ITALIANSALAATTI RASKAANA !
Kommentit (86)
Tämä on taatusti huomisessa iltasanomissa lööppinä!
Hedelmöityshoidot ovat näköjään ottaneet aimo harppauksen eteenpäin.
No ei yhtään ihme, ihan sekaisin ollut pitkään ja rasvaset jutu. Tää siitä sitten seurasi...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 04:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 04:14"]
Kannattaa antaa raskaus gynekologian akateemikon hoidettavaksi. Tässä on kuitenkin kyse riskiraskaudesta.
[/quote]
Noh ehkei kuitenkaan akateemikon tarvi hoitaa riskiraskauksia.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Akateemikko
akateemikko ei ole sama kuin akateeminen.
[/quote]
Mikä olikaan tosikon synonyymi?
Varaa sille neuvola-aika ihan ensiksi. Siellä osaavat kertoa miten italiansalaattien raskaudet normaalisti etenevät.
Italian salaatit nyt on tommosia, heti lisääntymässä kun silmänsä kääntää. Itse olen pyrkinyt kasvattamaan oman Ceasar salaattini semmoiseksi että ei anna jokaiselle kulmakunnan punajuuri- ja perunasalaatille niin ei tule vahinkoja. Toivion että kuvioissa on joku mukava ja kunnollinen Kylmäsavulohisalaatti jonka kanssa se perhe kun on sen aika.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 21:21"]
Italian salaatit nyt on tommosia, heti lisääntymässä kun silmänsä kääntää. Itse olen pyrkinyt kasvattamaan oman Ceasar salaattini semmoiseksi että ei anna jokaiselle kulmakunnan punajuuri- ja perunasalaatille niin ei tule vahinkoja. Toivion että kuvioissa on joku mukava ja kunnollinen Kylmäsavulohisalaatti jonka kanssa se perhe kun on sen aika.
[/quote]
Voisinko kysyä neuvoa liittyen yhden tutun Caesar-salaattiin? Kyse ei siis ole meidän salaatistamme, joka on ihan kelpo. Tämä naapurin Caesar on ihan hirveä happo ja pukki. Koko ajan nesteyttää ja vaatii kaikenlaista. Pitäiskö kertoa naapurille?.
T. nimimerkki Meitä on monta
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 21:21"]
[/quote]
Voisinko kysyä neuvoa liittyen yhden tutun Caesar-salaattiin? Kyse ei siis ole meidän salaatistamme, joka on ihan kelpo. Tämä naapurin Caesar on ihan hirveä happo ja pukki. Koko ajan nesteyttää ja vaatii kaikenlaista. Pitäiskö kertoa naapurille?.
T. nimimerkki Meitä on monta
[/quote]
Jos on ala-ikäinen niin LS-ilmo!!! Muuten sanoisin että keinot ovat vähissä, voit toki ottaa juttusille ja vähän kovistella ja muistutella miten se hapottaminen nahistuttaa ennen aikojaan.
Mä toivon vaan ettei italiansalaatti ainakaan imetä julkisesti missään ruokapöydässä! Pitäs ainakin sen kannen suojana.
Kyllä täytyy olla pervo, jos panee italiansalaattia.
Jännä, minkäköhän näköisiä beibejä sieltä tulee!
No ei ole mikäli olet itse saanut kyseisen tuotteen tiineeksi.