Niin siis kenen mielestä nyt on ihana ilma?
Niin painostava, hiki vaan valuu tuolla ulkona ja tuntuu pahalta kun ei saa raikasta ilmaa keuhkoihin. Onneksi kesä on lopuillaan.
Kommentit (25)
Minun mielestäni. 25 astetta lämmintä, aurinko paistaa ja mereltä käy vilvoittava tuuli. Olisipa aina tällaista.
Mulla on varmaan oikeasti joku sairaus kun tuntuu, että pyörryn tuolla ja hikoilen valtavasti. Siis mulla on koko naama aivan pisaroilla ja päänahasta valuu norona pitkin niskaa ja ohimoita. Koko vartalo aivan kylmän nihkeä. Ihan kamalaa se on ja noloa. Varsinkin kun on nuori nainen ja muuten laittautunut nätiksi.
Täydellinen ilma käydä pulahtamassa järvessä ja saunassa.
Hellehullu kirjoitti:
Minun mielestäni. 25 astetta lämmintä, aurinko paistaa ja mereltä käy vilvoittava tuuli. Olisipa aina tällaista.
No täällä on 27 astetta lämmintä, eikä mistään velvoittavasta tuulesta tietoakaan. Onneksi kohta viilenee.
Olen ollut pitkähihainen paita päällä koko viikonlopun ulkona. Ei kaikilla ole kuuma 25 asteessa eikä vielä edes 27 asteessa.
10 km juoksulenkki sujuu helteillä yhtä hyvin kuin muulloinkin, vesipullo pitää vain olla mukana. Enkä edes ollut ainoa juoksija.
Ja ihan kuin koko Suomessa olisi aina samanlainen sää Hangosta Inariin ja Joensuusta Vaasaan...
Äsken oli semmonen 5 minuutin vesi ja rae kuuro, ei oo enää niin tukahduttavaa 😊
Vierailija kirjoitti:
Äsken oli semmonen 5 minuutin vesi ja rae kuuro, ei oo enää niin tukahduttavaa 😊
Missä päin?
Täällä on sadepäivä, +15. Ei tulla etelään ennen kuin jäähtyy.
Miellä kanssa jo jyrisee, onneksi oli vain 1.5 päivän hellejakso. Toki mun mielestä saisi olla lämpimiä päiviä, mutta pitkät hellejaksot eivät ole mukavia, kun ei voi yölläkään nukkua.
No Euroopassa paikoin lähenteli 40 astetta, ei monenkaan mielestä hirveän ihanaa ja jotkut kuitenkin tungeksivat rannoille polttamaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin?
Itä-Suomessa näyttää sadetutkan mukaan satavan.
Liian kuuma kello viiden teelle :/ Tekee mieli vain kylmää juomaa.
Helsingissä on ollut eilen ja tänään aivan mahtava ilma.. Asun Brysselissä ja siellä on ollut jo viikon ajan 35, 36, 37 joka ikinen päivä, yölläkin 28 alimmillaan. Luojan kiitos olen parhaillaan Suomessa. Muistan viime kesältä miten inhottavaa se oli (40 astetta varjossa pahimmillaan).
Joten tämä 25 ja mukava merituuli on todella miellyttävä sää. Ihanaa olla ulkona.
Hassua, mä en hikoile ulkona ollenkaan mutta kun tulee sisälle niin hiki virtaa. Kuitenkin sisällä ja ulkona sama lämpö.
Olenkin ollut ulkona 07 - tähän saakka.
Taivaallisen ihana ilma! Jopa ilta on niin lämmin että vielä tarkenee hetken olla ulkona
Tämä kosteus+lämpö=HELVETTIÄ!! Kosteus% makkarissa mittarin mukaan 60 ja sisälämpötila +27, aika tukalaa sanoisin. Ja ikkunoiden tai terassin oven auki pitäminen on yhtä tyhjän kanssa, koska ei tuulenvirettäkään. Tuossa 2h sitten ukkosti ja satoi kaatamalla, vihaan tätä kosteutta.
Thaimaassa käyty pari kertaa ja siellä sama helvetti, ainoat oikeat vaatteet oli uikkari tai jokin henkäyksen ohut halatti ja silti hiki valui.
Egyptissä +42 astetta ja kuiva aavikkoilma, ei ollut yhtään paha, päinvastoin.
Mahtaa tulla vaikea yö, ja mies haisee ja hikoilee vieressä *oks* 😓
En tiedä mitään ulkomaailmasta, olen pimeässä makuuhuoneessa jossa lämpötila +18c ilmastointilaitteen ansiosta 😍
Minusta. Ei ole minulle ollenkaan liian kuuma vaan just sopiva.