Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun harrastat miehesi kansa rakastelua niin..

Beast & Poney
09.08.2020 |

Laukeeko miehesi aina sisääsi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene takaisin ulilaudalle lapsi

Vierailija
2/7 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastat?

Phuuh...

Valoa kansalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laukeaa aina sisääni yhdynnässä, mutta jos annan vaikka käsihoidon niin silloin tietenkään ei.

Vierailija
4/7 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin minnekkin. Ei sitä erikseen tarvitse sopia. Joskus jos on pidempi tauko, mikä tarkoittaa meillä maks viikko, hän vetää lauetessaan ulos ja antaa sen vain roiskia koskematta penikseen. Odottaa sen aikaa, että se kalun sykkiminen loppuu, niin työntää sisään takaisin ja onnistuu saamaan vielä uudelleen. Kuulemma jos siihen koskee vaikka vain käsin siemensyöksyn aikana, niin tämä uusinta suoraan ei onnistu. Sama juttu jos laukeaa sisälle ekan kerran.

Vierailija
5/7 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla kerroista kyllä, arviolta n. 7 kertaa 10:stä, mutta koska meillä on seksiä joka päivä tai vähintään joka toinen päivä, niin ajoittain laukeaa myös mun suuhun, rinnoille tai pepulle.

Vierailija
6/7 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olemme rakastelun aikana yhdynnässä niin silloin laukeaa aina sisääni, hän haluaa näin ja takaa päin kun pitää pyllyäni seksikkäänä ja se kuulemma kiihottaa häntä. Tosin tässä asennossa hän laukeaakin todella nopeasti ja väittää sen johtuvan siitä että pyllyni on niin ihanaa katseltavaa ja kun hän näkee peniksensä työntyvän pilluuni.

Ei ole kuitenkaan mitenkään epätavallista, että mies haluaa päästää spermat kasvoille, vatsalle tai pakaroille. Ei tämä minun kuitenkaan mutta onhan näitä koettu muitakin. Suihinotossa lähes kaikki ovat halunneet päästää spermansa suuhuni ja olen huomannut tosi suuria eroja ensinnäkin sperman määrässä ja maussa.

Vierailija
7/7 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä usein tulee sisään, joskus minun vatsalle roiskii. Sträpillä jos vetelen miestäni, niin laukeaa omalle vatsalleen, kun samalla run kkaan häntä.