Aiotko ottaa Korona-rokotteen, jos sellainen tulee saataville?
Siinäpä se. Jos saadaan vaikkapa syksyllä Suomeen rokote Koronaa vastaan, niin menetkö ottamaan?
Kommentit (32)
En vielä tänä vuonna ainakaan. Mutta myöhemmin kyllä, sitten kun rokote on rauhassa kehitelty ja testattu. En aio matkustaa riskimaihin ennen kuin rokote on tullut.
Vaarallista leikkiä kirjoitti:
Jostain kumman syystä oikean influenssan sairastaneet ovat sitä mieltä, että kannattaa ottaa influenssarokote.
Ehkä koronatautikin opettaa.
Olen sairastanut influenssan enkä ole ottanut, enkä aio ottaa rokotetta.
Siinä vaiheessa jos ruvetaan pakottamaan rokote ottamaan, niin kuljetaan aika huolestuttavalla tiellä. Ollaan sit diktatuurissa käytännössä. Jotenkin tulee mieleen pedon merkki väkisinkin sellaisesta skenaariosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota. Vasta vuoden kuluttua aikaistaan voisin edes harkita.
Sinä saatanan kansalainen otat sen! Tämä on PAKKO ei MIELIPIDEASIA. Me tarvitaan laumasuoja. Minä en aio kuolla sinun takias saatana.
Painu mengele uidduun
Nyt vähän luottoa siihen piikkiin. Eikö muka yhdellä pärjää vaikka on niitä jotk eivät uskalla lähteä vaarantamaan terveyttään piikin avulla.. Miten luulette piikkiriippuvaiset saavanne piikille kannatusta jos ette luota yhden tömäyksen suojaan itsekään?
Jos vain piikitettynä voi ostaa ja myydä niin sitten voisikin olla kyse pedon merkistä. Viakkei siinä mikrorisua olisikaan niin en silti näe tuossa mitään luottamusta herättelevää
Vaarallista leikkiä kirjoitti:
Jostain kumman syystä oikean influenssan sairastaneet ovat sitä mieltä, että kannattaa ottaa influenssarokote.
Ehkä koronatautikin opettaa.
Olen sairastanut influenssan, enkä aio siihen silti ottaa rokotetta. Enkä varsinkaan mitään häthätää kyhättyä rokotetta uuteen pöpöön. Taudista selviää sairastamalla.
En varmuudella ota, kun otitte pois sen keskustelun.
Se todistaa palujon koko systeemistä!
Vierailija kirjoitti:
Se on tartuntatautilain alainen pakko! Tämä ei ole mielipidekysymys otatko vai et.
Pakkorokotuslaki vaatisi, että tartuntatauti on vakavampi kuin covid19, johon kuolleet ovat keski-iältään vanhempia kuin kuolleet keskimäärin.
Tietoa eri lähteistä rokotuksista : Samuli Perälä
Mitä rokotekuorman kerrannaisvaikutus kertyvänä elimistöön.
Meidän suvussa riskitekijöitä muutenkin.
Kyllä otat tämä on PAKKO