Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Norweigianilla lentäneitä paikalla?

Vierailija
01.08.2013 |

Kerro kokemuksia!

Suunnitellaan Lontoon matkaa, ja kieltämättä himottaisi nuo 49-82€/suunta liput Finnairin yli 200€ lippuihin verrattuna. Pääsisi suoraan Gatwickin kentälle, josta pitäisi sitten kulkea keskustaan päin 40km.

Kannattaako tästä säästää?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt paljon Pariisi-Hki ja Pariisi-Tukholma väleillä. Olen ollut tyytyväinen, ei ollenkaan samanlaista halpalentoyhtiöiden karjalaumatunnelmaa kuin Easyjetillä tai varsinkaan Ryanairilla. Kalusto uutta ja henkilökunta ystävällistä ja asiakaspalveluhenkistä. Olen varannut Norwegianin lentoja myös projektiassarin ominaisuudessa paljon projektitiimin jäsenille, ja kaikki ovat poikkeuksetta olleet tyytyväisiä. Hintoja kannattaa tietysti vertailla, Norwegian ei tietenkään ole aina automaattisesti loppukustannuksiltaan edullisin.

Vierailija
22/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa säästää. Mä olen lentänyt Ryanairilla ja Norwegianilla sekä Finnairilla eikä Ryanair tai Norwegian häviä palvelun laadussa yhtään. Osin jopa parempaakin palvelua kuin finskillä. Joillekin on tärkeää että henkilökunta puhuu suomea, mutta itselleni riittää oikein hyvin englanti jota Ryanairilla puhutaan. Olenhan mä siinä samalla lentämässä ulkomaille jossa myös sitä englantia tarvitaan, olisi outoa vaatia palvelu suomeksi.

Jotkut pysyy päähänpinttymässä että halvempien lentoyhtiöiden hinnoittelu olisi hankalampaa, mutta mä väitän toisin. Lennon hinta näkyy selväsi ja on myös selkeästi mainittu että jos haluaa laittaa laukun ruumaan, tulee lisäkustannuksia. Sama homma on Finnairilla.

Ryanair ja Norwegian eivät aina lennä pääkentille korkeiden verojen vuoksi, mutta toisaalta pienemmiltä kentiltä pääsee myös nopeammin pois. Eikä Gatwick nyt niin pieni edes ole, saati Stansted. 

Mä suosittelen kyllä käyttämään Norwegiania ja Ryanairia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, älä hikeenny, enä pahalla sitä sulle sanonu.

Vierailija
24/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tehneet nyt 2 perheen yhteistä lomamatkaa Norwegianilla, ei Lontooseen. Koneet uusia ja miellyttäviä, toisella kertaa enemmän suomalaista henkilökuntaa. Meno-paluut ovat maksaneet paljon vähemmän kuin esim. Finskillä. 2 aikuista ja 2 lasta, säästöä 500 €/matka, kun olemme vertailleet Norskille maksamiamme lipunhintoja Finskin halvimpiin. Hinnoissa on otettu huomioon, että matkalaukuista pitää maksaa erikseen, meillä 11 €/kpl/suunta. Kolme laukkua edestakaisin yht. 66 €. Käsimatkatavaroihin saa ottaa 10 kg/hlö ja sillä aikuinen pärjää lyhyillä matkoilla hyvin, mutta meillä on ollut toisenlaiset matkat ja tavaraa paljon.

Minulla ei ole mitään Finskiä vastaan, mutta hinta on ratkaissut ja loppujen lopuksi olemme olleet vain positiivisesti yllättyneitä. Hinnoissa vain pitää ottaa kaikki huomioon, mm. tulo- ja lähtöaika eli tarvitaanko ylimääräinen hotelliyö aikataulujen takia, matkat kentältä hotellille erityisesti Lontoossa, matkatavaroiden määrä ja miksei koneessa tarjotun ruoan ja juomankin osuus, jos niitä tarvitsee Euroopan lennoilla.

Vierailija
25/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 11:22"]

23, älä hikeenny, enä pahalla sitä sulle sanonu.

[/quote]

??

t: 23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme