Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Norweigianilla lentäneitä paikalla?

Vierailija
01.08.2013 |

Kerro kokemuksia!

Suunnitellaan Lontoon matkaa, ja kieltämättä himottaisi nuo 49-82€/suunta liput Finnairin yli 200€ lippuihin verrattuna. Pääsisi suoraan Gatwickin kentälle, josta pitäisi sitten kulkea keskustaan päin 40km.

Kannattaako tästä säästää?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, juuri tulin lontoosta norwegianilla ja olin todella tyytyväinen, lennolla oli suomalainen henkilökunta. junamatka gatwickille ei ollut hankala.

Vierailija
2/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 07:00"]

hei, juuri tulin lontoosta norwegianilla ja olin todella tyytyväinen, lennolla oli suomalainen henkilökunta. junamatka gatwickille ei ollut hankala.

[/quote]

Oliko lennot ajoissa? Muistatko paljonko tuo junalippu maksoi? Kiitos! :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensin lomalennon Kreikkaan tänä kesänä Norweigianilla. Täytyy myöntää, että hieman oli ennakkoasenteita, mutta kaikki sujui mainiosti. Suomalainen henkilökunta oli myös ihan jees. Kone oli todella siisti ja täysin uusi. Ilmainen wifi oli tosi hyvä! Suosittelen! Ja varmasti myös itse tulen käyttämään ko. lentoyhtiötä vielä monesti!

Vierailija
4/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen lentänyt tuolla yhtiöllä Tukholmaan ja kaikki toimi moitteettomasti. Hinnassa kannattaa huomioida se, että matkalaukut maksaa erikseen ja netistä matkaa tilattaessa luottokortilla maksamisestakin joutui maksamaan, mutta silti hinta usein jää halvemmaksi kuin monen muun yhtiön hinta.

Yksittäisen kokemuksen perusteella ei moitittavaa.

Vierailija
5/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen yhtiö siinä missä SAS, Finnair ja ryanair. Välillä todella edullinen ja välillä ihan törkeän kallis. Kaikki riippuu päivästä. Ei mitää erityistä mainittavaa.

Vierailija
6/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, lennot oli ajoissa mutta en osaa sanoa miten norwegian yleensä pysyy aikatauluissa. junalippu oli noin 10 puntaa. matka london bridgeltä kesti reilu puoli tuntia. gatwick oli ihan simppelin oloinen lentokenttä.

-2-

Vierailija
7/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gatwick Expressin lippu on noin 20 euroa per henkilö yhteen suuntaan. Jos ostaa menopaluulipun, se on hiukan halvempi. Liput saa helposti automaatista asemalta.

Vierailija
8/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan, matkalaukuista maksettava erikseen kuten 5 sanoikin =)

-2-

Vierailija
9/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta reissua tehty, ei koskaan mitään valittamista. Uudet, siistit ja hyvin varustellut koneet, suomenkielistä (tosin joskus viroksi murtavaa) henkilökuntaa, kaikki toimii, koneet lähteneet ajallaan. Toki matkalaukuista ja paikkavarauksesta joutuu maksamaan, kaikesta ruuasta ja juomasta matkan aikana joutuu maksamaan mutta silti tulee yleensä halvemmaksi kuin Finski tai muut vastaavat. 

Vierailija
10/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erikoista, ei valittamista. Niissä reiteillä missä olen lentänyt on uusia koneita paljon joissa hyvät jalkatilat. Kun menee kentälle ajoissa saa mieluisen istumnapaikankin, ilman varausta. Ei ole kertaakaan ollut myöhässä.

Vierailija
11/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama reissu tehtiin talvella ja ihan OK oli.. ei tullut edes nillitystä siitä kun meidän laukku painoi yli sen mitä olisi saanut, kun meillä oli vain yksi laukku ja 5 henkeä. Ryanair olisi ottanut siitä ylipainomaksun. Henkilökunta ei osaa yhtään suomea, mikäli oli sillai tylsä, että koneessa oli yksinmatkustavia suomalaisia lapsia ja nämä ja henkilökunta eivät tajuneet toisiaan ollenkaan. Mietin vaan että mitäs sitten, jos tulisi joku hätätilanne? MInä ja mies siinä sitten tulkattiin näille lapsille, että mitä miloinkin pitää tehdä. Eihän se Gatwick mikään Heathrow ole, mutta se on lähempänä ja sinne pääsee halvemmalla ihan paikallisjunalla.

