Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotuksia mitä työtä vuosia kotona ollut sairaanhoitaja voisi tehdä?

Vierailija
01.08.2013 |

Tilanne on siis se että olen ollut lähes 10 vuotta kotona, ja nyt pitäisi hakea töitä. Oman alan hommia ehdin tehdä pari vuotta valmistumisen jälkeen, mutta näiden kotivuosien aikana on niin moni asia muuttunut (ja unohtunut) etten sairaanhoitajan hommia suoralta kädeltä ainakaan sairaalaan kyllä uskalla lähteä tekemään, eikä mua varmasti otettaiskaan.

Katsotaankohan ihan kieroon jos sairaanhoitajana hakee lähihoitajan paikkaa? Keikkatyötä varmaan ainakin voisi saada, toki palkka on huonompi, mutta se ei mua ihan hirveesti tällä hetkellä haittaa.. Opiskelu tai alanvaihtokaan ei ole poissuljettu ajatus, vaikka hoitoalasta olen kyllä aina pitänytkin ja toivoisin että tästä tutkinnosta voisi jotain hyötyä vielä mulle olla.

Muita samanlaisessa tilanteessa olleita? Miten pääsitte työhön kiinni uudelleen? :)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hoidetaan suuren sairaalan hematologisella osastolla. En ole missään saanut niin hyvää, huomaavaista ja ystävällistä palvelua. Saman sairaalan laboratoriossa huolehditaan verikokeista ja sydänfilmeistä erittäin asiantuntevalla tavalla. Äitiäni hoidetaan toisessa sairaalassa kiitettävästi. Hoitohenkilökuntaa halveksivat puheet ovat epäkohteliaita. Hoitajat ja lääkärit tekevät erittäin hyvää työtä huolehtiessaan potilaista. Palstahyeenoille tiedoksi: kumpikaan meistä ei ole sairastunut verisyöpään elintapojen perusteella.

Vierailija
42/44 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka h******i tätä ilman vessakännejä jaksaiskaan, meinaavat viedä aineet vessasta pois, onneksi ammattiliitto puuttui asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen paluuta hoitajaksi. Työpaikkoja on tarjolla niin paljon ainakin täällä meilläpäin että paikan voi valita ja palkkansa sanella melkeinpä oman halun mukaan. Samoin voi sanella työvuoronsa eli ei ole pakko ottaa yö- ja iltavuoroja jos ei halua.

Vierailija
44/44 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä voi muka palkkansa sanella? :D se palkkahan on ihan työehtosopimusten mukainen. Ellet sitten johonkin yksityiseen paikkaan mene, mutta niissäkin on yleensä huonommat palkat kuin kaupungin töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän