ITALIANSALAATTI RASKAANA !
Kommentit (86)
Yleensä en pidä siitä, että otsikossa HUUDETAAN ja käytetään lisäksi vielä huutomerkkiä, mutta tämä uutinen on kyllä niin sensaatiomainen, että menköön. ITALIANSALAATTI RASKAANA!
Kun synnytyksen aika vihdoin koittaa, saa mun puolestani vaikka lisätä yhden huutomerkin: POTRA PUNAJUURISALAATTI TULI!!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 21:56"]
Ilmeisesti sienisalaattini on ollut raskaana. Oltuaan yhdeksän kuukautta jääkaapin perällä hänen pinnalleen oli ilmestynyt pikkusieniä. Soma pikkuperhe johon kuuluu myös hometta.
[/quote]
Jaahan, kerronko sienisalaattiperheen kuulumisia. Epäilet että home on adoptolla hankittu kun eroaa näöltään ja ulkomuodoltaan niin kovasti muusta perheestä. Tämä on toki jääkaapissamme tabu.
Saattaa toki olla että toissa syksynä itse valmistamani kurkkusalaatti on asiaan sekaantunut sillä hän on vanhemmiten alkanut harmaantua ja muistuttaa nykyään kovin tuota hometta. Jäämme seuraamaan tilannetta...
Niin tietty... Sen takia ne on "äitien tekemää ruokaa". Äidithän ne synnyttääkin.
[/quote]
No daaa! Ne kaikki isommat italiansalaatit on niitä raskaana olevia!
[/quote]
Todella törkeää yleistystä taas! Mitä luulet miltä tuntuu, kun ihmiset tulee epäilemään, että olen raskaana koska satun olemaan "perhepakkaus"-kokoinen. Tuo on just sitä rasismia, mihin törmää joka päivä. Kaikkien pitäis olla muottiin valettuja normipakkauksia. Kyllä mun mielestä , niin ihmisillä kuin eineksilläkin, pitäisi olla samat oikeudet olla sen kokoisia, kun sattuu sisältö vaatimaan. Sitä paitsi isommasta riittää useammalle. Mutta sehän tietysti tekee av-raadin mielestä perhepakkauksista kauheita wt-lutkia.
Yhtään en tykkää siitä lihapulla-nimityksestä. Lihapyörykkä on paljon sivistyneempi. Sitten kun on iso pussillinen lihapullia, niin kyllä loukkaa! Heti tulee mielikuva, että on tosi isokokoinen. Pyörykkä on paljon parempi termi.
En edes halua ajatella miltä kahvilatuotteista tuntuu. Kokevatko mokka-termin ikävänä?
Piti uppistaa tämä tuon gondolikeskustelun piristämänä.
Sulla on varmaan kyllä jo kertynyt liikaa raskasmetalleja aivoihin muutenkin, kun et osaa kirjoittaa otsikkoa ilman capslock nappulaa. Laitappa sikari suuhun ja lähde baariin pohtimaan asiaa. Ei sillä niin väliä jos peruuttamattomia vaurioita on jo syntynyt.
Luulin, että tässä olisi joku bloggari kyseessä jonka nimimerkki tai lempinimi on italiansalaatti. Vähän kuin Voileipä (Iina).
Minä jo mietin että kukahan bloggaja tällä kertaa. Mutta sitten tajusin että puhutaankin ihan vaan salaatista.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 17:25"]
Sellainen kaupan valmis. Onko se ok?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 17:25"]
Sellainen kaupan valmis. Onko se ok?
[/quote]
Nykyisen suvaitsevaisen Suomen mukaan se on ihan ok, kunhan siveellisyyssyistä puuhailevat kaupan aukioloajan jälkeen.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 08:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 08:04"]
Vihdoinkin! Hoitiko kauppias homman?
[/quote]
Hyi, salaattiinsekaantuja!
[/quote]
Yäk mitä pervoilua keskolta! "Kauppias hoitaa hommat" = sekaantuminen italiansalaattiin. Saarioisten mukaan einesruoat ovat hakeneet lähestymiskieltoa.