Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottaa mieheni käytös ja läsnäolo ylipäätään

Vierailija
01.08.2013 |

Mietin jatkuvasti, että nauttisin enemmän olosta lasten kanssa keskenään. Toisaalta mietin realistisesti, että hei, mies ei ryyppää, mies kantaa taloudellista vastuuta, mies tekee kotitöitä...minun pitäisi kestää vaan, ei valittaa ja ahdistua. Mutta jotenkin se henkinen puoli. Tunnen, ettei mies koe minua kohtaan minkäänlaista lämpöä, ei koskettele, sano kauniisti (minä kehun häntä, mutta niistä huolimatta en saa hyviä sanoja itselleni) jos suuttuu niin vaikka pieraisee tahallaan meidän edessä, kiukustuneena käyttää todella rumaa kieltä. On sellainen juntti mikä suututtaa minua rankasti. Mutta itse olen hänet ottanut ja tehnyt lapset hänen kanssaan, nykyään erotaan liian helposti, pitäisi keskittyä hyviin puoliin, lapset rakastavat isäänsä... Miten pääsen sitten yli tästä, kun aina mietin että hyi mikä tyyppi ja hyi miten se taas puhui moukkamaisesti? Harmittaa, kun syvälliset keskustelut eivät onnistu, ei osaa ajatella asioita loogisesti, ei osaa ajatella miten vaikka hänen oma käytöksensä vaikuttaa lasten käytökseen jne.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa täällä. Alan olla itse ainakin ihan uupunut enkä jaksa uskoa enää parempaan. Kaukana on ajat kun mies katsoi hellästi, silitti ohimennen hiuksia.

nykyään saattaa perseelle läpsäistä, siinä kaikki.

kaikenmaailman jippoja on koitettu, psykologista sontaa oon ahminu. Vaan eipä sitä yksin voi paljon liitolle tehdä :/

Vierailija
22/26 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Kun olen sanonut, että minullekin olisi tärkeää ja ilahtuisin jos sanoisi nättejä asioita minulle ja jotain kannustavaa joskus. Mies on todnenut tähän että "sitten kehutaan kun on aihetta kehua toista". Mitä mun pitäisi tehdä? Varmasti antaa miehelle kaikki oma aikansa ja hoitaa lapset ja koti, ihailla ja kehua sohvalla röhnöttävää ukkoa. Nyt vaadin osallistumaan perheen asioihin enkä siksi ansaitse mitään hyvää. Minä olen nätti, pidän itsestäni fyysisesti huolta, iloinen (paitsi miehen seura tekee mut väsyneeksi ja alakuloiseksi..), positiivinen ihminen, todella panostava äiti, laitan hyvää ruokaa, leivon... mutta en ansaitse mitään kaunista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te joilla ankeat vetämättömät miehet, jotka eivät panosta parisuhteeseenne: millainen koulutus heillä on tai mitä tekevät työksenne? Mietin, onko tämä luonnekysymys vai onko heikolla sos.ekonomisella tasolla asiaan vaikutusta.

Vierailija
24/26 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pieru-uunon nimi ja kuva julki niin saa hävetä koko kansan edessä. Tuollainen tyyppi on tyranni, tekee  mitä haluaa kun tietää ettei kukaan voi mitään.

Vierailija
25/26 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuten sama, mutta mies ei ole koskaan hoitanut lapsia eikä tehnyt kotitöitä. Sen sijaan hän on kyllä tehnyt talon. Mieheni on duunari ja toivon todella, että olisi sivistyneempiäkin duunareita kuin hän jossain.

Vierailija
26/26 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuten samoin mutta mies haluaisi läheisyyttä, minä en. Mies on useamman vuoden langettanut vastuun perheen elättämisestä minulle ja on itse kaiken aikaa kotona sekä valittaa kaikesta, kontrolloi kaikkea. Miten sellaista ihmistä voisi haluta seksuaalisesti? Hän on lähempänä Aku Ankkaa kuin ihmistä.