Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut monta vuotta lamaantunut

Vierailija
02.08.2013 |

Pitkäaikainen miesystävä jätti pari vuotta sitten, ja sen jälkeen oon menettänyt elämäniloni. Oon 38-vuotias, työssäkäyvä nainen. En vaan jaksa tehdä mitään. Kesäloma meni sohvassa maatessa, kuten kaikki vapaa-aika. Tää sais jo riittää, mutta en jaksa vaan mitään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla oli kilpirauhasen vajaatoiminta vaikka tsh oli 2,4. Yleensä lääkärit sanovat tällöin, että ei voi olla kyse kilpirauhasesta, ja että olet vaan masentunut. Se on minusta oikeusmurha, koska Suomessa on kuitenkin jokunen lääkäri, jotka osaavat katsoa kokonaisuutta. Itse uskon, että lähes kaikki "itsestään" alkanut ja ilman syytä jatkuva masennus ja saamattomuus johtuu kilpirauhashormoneista ja miksei kortisoliongelmistakin. Tämä yleisesti sanottuna ja heille lähinnä, jotka uskovat lääkärin pelkillä kilpirauhaskokeilla (tsh, t4v) näkevän heti, että kyse EI ole kilpirauhasesta. t.12

Vierailija
22/24 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kommentoija palaa linjoille. Olen pahoillani karkeasta puhetyylistäni.

Itselläni on kilpirauhasen vajaatoiminta ja olen ajoittain todella aikaansaamaton ja suorastaan lamaantunut olin ennen lääkityksen aloittamista.

Tsemppiä sulle ja toivon että ongelmasi ratkeavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/24 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi "jäljellejääneeseen" saamattomuuteen t3-hormonilääkitys ja lisäravinne nimeltä ruusujuuri. Suosittelen kokeilemaan! t. 12 

Elimistö ei aina tule kuntoon pelkällä tyroksiinilla, vaikka sekin on yleinen lääkäreidenkin ajatus / harhaluulo, että se on kilpirauhasen vajaatoiminnan  ainoa hoitomuoto. Monesti on kortisolissakin häikkää (siihen tuo ruusujuuri, ei kuitenkaan vaarallinen, vaikke olisi mitään häikkää)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan