Vietkö laivalta ostetut tölkit keräykseen vai roskiin?
Kommentit (25)
Kierrätykseen. Samassa säkissä ne kulkee, kun panttitölkitkin. Roskaaminen on rumaa.
Alumiinitölkit eivät kuulu metalliroskikseen, tästä oli jossain viime viikolla tai edellisellä. Pienmetalli ja alumiinitölkit ovat sen verran erilaisia, että eivät sovi samaan kierrätysastiaan. Palautettavien tölkkien ja pullojen kanssa ne menee helposti.
Metallikeräyslaatikkoon roskakatokseen. Joskus jos muutama vaan eksynyt, niin eipä ne paljoa paina viedä samalla kauppaan, kuin pantillisetkin.
Tästä oliki just vasta juttua uutisissa, kun ihmiset laittavat alumiinitölkit sekajätteeseen, ja roskienpolttolaitoksella sulava alumiini sitten tukkii laitteet ja aiheuttaa isoja ongelmia. Asiantuntija kehotti palauttamaan pantittomatkin tölkit kauppaan. Itse olen aina toiminut näin.
Taas tämmönen avaus että pääsevät maailmanparantajaituhippimammat leukailee toisilleen että millä tavalla he tekevät maailmasta paremman paikan ja miksi juuri heidän kierrätys metodinsa on se paras.. Minä juon itse paljon viron kaljaa ja pusikkoon ne aina lentää vittuuko niit limasii tölkkei mihinkään ilmaseks raahaamaan?
Raha ei ole syy miksi ylipäänsä vien pullot ja tölkit kierrätykseen.
Keräykseen. Meidän naapuri ei vie :( Aina tekee pahaa kun roskiksessa on tölkkejä tai lasipulloja.
Keräykseen vien. Vien keräyseen sellaiset kertamuovipullotkin, joista ei saa panttia.
Roskikseen. Meillä on pihassa metallinkeräysroskis, vien tölkit sinne.
Laitan ne pullonpalautusautomaattiin, ei tule panttia, mutta päätyy täsmälleen oikeaan paikkaan.
Kierrätykseen tietysti. Samasta aineestahan ne on tehty..!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 19:06"]
Keräykseen. Meidän naapuri ei vie :( Aina tekee pahaa kun roskiksessa on tölkkejä tai lasipulloja.
[/quote]
Sano sille että antaa sulle, viet sitten nekin. Minä tekisin niin, ja olen tehnyt
Yleensä vien metallinkeräykseen. Voihan ne viedä pullonkeräykseenkin, mutta sinänsä turhaa, kun panttia ei saa. Tavalliseen roskiin en kyllä heitä, sen verran kierrätyshenkinen olen.
Vien aina Alepan tölkinpalatusautomaattiin, joka nielee ja ruttaa ne ihan samalla tavalla kuin pantillisetkin tölkit.
Roskikseen, turha niitä mihinkää kauppaan raahata jos ei rahaa saa.