut naisiin.

Vierailija
17/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa siis.

ap

Teet siis selväksi että haet vain yhden yön seuraa? Eri

Vierailija
18/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa siis.

ap

Ei siitä erikseen puhuta, nainen voi olettaa mitä olettaa.

Mutta jos Tinderina kautta menee sänkyyn ekoilla tai toisilla treffeillä, pakkohan siinä on käydä mielessä että ei välttämättä olla heti naimisiin menossa

ap

Vierailija
19/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa siis.

ap

Mutta jos Tinderina kautta menee sänkyyn ekoilla tai toisilla treffeillä, pakkohan siinä on käydä mielessä että ei välttämättä olla heti naimisiin menossa

ap

Eli et tee selväksi eikä ole mikään pakko käydä mielessä. Olet just sellainen hyväksikäyttävä fuckboy että toivottavasti et löydä ikinä ketään. Kukaan nainen ei ansaitse joutua parisuhteeseen tollasen mulkun kanssa.

Vierailija
20/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa siis.

ap

ap

Eli et tee selväksi eikä ole mikään pakko käydä mielessä. Olet just sellainen hyväksikäyttävä fuckboy että toivottavasti et löydä ikinä ketään. Kukaan nainen ei ansaitse joutua parisuhteeseen tollasen mulkun kanssa.

No mikseivät naiset sitten kysy sitä itse?

Jos tuollaisista asioista alkaa suoraan puhumaan, niin jää kyllä seksi saamatta. Hommat eivät vaan toimi noin. Miehenä minä voisinkin puhua suoremmin näistä asioista, mutta naiset eivät pidä siitä. He käyttävät aina vähintäänkin jotain kiertoilmaisua, tai sitten tavataan jonkun verukkeen varjolla. Vaikka kyllä sitä rivien välistä voi lukea muuta

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi