Liian koukuttava tämä vauva.fi
Olen koukussa tähän vauva.fi palstoihin. Täällä on liikaa hyviä palstoja joille nauran. Tätä voisi sanoa viihteen käyttämisenä. Jokainen kommentti pyrkii olemaan meemi :D. Tämän vois verrata some addiktioon :). Onko täällä muita jotka huomasi saman?
Kommentit (15)
Iha ok, mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D
kannattaa kattoo nopee
Joo, oon melkein koko illan pyörinyt täällä darrassa.
Palsta addiktioon auttaa eniten se että saadaan keskustella, sensuuri ja moderaus koukuttaa palstailuun vain enemmän.
Me tarvitaan oikeus keskusteluun ja se auttaisi vierotusoireisiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, oon melkein koko illan pyörinyt täällä darrassa.
👎
Monta kertaa olen harkinnut lopettaa, mutta vieläkin pyörin täällä.
Ärsyttävä, aina jotenkin jumittaa tähän. Nytkin koko ajan mielessä, että pitäis käyttää koira lenkillä, niin ei, kun tässä vaan törötän. Onneksi kohta tulee se aika, kun tänne ei ainakaan voi vastata enää, saisi tulla sekin jo aikaisemmin.
No paska paikkahan tämä on. Silti pitää pyöriä täälä jatkuvasti epätoivoisena etsimässä jotain jänniä keskusteluja. Useimmiten alkaa vituttaa kun täälä käy.
Miks pitääkin olla koukussa kaikkeen paskaan, niinku alkoholiin, sokeriin ja tähän aivovammapalstaan...
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä, aina jotenkin jumittaa tähän. Nytkin koko ajan mielessä, että pitäis käyttää koira lenkillä, niin ei, kun tässä vaan törötän. Onneksi kohta tulee se aika, kun tänne ei ainakaan voi vastata enää, saisi tulla sekin jo aikaisemmin.
Mulla käy monesti niin, että "pitäs mennä syömään, hirveä nälkä", mutta jää vaan törröttämään tänne. :D Nytkin on nälkä ja teen koko ajan lähtöä iltapalalle.
Vierailija kirjoitti:
True.
Olen täällä jumissa, koska olen mielenterveyssyistä sairaseläkkeellä. Eikö kaikki muutkin ole?
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä jumissa, koska olen mielenterveyssyistä sairaseläkkeellä. Eikö kaikki muutkin ole?
Hikujklknll. Kaikki?
Vierailija kirjoitti:
No paska paikkahan tämä on. Silti pitää pyöriä täälä jatkuvasti epätoivoisena etsimässä jotain jänniä keskusteluja. Useimmiten alkaa vituttaa kun täälä käy.
Miks pitääkin olla koukussa kaikkeen paskaan, niinku alkoholiin, sokeriin ja tähän aivovammapalstaan...
Etkö tuota ole kuullut vielä?
http://www.kemikaalicocktail.fi/2011/11/e621/
Vierailija kirjoitti:
No en ole eläkkeelle päässyt. Reilu vuosi sitten lääkäri totesi, ettei mulla enää olekaan bipo, koska maniaa ei ole ollut kolmeen vuoteen. Kyllä minä töihin menisin, jos joku vain päästäisi. Vaan ei ovet aukene mulle ne ovet.
AP parka kun kukaan ei vastannut :(
Noh, sai ainakin muutaman yläpeukun...