Olen laihduttanut ja vyötäröltä on lähtenyt 4 cm. Vanhat housut kiristävät silti. Voiko johtua salitreenistä?
Ihmettelen. Olen laihduttanut kolme viikkoa ja vyötäröltä on lähtenyt jo 4cm. Tänään laitoin vanhat housut jalkaan ja huomasin, että ne kiristävät oudosti, varsinkin reisistä.
Voiko olla mahdollista, että jalkoihini on kehittnyt lihasta ahkerasta salitreenistä niin paljon, että housut kiristävät?
Olen syönyt terveellisesti ja harrastanut liikuntaa. Toki myös 4 cm kato vyötäröltä kertoo, että tuloksia on tullut. Vaakaa en käytä.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Sinun painosi on selvästikin pudonnut, nimittäin vyötäröltä reisiin.
Siis tyhmä kysymys, mutta voiko näin käydä? En siis ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
😂
Mutta oikeasti, kannattaa sitä vaakaakin käyttää. Kun 4cm vyötäröltä suuntaan tai toiseen voi johtua ihan mistä vaan. Kolmessa viikossa ei sellaisia muskeleita varmaan tule että housutkin puristaa. Vai? En tiedä mutta oudolta kuulostaa.
Liikunta vähentää keskivartalolihavuutta. Siinä on sitä kaikista haitallisinta rasvaa. Voisiko liittyä tähän?
Sinulla on nesteet kertyneet reisiin, varsinkin kun nyt on ollut helteitä useampi päivä.
Mulla on aikaisemmin käynyt vähän samansuuntaisesti. Huomasin, että johtui siitä että pakaroihin kehittyi lisää lihasta joka vaikutti tietenkin tilan määrään housujen sisällä ja luulin että kiristää vyötäröltä. Onnea hyvistä treeneistä silti, hanki parempia housuja!