Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö joku hyväntekeväisyystaho voisi ommella ja lahjoittaa vähävaraisille lapsiperheille kangasmaskeja?

Vierailija
09.08.2020 |

tai vähävaraisille vanhuksille.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei estä vaikka sinua aloittamista. Varmasti jakelukanava löytyy kyllä. Itse en ole käsityö-ihmisiä.

Vierailija
2/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähävarainen perhe opettelee ihan itse ompelemaan. Huokea harrastus koko perheelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei estä vaikka sinua aloittamista. Varmasti jakelukanava löytyy kyllä. Itse en ole käsityö-ihmisiä.

Minä tyydyn valitettavasti vain ideageneraattorin osaan.

ap

Vierailija
4/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ei osaa ommella eikä ne osaa pestä niitä maskeja, enemmän haittaa kuin hyötyä. Designmaskit kyllä kelpaa!

Vierailija
5/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähävarainen perhe opettelee ihan itse ompelemaan. Huokea harrastus koko perheelle.

Ei sekään hullumpi idea ole, mutta kaikki eivät saa aikaiseksi. Jos jollakulla on ylimääräistä tarmoa takataskussa ja jotain kankaanpalasia, niin tässä olisi hyvä kohde hyväntekeväisyydelle.

Vierailija
6/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken ei tarvitse olla ilmaista. Vähävarainen opettelee tekemään itse.

Vierailija
7/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät ei osaa ommella eikä ne osaa pestä niitä maskeja, enemmän haittaa kuin hyötyä. Designmaskit kyllä kelpaa!

Maskien mukaan voisi printata helpot käyttö- ja pesuohjeet. Uskon että varmasti kelpaa kun suositus tulee, ainakin osalle perheistä

Vierailija
8/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken ei tarvitse olla ilmaista. Vähävarainen opettelee tekemään itse.

Ei tarvitse ei. Mutta se olisi kaikkien etu.

Vierailija
9/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun kässätunnillahan niitä voisi hurautella, nuoret voisivat olla innokkaampia käyttämään jos maskissa olisi kiva kuosi.

10/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, koska ensin pitää MYYDÄ ne ulkomailta tuotetut ja kotimaassa valmistetut maskit. Siihenhän tämä kaikki nyt perustuu. Ensin ei ole maskeja: ei tarvita suositusta. Nyt on maskeja pilvin pimein: suositus. Follow the money.

Vierailija
11/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulun kässätunnillahan niitä voisi hurautella, nuoret voisivat olla innokkaampia käyttämään jos maskissa olisi kiva kuosi.

Kässäopet hoi, tässä hyvä vinkki!

Vierailija
12/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään hullumpi idea ole, mutta kaikki eivät saa aikaiseksi. Jos jollakulla on ylimääräistä tarmoa takataskussa ja jotain kankaanpalasia, niin tässä olisi hyvä kohde hyväntekeväisyydelle.

Eiköhän he joilla on tarmoa ja energiaa ole jo niitä tehnyt tuttavilleen ja lahjoittanut hyvää hyvyyttään niitä maskeja. Jos on köyhä, niin silloin sitä tarmoa on löydettävä omastakin takaa. Vain rikkailla on varaa olla saamattomia ja maksaa muille. Kangasta nyt luulisi löytyvän vaikka pieneksi jääneistä vaatteista.

13/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina se "joku", jota huudetaan apuun milloin missäkin. Minne on kadonnut suomalaisten oma-aloitteisuus ja organisointikyky?

Maskinompelutalkoot voi järjestää vaikka omassa taloyhtiössä. Aina talossa muutamalla asukkaalla on ompelukone.

Vierailija
14/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä lapsiperhe voi yhdessä ryhtyä ompelemaan ja myymään kangasmaskeja.

Vierailija
15/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän he joilla on tarmoa ja energiaa ole jo niitä tehnyt tuttavilleen ja lahjoittanut hyvää hyvyyttään niitä maskeja. Jos on köyhä, niin silloin sitä tarmoa on löydettävä omastakin takaa. Vain rikkailla on varaa olla saamattomia ja maksaa muille. Kangasta nyt luulisi löytyvän vaikka pieneksi jääneistä vaatteista.

Ei tästä tarvitse kinastella. Avaukseni tarkoitus ei ole olla ilkeä kenellekään. Jos joku sattuisi innostua tekemään tuollaista, se ei varmastikaan ole keneltäkään pois. On myös masentuneita vähävaraisia ihmisiä, joilla ei ole tarmoa ommella. Empatiaa ja rakkautta ei ole ikinä liikaa.

ap

Vierailija
16/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan varmaan kenellekään kässäopelle koko maassa tullut tämä asia mieleen ennen tätä ystävällistä vinkkiä. 

Vierailija
17/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Se on aina se "joku", jota huudetaan apuun milloin missäkin. Minne on kadonnut suomalaisten oma-aloitteisuus ja organisointikyky?

Maskinompelutalkoot voi järjestää vaikka omassa taloyhtiössä. Aina talossa muutamalla asukkaalla on ompelukone.

Älähän nyt ole niin äreä. Ei ole mitään syytä.

Vierailija
18/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan varmaan kenellekään kässäopelle koko maassa tullut tämä asia mieleen ennen tätä ystävällistä vinkkiä. 

Anteeksi.

ap

Vierailija
19/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangasmaskeilla ei ole mitään virkaa, pelkkiä taudinlevittäjiä ovat vaan.

Vierailija
20/42 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähävaraiset vain moittisivat lahjoitusmaskeja kun ovat väärän mallisia ja näköisiä, nukkaavat ja kostuvat ja ovat hankalia käyttää.