Mistä löydät halpoja lentoja?
Onko missään hakupalvelua, jonka kautta voi selata minkä hintaisia lentoja minnekin on?
Työlästä etsiä kiinteillä päivämäärillä ja kohteilla, kun haluaisi mennä tylliin huhtikuussa jonnekin 3-4 päiväksi.
Kommentit (11)
No muutaman päivän joustovaraa kun täppäät, niin näet vähän eroja siinä, lähdetkö alku- vai loppuviikosta. Mutta jos vaihtoehto on mennä huhtikuun alussa tai lopussa, niin sun on tehtävä kaksi hakua. Ainakaan mä en oo löytänyt sellaista palvelua, jossa näkisi pitkällä ajalla hinnat kertasilmäyksellä.
Halpayhtiöiden lennot taitavat tulla myyntiin puolta vuotta ennemin vasta. Ja jostain luin, että 9 päivää ennen lähtöä olisivat hinnat alimmillaan. Mutta sitä ei kannata ehkä odottaa, jos juuri tietyn lennon haluaa.
selailemaanhan ja vertailemaan niitä joutuu, mutta säästö on kyllä selailun arvoista:)
Itse olen useimmiten löytänyt vertaa.fi -sivulta
www.halvatlennot.fi ja lennot ovat halvimmillaan silloin kun tulevat myyntiin eli noin 1 vuosi ennen matkustuspäivää. Tosin yksittäisiä kampanjoita on aina.
Tsekkaan lennot tuolta ja sen jälkeen teen yleensä varauksen suoraan lentoyhtiön sivuilta; tullut usein vielä edullisemmaksi toimia niin.
Mulla viimeisten ostamieni lentojen kanssa kävi niin, että suoraan Finnairin sivuilta sain halvemmalla kuin noiden erilaisten palveluiden kautta. Tsekkasin kaikki vaihtoehdot ja näin oli. Otin sitten suoraan Finnairilta. Eli kannattaa vertailla.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 14:25"]
Mulla viimeisten ostamieni lentojen kanssa kävi niin, että suoraan Finnairin sivuilta sain halvemmalla kuin noiden erilaisten palveluiden kautta. Tsekkasin kaikki vaihtoehdot ja näin oli. Otin sitten suoraan Finnairilta. Eli kannattaa vertailla.
[/quote]
Totta. Meillä kävi juuri ihan samalla tavalla, kun alkuviikosta ostimme lentoa.
supersaver.fi ja travellink.fi - siellä on etusivulla laitettu tarjoukset ja koska ne ovat voimassa joko lennot vain tai sitten lento+hotelli
skyscanner.fi etsii myös ne lentoyhtiöt joita ei esim. ebookers etsi (eli ryanair jne)
ebookers listaa usean lentoyhtiön lennot. Sitten on halpalentoyhtiöt, kuten ryanair tai norwegian. Ja seuraan tietysti myös lentoyhtiöiden tarjouksia.