Liian komea postimies.
Sainpa sitten tilauksen kotiini ja teki mieli ottaa postimieskin tilauksen ohella keskellä eteistä. Ei tässä muuta. Piti vaan raportoida.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 14:30"]
Mulla on kans Hyvin Komea Postimies täällä alueella. Tulee vaan kovin kalliiksi kukkarolle että sen näkisi useammin ;)
[/quote]
Olen keksinyt miten se onnistuu kuluitta, mutta enpä taida kertoa niksiäni täällä.
[/quote]no tilaa jostain ulkomaisesta nettikaupasta jolla .fi sivut ja ilmainen kotiintoimitus ja palauttaa kamat, siten saa paketteja ilmaiseksi kotiin tuotuna.
Mulla on kans Hyvin Komea Postimies täällä alueella. Tulee vaan kovin kalliiksi kukkarolle että sen näkisi useammin ;)
[/quote]
No kyllä tulee! Ellei sitten mourua ovisilmän läpi, kun tuo adonis hiipparoi rappukäytävässä. Sääli, kun kidnappaukset ovat niin laittomia :/
[/quote]
Olen keksinyt miten se onnistuu kuluitta, mutta enpä taida kertoa niksiäni täällä.
Kiitos kehuista, hän on puolisoni :-)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 16:09"]
mourua ovisilmän läpi... Lol:DD
[/quote]
Ovi auki ja toisesta ketjusta tuttu Grrrr... ja käsillä villejä liikkeitä. Toimii paremmin kun on värikkäät rakennekynnet ja kissameikki naamassa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 14:22"]
Sainpa sitten tilauksen kotiini ja teki mieli ottaa postimieskin tilauksen ohella keskellä eteistä. Ei tässä muuta. Piti vaan raportoida.
[/quote]
Ei olis onnistunut. Mulle riittää oma mies.
T. Postimies
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 14:22"]
[/quote]
Ei olis onnistunut. Mulle riittää oma mies.
T. Postimies
[/quote]
No mutta mitä, jos hankkisin strap onin? :( - AP
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 17:58"]
missä asut ap?
[/quote]
Helsingissä. Epäilen vahvasti, että olet kaipaamani postimies :D