Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ei puututa Zincciksen toimintaan?

Vierailija
09.08.2020 |

Nails vihaa, vihaa, lällättelyä, muiden ketjujen tahallista pilaamista, aiheen kääntäminen aina itseensä. Uskomatonta miten yksi ihminen ehtii kun saa vapaat kädet.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin palstalla notkuneena voin sanoa, että kyllä zinccis välillä kirjoittaa myös asiallisestikin aiheeseen liittyen. Tämä tosin on kyllä varsin harvinaista...

Joskus harvoin joo, mutta kuka tahansahan voi käyttää tuota nimimerkkiä. Olen saattanut itsekin käyttää kerran tai pari (en muista olenko käyttänyt vai oliko vain idea, jota en toteuttanut).

Eli sinä olet tässä se valehtelija ja pärehellinen huijari, johon meidän ei tule luottaa. Ei Zinccis.

Eihän sillä ole väliä "kuka" Zinccis on, koska emme sitä voi mistään tietää. Sen nimimerkin käyttäminen tarkoittaa, että haluaa puhua tuon kyseisen "hahmon" roolissa. Sitä ei tiedetä käykö alkuperäinen S'inkkumies palstalla enää ollenkaan.

Vierailija
22/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan koe, että trollaa. Minulle hän puhuu käsittääkseni omista käsityksistään ja ovathan ne joskus aika negatiivisia. Zinccis on ollut minulle aina ihan mukava. Ei se, ettei sano sun pientä pilluasi mairittelevasti tarkoita, että on trolli. Varmaan itsessäsikin on vikaa.

Näin alas palsta on vajonnut.

Ei tässä ole mitään vajoamista. Et vain kestä sitä, että sun pilluas ei kehuta. Haluaisit kommunikoinnin aina olevan sellaista, että kun vastassa on mies, voit hallusinoida, että pillus kelpais aina sillekin. Zincciksen kanssa et voi, se on totta.

Mene puhumaan pillujuttuja äidillesi.

Keskity sinä omaan palstailuusi, äläkä itke, jos Zinccis ei miellytä. Ei miellytä minuakaan, mutta ei kyllä milläänlailla häiritsekään. Ja olen joskus keskustellut hänen kanssaan ihan järkeviä. Ihan ok heebohan se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan huomannut että tällä palstalla pyörii parin sadan ihmisen porukka, ei täällä mitään vallankumouksia tehdä. Eikä ole mitään hyötyä kirjoitella ja vaihtaa mielipiteitä sanojen naamojen kanssa.

Tiedät jo vastauksen kun kirjoitat aloituksen. Sitähän tää on. En ihmettele että fiksummat meni Twitteriin.

Vierailija
24/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisellä tarkoitin siis sitä, että myöntää olevansa trolli, kun käyttää trollinickiä. Viestien sisältö sitten onkin täyttä kakkaa. - 5

Eihän se ole teollimyönnön kriteeri. Ei hän ole trolli, vaan sä et vain kestä arvostelua.

Oletko humalassa? Miten joku voi olla noin kujalla?

EN OLE! Itsekin laitan joskus palstanimimerkkini, mutta en siksi, ettäolen trolli, vaan mikäli haluan minut tunnistavien tietävän sen olleen MINUN mielipiteeni.

Taisit tajuta jotain väärin. Ei nimimerkin käyttäminen kenenkään mielestä tarkoita sitä, että on trolli, vaan se että käyttää päivänselvän trollin nimimerkkiä. Jos Zinccis ei mielestäsi ole trolli, niin kuka on? Miten ihmisen pitäisi netissä käyttäytyä, että olisi mielestäsi trolli?

Vierailija
25/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kännissä , antakaa sen olla. Yli vaan jos ei kestä.

En halua lukea trumpin fanitusta ja muiden haukkumista kun luen ihmissuhdeketjuja. En halua lukea nais vihaa kun joku nainen kaipaa ketjussa neuvoja

No ilmoita asiattomiksi ne. Hän sai eilen bännit, mutta eihän se ikuisesti kestä.

Ja jos on rikollisesta matskusta kyse ilmoita poliisin nettivinkkiin.

Olen ilmoittanut asiattomaksi vuosia ilman mitään muutosta. Pidätkö ihmisiä idiootteina? Viha pu he ei ole kriminalisoitua niin zincin viesteistä ei joudu vastaamaan mitenkään.

Vierailija
26/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuolla nimimerkillä trollaa täälä useampikin ihminen.

Vierailija
27/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin palstalla notkuneena voin sanoa, että kyllä zinccis välillä kirjoittaa myös asiallisestikin aiheeseen liittyen. Tämä tosin on kyllä varsin harvinaista...

Joskus harvoin joo, mutta kuka tahansahan voi käyttää tuota nimimerkkiä. Olen saattanut itsekin käyttää kerran tai pari (en muista olenko käyttänyt vai oliko vain idea, jota en toteuttanut).

Eli sinä olet tässä se valehtelija ja pärehellinen huijari, johon meidän ei tule luottaa. Ei Zinccis.

Eihän sillä ole väliä "kuka" Zinccis on, koska emme sitä voi mistään tietää. Sen nimimerkin käyttäminen tarkoittaa, että haluaa puhua tuon kyseisen "hahmon" roolissa. Sitä ei tiedetä käykö alkuperäinen S'inkkumies palstalla enää ollenkaan.

Niin, tällälailla ajattelee epäluotettavasti ja epärehellisesti maailmaan suhtautuva epärehellinen ihminen, kuten sinä. Kyllä mulle ainakin on tärkeää erottaa itseni joistain p*skaisima pitämistäni trolleista. Oisekseen, kyllä se on S*inkkumies, joka täällä edelleen käy, etkö muka tunnista itse? Eli selityksesi kelpaa vain itsellesi epärehellisyytesi muka oikeutukeksi SINULLE. Meille muille se on seli seli, että noin valehtelusi on ok. Just just. Kuka se täällä onkaan epäluotettava?

Vierailija
28/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan koe, että trollaa. Minulle hän puhuu käsittääkseni omista käsityksistään ja ovathan ne joskus aika negatiivisia. Zinccis on ollut minulle aina ihan mukava. Ei se, ettei sano sun pientä pilluasi mairittelevasti tarkoita, että on trolli. Varmaan itsessäsikin on vikaa.

Näin alas palsta on vajonnut.

Ei tässä ole mitään vajoamista. Et vain kestä sitä, että sun pilluas ei kehuta. Haluaisit kommunikoinnin aina olevan sellaista, että kun vastassa on mies, voit hallusinoida, että pillus kelpais aina sillekin. Zincciksen kanssa et voi, se on totta.

Mene puhumaan pillujuttuja äidillesi.

Keskity sinä omaan palstailuusi, äläkä itke, jos Zinccis ei miellytä. Ei miellytä minuakaan, mutta ei kyllä milläänlailla häiritsekään. Ja olen joskus keskustellut hänen kanssaan ihan järkeviä. Ihan ok heebohan se on.

Zinccisfani tuli kaapista.

Vierailija
29/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tällälailla ajattelee epäluotettavasti ja epärehellisesti maailmaan suhtautuva epärehellinen ihminen, kuten sinä. Kyllä mulle ainakin on tärkeää erottaa itseni joistain p*skaisima pitämistäni trolleista. Oisekseen, kyllä se on S*inkkumies, joka täällä edelleen käy, etkö muka tunnista itse? Eli selityksesi kelpaa vain itsellesi epärehellisyytesi muka oikeutukeksi SINULLE. Meille muille se on seli seli, että noin valehtelusi on ok. Just just. Kuka se täällä onkaan epäluotettava?

Taidatpa olla trolli itsekin, kun noin ihmisiä käyt ilkkumaan. En ruoki sinua tämän enempää.

Vierailija
30/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisellä tarkoitin siis sitä, että myöntää olevansa trolli, kun käyttää trollinickiä. Viestien sisältö sitten onkin täyttä kakkaa. - 5

Eihän se ole teollimyönnön kriteeri. Ei hän ole trolli, vaan sä et vain kestä arvostelua.

Oletko humalassa? Miten joku voi olla noin kujalla?

EN OLE! Itsekin laitan joskus palstanimimerkkini, mutta en siksi, ettäolen trolli, vaan mikäli haluan minut tunnistavien tietävän sen olleen MINUN mielipiteeni.

Taisit tajuta jotain väärin. Ei nimimerkin käyttäminen kenenkään mielestä tarkoita sitä, että on trolli, vaan se että käyttää päivänselvän trollin nimimerkkiä. Jos Zinccis ei mielestäsi ole trolli, niin kuka on? Miten ihmisen pitäisi netissä käyttäytyä, että olisi mielestäsi trolli?

Jokainen kirjoittelee joskus provosoiden tällaista kanalaumaa, se ei tee henkilöstä trollia. Joo, Zincciksen kommentit voivat koittaa ainoastaan ärsyttää, mutta varmasti hän tekee sen ihan tosissaan. En tiedä, mitä trolliksi leimaaminen siinä muuttaa tai auttaa? Jos joku tarttuu siihen, trolli ei ole trolli, vaan joku otti jo ainakin vakavasti. VAIKKA tajuaisikin henkilön vain koittavan ärsyttää. Ihme dissausta siihen, että ei olisi tosissaan, vaan trolli. Tietenkin on tosissaan.

Vierailija
31/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua lukea trumpin fanitusta ja muiden haukkumista kun luen ihmissuhdeketjuja. En halua lukea nais vihaa kun joku nainen kaipaa ketjussa neuvoja

Skippaaminen ei toisaan auta, kun tyyppi pilaa heti asialliset aloitukset. Ja kyllä tiedän, että tämä on "vain nettipalsta", ja kaikkea ei voi kontrolloida, mutta miksi puolustellaan ja hyväksytään (hyväksymistä on se, että käsketään vain olla huomioimatta) täysin sairas toiminta? 

Niin paljon muutakin täällä deletoidaan, niin miksei tuotakin trollia? 

Vierailija
32/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidatpa olla trolli itsekin, kun noin ihmisiä käyt ilkkumaan. En ruoki sinua tämän enempää.

En ole trolli, vaan syytin sinua epärehelliseksi. Etkö kestä katsella peiliin ja myöntää, että sinun toimintasi on siis epärehellistä? Ja syytät muita trollauksesta? Jäit heti kiinni kaksinaamaisiudesta. Keskusteleminen ei ole ruokkimista, mutta sinä et voi keskustella, koska hävisit väittelyn ja jäit kiinni siitä, että huijjaat.

Vierailija
33/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette varmaan huomannut että tällä palstalla pyörii parin sadan ihmisen porukka, ei täällä mitään vallankumouksia tehdä. Eikä ole mitään hyötyä kirjoitella ja vaihtaa mielipiteitä sanojen naamojen kanssa.

Tiedät jo vastauksen kun kirjoitat aloituksen. Sitähän tää on. En ihmettele että fiksummat meni Twitteriin.

Ketjut joissa vain yksi ylä- tai alapeukku kertoo lukijamääristä. Onhan tää aika kuollut palsta.

Kiva että jaksatte tukea tänne kirjoittelulla Sanoman mainosmyyntiä. Mitä enemmän kirjoitatte, sen enemmän Sanoma saa rahaa!

Vierailija
34/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skippaaminen ei toisaan auta, kun tyyppi pilaa heti asialliset aloitukset. Ja kyllä tiedän, että tämä on "vain nettipalsta", ja kaikkea ei voi kontrolloida, mutta miksi puolustellaan ja hyväksytään (hyväksymistä on se, että käsketään vain olla huomioimatta) täysin sairas toiminta? 

Sovitaan niin että koulu- ja työpaikkakiusaajakin saa jatkaa toimintaansa vapaasti ja ollaan niin kuin ei huomattaisi miän. Hyvä muistaa tämä kun koululaiset menevät taas mopotettavaksi.

Vierailija
35/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinccis-nimimerkillä tehdyt provot ovat vain murto-osa kaikesta trollauksesta tällä palstalla. Ajatella jos kaikki trollit käyttäisivät nimimerkkiä. Tuntuu että tässä nyt haukutaan yhtä rehellistä puuta, vaikka ongelmana on kokonainen epärehellinen metsä.

Koska käyttäjä tiedetään hänen kirjoitusoikeutensa voi poistaa ja palsta on heti paljon parempi.

Bann eja voi kiertää eri keinoin ja sitä hän näyttää tekevän.

Vierailija
36/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan niin että koulu- ja työpaikkakiusaajakin saa jatkaa toimintaansa vapaasti ja ollaan niin kuin ei huomattaisi miän. Hyvä muistaa tämä kun koululaiset menevät taas mopotettavaksi.

Onko sun vaikeaa hahmottaa nettiä ja reaalimaailmaa erottavia ominaispiirteitä ja tosiasioita?

Valitettavasti on vain yksi todellisuus, sopi se sinulle tai ei

Nettikiusaus on yhtä totta ja pahaa kuin muuallakin. Tämän ymmärtääkseen ei tarvi olla kummoinen ajattelija.

Vierailija
37/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällainen kokonainen huomionosoitusketju yhdelle ikävystyttävimmistä kommentoijista koko palstalla? Asiaton viesti ilmiannetaan matalalla kynnyksellä ja muut ignoreen.

Noin muuten tuottakaa sitä sisältöä jota haluatte lukea.

Vierailija
38/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinccis-nimimerkillä tehdyt provot ovat vain murto-osa kaikesta trollauksesta tällä palstalla. Ajatella jos kaikki trollit käyttäisivät nimimerkkiä. Tuntuu että tässä nyt haukutaan yhtä rehellistä puuta, vaikka ongelmana on kokonainen epärehellinen metsä.

Koska käyttäjä tiedetään hänen kirjoitusoikeutensa voi poistaa ja palsta on heti paljon parempi.

Bann eja voi kiertää eri keinoin ja sitä hän näyttää tekevän.

Ja hyvä että tekeekin. Minusta ihmisten pitäisi oppia tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja olemaan ystävällisiä myös niille, joista eivät pidä. Epäystävällisyys Xinccistä kohtaan vain ruokkii hänen häiriköimistään, tosin kun se ei minua häiritse, niin sinänsä aivan sama mulle. Mutta kun teitä uhreja se näyttää häiritsevän. Itse olette vastuussa, ette osaa käyttäytyä inhoamaanne ihmsitä kohtaan arvostavasti.

Mene antamaan käytöstunteja zinc-häirikölle ja lopeta jeesustelu.

Vierailija
39/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun vaikeaa hahmottaa nettiä ja reaalimaailmaa erottavia ominaispiirteitä ja tosiasioita?

Valitettavasti on vain yksi todellisuus, sopi se sinulle tai ei

Nettikiusaus on yhtä totta ja pahaa kuin muuallakin. Tämän ymmärtääkseen ei tarvi olla kummoinen ajattelija.

Okei, eli netissä on sulle samat puuttumiskeinot käytössä, kuin kouluissa 😃 Okei, dumb ass

Vierailija
40/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika , ketä se nyt kiusaa ? Provoaa ja näköjään joihinkin uppoaa. Huumorilla ystävät ja ei sotketa koulukiusaamisia tähän.

Tyypillinen koulukiusaaja kommentti.