Mistä tiedän olenko miehelle pelkkä pano?
Olen monesti kysynyt mieheltä asiasta ja hän vain vastaa aina ei ei, et ole. Mutta vastaus on jotenkin välttelevä. Mistä tiedän puhuuko mies totta?
Kommentit (24)
Miehen välinpitämättömyydestä päätellen sitä ei kiinnosta muu kuin pelkkä pano.
Suunnitteleeko mies yhdessä kanssasi mitä teette ensi viikonloppuna?Jos ei suunnittele vaan sanoo aina että katellaan sitten lähemmin ja tapaaminen järjestyy yht'äkkiä tyylillä "mulla ois nyt pari tuntia aikaa" niin kyllähän se vaikuttaa siltä ettei ole tosissaan kanssasi. Jos on ihastunut tai jopa pitemmällä tunteissaan, haluaa sopia kanssasi tapaamisia eteenpäin.
Miten mies suhtautuu sinuun kun olette harrastaneet seksiä? Jääkö luoksesi pitämättä kiirettä mihinkään vai onko lähes heti lähdössä johonkin? Mulla oli kerran eräs säätö josta paljastui jonkun ajan kuluttua että olen miehelle pelkkä pano. Kun tavattiin, oli ensin kiinnostunut asioistani. Juteltiin ja naureskeltiin, katsottiin telkkaria tms. Sitten kun sai seksiä, tuntui ettei saanut työnnettyä minua tarpeeksi nopeasti ovesta ulos. Vilkuili kelloa ja äänensävykin muuttui tylyksi. Sitten oli monta päivää pitämättä yhteyttä kunnes yht'äkkiä taas soitti ja halusi tavata "kun tässä nyt on loppuilta vapaata". Kaksi kertaa tavattiin seksin merkeissä ja sitten sanoinkin että eiköhän ole parempi jättää juttu tähän, kun ei miehellä tunnu kiinnostavan. Eipä ollut yhtään pettynyt joten varmistuihan se että olen pelkkä pano.
Aluksi se kirveli, olinhan tosi tosi ihastunut mieheen. Mutta ihan hyvä vaan ettei tuon pidemmälle edennyt...
Kysy mitä mies ajattelee suhteestanne. Onko valmis hankkimaan lapsia, onko valmis menemään naimisiin? Onko valmis päättämään hääpäivästä ja varamaan kirkkoa? Jos ei, niin miksi ei?