Vierailija
12/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti suosittelen. Gatwick express-junalla pääsee kätevästi Lontooseen ja takaisin :)

Mä varasin matkani ebookersin kautta eikä matkalaukut maksaneet erikseen vaikka jossain vahvistuksessa niin sanottiin. Ja laukkuja olisi saanut olla ruumassa 2 / hlö.

Vierailija
13/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lentänyt usein Oulu-Helsinki-väliä Norwegianilla, eikä minulla ole mitään valittamista. Paremmat koneet Norskilla on kuin moni Finnairin koneista. Tiedän usean firmankin vaihtaneen Norwegianin ensisijaiseksi lentoyhtiöksi kotimaan lennoille (lähinnä Oulu-Helsinki). Lennot ovat olleet kiitettävän ajallaan siitäkin huolimatta, että tuntuvat todella lyhyellä maa-ajalla lentävän. Joskus on boarding aloitettu jo kun viimeiset edellisen lennon matkustajat kävelevät putkea pitkin kentälle...

Matkatavaramaksu tosiaan menee erikseen, mutta käsimatkatavaran suurin sallittu koko on ihan sama muistaakseni kuin Finnairilla.

Vierailija
14/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yhtiö, uudempi kalustohan niillä on kuin esim. Finnairilla. Gatwick on minusta paljon kivempi kenttä kuin Heathrow. Junalla n 30 min Victorian asemalle. Junaliput varasin netin kautta etukäteen Gatwick expessin sivuilta, lippujen tulostukseen lentokentän automaatilla meni ehkä minuutti. 

Lentojen myöhästyminenhän johtuu usein muusta liikenteestä eikä lentoyhtiöstä. 

Vierailija
15/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norski on todella hyvä myös, mutta muistakaa, että Finskin hinnat ovat paljon halvemmat jos ostaa menopaluun samalla kertaa. Ainakin Tukholma - Helsinki-välillä usein samassa hinnassa tai halvempi.

Vierailija
16/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmaan on lennetty ja ensi viikolla Kööpenhaminaan. Kummallakin kertaa Norwegian oli edullisin vaikka huomioin kokonaishinnan eli laukkumaksut ja luottokorttilisän (5,-).

Siistit koneet, hyvä palvelu, ei mitään moitittavaa.

Vierailija
17/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paras halpalentoyhtiö, uus ja iso kalusto (boeing koneita ainoastaan kotimaan lennoillakin) ja suomalainen henkilökunta. Parempaa palvelua olen saanut Norwgianilta kuin Finskiltä.

Vierailija
18/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, kerrot vaan lentokentästä mut lensitkö norwegianilla? mun piti maksaa matkatavaroista (20kg matkalaukku+10kg käsimatkatavarat) n 10 euroa lisää perus lipun päälle.

Vierailija
19/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin myös juuri Lontoossa miehen ja vauvan kanssa. Lennot meni hienosti ja oli ajoissa, henkilökunta oli ystävällistä. Gatwickistä mentiin Lontooseen easybus:in pikkubusseilla, kesti n. tunnin Earl´s courtiin. Suosittelen kyllä, turhaa maksaa satoja euroja jostain Finnairista.

Meidän matka tuli kaikkineen (1 ruumaan menevä matkatavara ja peruutusturvat (jotka oli kyllä vähän turhia lopulta kun yleensä matkavakuutuksessakin se on) maksamaan edestakaisin meiltä kolmelta n. 230€, alkuvuodesta ne varattiin.

Vierailija
20/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 10:39"]

13, kerrot vaan lentokentästä mut lensitkö norwegianilla? mun piti maksaa matkatavaroista (20kg matkalaukku+10kg käsimatkatavarat) n 10 euroa lisää perus lipun päälle.

[/quote]

'

No jos ap pyytää kokemuksia Norwegianista ja minä vastaan että suosittelen niin ehkä normaaliälyllä varustettu ihminen ymmärtää että suosittelen Norwegiania enkä jotain toista lentoyhtiötä vaikken sitä vastauksessani rautalangasta väännäkään.

KYLLÄ MINÄ LENSIN HELSINGISTÄ GATWICKILLE NORWEGIANILLA. Nyt varmaan ymmärsit sinäkin :)

Enkä siis joutunut maksamaan matkalaukuista erikseen vaan ne sisältyi lipun hintaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä