Suvi Tiilikaisen iho 34-vuotiaana
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Eiks se ole 40?
On mutta tuo video on vuodelta 2015
Uskaltaako ap pistää tuoretta videota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvi Tiilikainen on syntynyt vuonna 1980.
2020-5-1980=?????
Mitä yrität kertoa?
En osaa arvioida eri ikäisten ihoja, mutta ainakin tuolla on parempi ja nuorekkaampi iho kuin itselläni, vaikka olen 29. Onhan hänellä toki meikkiä, mutta ei kuhmuraisesta roikkunaamastani saa samanlaista meikilläkään.
Uskoisin, että vaikutelma vain koska on hyvin laiha myös kasvoiltaan ja meikki on aina tumma mm. silmistä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa arvioida eri ikäisten ihoja, mutta ainakin tuolla on parempi ja nuorekkaampi iho kuin itselläni, vaikka olen 29. Onhan hänellä toki meikkiä, mutta ei kuhmuraisesta roikkunaamastani saa samanlaista meikilläkään.
Älä oo noin ankara ja tyly itelles. Sun naama on varmasti ihan hyvä.
Suvi Tiilikainen on puhunut avoimesti pahasta aknestaan. Akne tekee ihon pinnasta epätasaisen näköisen, ja arvet voivat näyttää jonkun tietämättömän silmään "ikääntymisen merkeiltä".
Aloittajalle: Olet kaunis sellaisena kuin olet. Hyväksy itsesi, kukaan ei saa nuoruuttaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan näköinen ikäisekseen
No kai ny on kun noin ihanan laiha ja rasvaprosentti 5.
Vierailija kirjoitti:
Suvi Tiilikainen on puhunut avoimesti pahasta aknestaan. Akne tekee ihon pinnasta epätasaisen näköisen, ja arvet voivat näyttää jonkun tietämättömän silmään "ikääntymisen merkeiltä".
Tämä juuri. Itselläni on ollut akne ja edes meikillä ei saa sellaista tasaista pintaa kun ei ole pelkästään epätasaisen värinen. Iho oli tällainen jo reilu 20-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä oo noin ankara ja tyly itelles. Sun naama on varmasti ihan hyvä.
Juu, naamani voi olla ihan ok, mutta on aika kuhmurainen ja roikkuihoinen. Ei se välttämättä haittaa, tai en ainakaan tällä hetkellä murehdi asiaa. Ihopositiivisutta.
On kyllä vanhan näköinen, suupielissä juonteet näkyy selvästi. Se on rasvattomuus mikä sen tekee. Laihat on aina ryppyisempiä.
Ei kai kukaan väittäny ettei olis???