Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin lahjoittaa vähävaraisen lapselle huvipuistolipun?

Vierailija
02.08.2013 |

Haluaisin lahjoittaa anonyymisti, mitähän kautta se onnistuisi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta samalla pitäisi lahjoittaa lippu isälle, äidille ja muille sisaruksille. Köyhät on siitä jänniä, että niille pitää kaikki antaa ilmaiseksi.

Vierailija
2/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 08:28"]

En tiedä, mutta samalla pitäisi lahjoittaa lippu isälle, äidille ja muille sisaruksille. Köyhät on siitä jänniä, että niille pitää kaikki antaa ilmaiseksi.

[/quote]

mä niin komppaan tätä. poikani kaveri on isosta perheestä ja tänä kesänä on päässyt pari kertaa uimarannalle, siis yleiseen, ei maksuja. Äiti kulkee ilmaiseksi vaunujen kanssa eli kuluja matkasta ei tuöe. Mies sai mahdollisuuden ostaa lippuja huvipuistoon halvemmalla ja päätettiin että otetaan tämä poika kaveriksi mukaan. Sanottiin kysy lupa ja sieltä tulikin viesti pitäis ottaa 2 nuorempaa 2 ja 4 v mukaan. Oli helppo sanoa meillä ei ole turvaistuimia ja autoon ei mahdu. Lähetti vielä toisen kerran lapun menkää julkisilla. Sanoin pojalle nyt meidän täytyy unohtaa reissu kun mä en halua lastenvahdiksi. Äiti oli sitten minut haukkunut pojalleen ja isä kun tuli humalassa vastaan, ylläri ylläri, lupasi hakata minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sossuun. Sos.tt voi antaa lipun sitä tarvitsevalle asiakkaalleen. Varmsti kelpaa jollekin.

Vierailija
4/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna on joulupuukeräys vai mikä lie, mutta mä haluaisin osallistua kanssa kesällä siten, että vähävaraisen perheen lapset pääsis huvipuistoon.

Vierailija
5/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosissani sitä mieltä että jos lapselle niin myös huoltajalle. Koska jos ei perhe muuten ole menossa huvipuistoon, niin jos lapsi saa lipun, perheelle tulee vaan lisäkustannuksia ja ylimääräisiä menoja kun pitää huoltaja sinne kustantaa.

Vierailija
6/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis vaikka en laske itseäni vähävaraiseksi niin mun rahojen ensisijainen sijoituspaikka ei todellakaan ole hUvipuisto ja meilläkin jäi ilmaiset funpark liput käyttämättä kun olisi pitänyt aikuiset maksaa sinne, saati kun olen viel raskaana niin en todella maksa mitään rannekkeita kun en mihinkään pysty menemään, koska koulun loma-aikana ei ollut mahdollisuutta aluelippuun ja toisaalta jo kun pitää usein mennä lapsen kanssa yhdessä, koska ei meidän 7 vee yksin mene kuin joihinkin kesyimpiin laitteisiin

Vierailija
7/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 09:55"]

Mä olen tosissani sitä mieltä että jos lapselle niin myös huoltajalle. Koska jos ei perhe muuten ole menossa huvipuistoon, niin jos lapsi saa lipun, perheelle tulee vaan lisäkustannuksia ja ylimääräisiä menoja kun pitää huoltaja sinne kustantaa.

[/quote]

linnamäelle ei ole sisäänpääsyä ja laitteita on joka lähtöön. Ei vanhempi tarvi lippua.

Vierailija
8/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 09:59"]

Ja siis vaikka en laske itseäni vähävaraiseksi niin mun rahojen ensisijainen sijoituspaikka ei todellakaan ole hUvipuisto ja meilläkin jäi ilmaiset funpark liput käyttämättä kun olisi pitänyt aikuiset maksaa sinne, saati kun olen viel raskaana niin en todella maksa mitään rannekkeita kun en mihinkään pysty menemään, koska koulun loma-aikana ei ollut mahdollisuutta aluelippuun ja toisaalta jo kun pitää usein mennä lapsen kanssa yhdessä, koska ei meidän 7 vee yksin mene kuin joihinkin kesyimpiin laitteisiin

[/quote]

kai olit niin fiksu että lahjoitit liput eteenpäin.

Vierailija
9/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 09:59"]

[/quote] Voi kun olisitte laittaneet liput jakoon. Meillä olisi ollut rahaa ostaa lippu aikuisille, mutta ei koko perheelle.

Vierailija
10/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin oisin mut ne meni vanhaksi ihan huomaamatta, kun meillä parisataa kilsaa ideaparkkiin ja tarkoitus oli jollain reissulla mennä, mutta sellaista reissua ei tullut tehtyä eikä viititty pelkästään sitävarten sinne ajaa. 

Lintsille pääsee joo alueelle, mutta jos jonkun pitää mennä lapsen kans yhdessä vuoristorataan tms niin aikuinenkin tarvii lipun, lintsi onkin oikeastaan poikkeus kun on myös ilmaisia laitteita ja ilmainen alueelle pääsy, toista on särkkis kun kaikki tarvii 40€ :n rannekkeen, sama joku muumimaailma :/

Vierailija
11/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, oikeassa paikkassapa ne köyhät on jos Helsingissä asuvat, ja pääsevät lintsille vai mikä se on, noin vain.