Mitä mieltä olisitte, jos kumppanillanne olisi uusi vastakkaista sukupuolta oleva kaveri, josta hän ei kertoisi teillle mitään?
Kuuluuko kumppanille aina kertoa heti uusista kavereista ja pitäisitkö sitä epäilyttävänä, jos kumppani jättäisi kertomatta?
Kommentit (16)
Riippuu vähän miten määrittelet tuon heti ja uusi kaveri. Mutta kyllähän se kysymyksiä herättää, miksi ei ole kertonut.
Minulle ei toisen tarvitse pitää lukua ystävistään.
Minulle luottamus suhteessa on yksi tärkeimmistä, jos en sen verran voi luottaa, niin en kyllä näe paljoa tulevaisuutta suhteellakaan.
M40
Ei tarvitse kertoa, en ihmettele.
Mieheni joskus kertoi asioista, joita oli tehnyt uuden työkaverin kanssa. Tapasi tätä vapaa-ajallakin. Tulivat oikein hyviksi kavereiksi. Vuosien päästä tajusin tuon kaverin olevan nainen (en niemestä tiennyt) En kuitenkaan yhtään ihmetellyt, että mieheni ei erityisesti maininnut työkaverin sukupuolta. En minäkään mainitse. Olemme nyt käyneet useita kertoja tuon kaverin ja hänen miehensä luona kylässä. Mukavia ihmisiä.
En minä tiedä ja tunne muutenkaan miehen kaikkia kavereita.
Me puhutaan miehen kanssa kaikesta ja olisi kyllä tosi outoa ja epäilyttävää, jos hän ei mainitsisi mitään uudesta naispuoleisesta kaverista.
Meillä on tapana jutella kaikista tapahtumista, joten pitäisin todella omituisena jos ei mainitsisi uutta kaveria, oli sukupuoli mikä tahansa.
Joo, pitäisi kertoa, varsinkin jos kaveri on nainen. Olisi se outoa jos salailisi asiaa...niin että minun läsnäollessa ei voisi esim tekstailla tai puhua puhelimessa hänen kanssaan, koska yleensä tekee niin kavereiden suhteen.
Saattaahan tuo telmiä vaikka samaa sukupuolta olevan kaverinsa kanssa. Mistä minä tiedän, kun en ole paikalla.
Minullekin puoliso kertoi tällaisesta "kaverista". Selvisi nopeasti, että kyseessä oli seksisuhde. Minulle vain sanottiin, että "kai kavereita saa olla". Puolison uskottomuus oli hirvittävä järkytys. Älkää uskoko moisiin "kaveruuksiin".
Miten siitä voi olla mitään mieltä, jos ei tiedä asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Minullekin puoliso kertoi tällaisesta "kaverista". Selvisi nopeasti, että kyseessä oli seksisuhde. Minulle vain sanottiin, että "kai kavereita saa olla". Puolison uskottomuus oli hirvittävä järkytys. Älkää uskoko moisiin "kaveruuksiin".
Kyllä naiset, se on usein juurikin näin! Kannattaa olla tarkkana. Kaikkihan ne on 'kavereita vaan'....
Vierailija kirjoitti:
Miten siitä voi olla mitään mieltä, jos ei tiedä asiaa?
Kyllä se jotenkin selviää, ennemmin tai myöhemmin. Jonain viestinä, miehen möläytyksenä, jonkun muun möläytyksenä, kun näette jossain tms. Sitten vähän nousee karvat pystyyn 'miksen ole ikinä kuullut mitään tästä henkilöstä...'
Varmaan kumppani tietää että toinen on mustasukkaista laatua, niin parempi jättää kertomatta ettei tule taas riitaa pelkästä kaveruudesta