Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ei puututa Zincciksen toimintaan?

Vierailija
09.08.2020 |

Nails vihaa, vihaa, lällättelyä, muiden ketjujen tahallista pilaamista, aiheen kääntäminen aina itseensä. Uskomatonta miten yksi ihminen ehtii kun saa vapaat kädet.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika , ketä se nyt kiusaa ? Provoaa ja näköjään joihinkin uppoaa. Huumorilla ystävät ja ei sotketa koulukiusaamisia tähän.

Tyypillinen koulukiusaaja kommentti.

Eiköhän tämä aloitus ole sellainen. Ja Zinccistä vihaavat kommentit.

Vierailija
42/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kännissä , antakaa sen olla. Yli vaan jos ei kestä.

En halua lukea trumpin fanitusta ja muiden haukkumista kun luen ihmissuhdeketjuja. En halua lukea nais vihaa kun joku nainen kaipaa ketjussa neuvoja

Skippaaminen ei toisaan auta, kun tyyppi pilaa heti asialliset aloitukset. Ja kyllä tiedän, että tämä on "vain nettipalsta", ja kaikkea ei voi kontrolloida, mutta miksi puolustellaan ja hyväksytään (hyväksymistä on se, että käsketään vain olla huomioimatta) täysin sairas toiminta? 

Niin paljon muutakin täällä deletoidaan, niin miksei tuotakin trollia? 

Sovitaan niin että koulu- ja työpaikkakiusaajakin saa jatkaa toimintaansa vapaasti ja ollaan niin kuin ei huomattaisi miän. Hyvä muistaa tämä kun koululaiset menevät taas mopotettavaksi.

Onko sun vaikeaa hahmottaa nettiä ja reaalimaailmaa erottavia ominaispiirteitä ja tosiasioita?

Valitettavasti on vain yksi todellisuus, sopi se sinulle tai ei

Nettikiusaus on yhtä totta ja pahaa kuin muuallakin. Tämän ymmärtääkseen ei tarvi olla kummoinen ajattelija.

Okei, eli netissä on sulle samat puuttumiskeinot käytössä, kuin kouluissa 😃 Okei, dumb ass

Eiköhän tullut jo selväksi että aikuismainen keskustelu on sinulta liika vaadittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan koe, että trollaa. Minulle hän puhuu käsittääkseni omista käsityksistään ja ovathan ne joskus aika negatiivisia. Zinccis on ollut minulle aina ihan mukava. Ei se, ettei sano sun pientä pilluasi mairittelevasti tarkoita, että on trolli. Varmaan itsessäsikin on vikaa.

Näin alas palsta on vajonnut.

Ei tässä ole mitään vajoamista. Et vain kestä sitä, että sun pilluas ei kehuta. Haluaisit kommunikoinnin aina olevan sellaista, että kun vastassa on mies, voit hallusinoida, että pillus kelpais aina sillekin. Zincciksen kanssa et voi, se on totta.

Onko sulla Touretten syndrooma vai mitä tuo pilluhokeminen on? Sano se vielä kerran.

Vierailija
44/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika , ketä se nyt kiusaa ? Provoaa ja näköjään joihinkin uppoaa. Huumorilla ystävät ja ei sotketa koulukiusaamisia tähän.

Tyypillinen koulukiusaaja kommentti.

Eiköhän tämä aloitus ole sellainen. Ja Zinccistä vihaavat kommentit.

Troll harder.

Vierailija
45/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällainen kokonainen huomionosoitusketju yhdelle ikävystyttävimmistä kommentoijista koko palstalla? Asiaton viesti ilmiannetaan matalalla kynnyksellä ja muut ignoreen.

Noin muuten tuottakaa sitä sisältöä jota haluatte lukea.

Samaa ihmettelen 😃 Kenen IHON ALLE Zinccis on voinut mennä? Ja miksi? Minustakin kuivakan tylsän insinööripojan oloinen, harmiton. Täysin harmiton ja kuitenkin joskus hänen kanssaan on ollut ihan kivojakin keskusteluita.

Vierailija
46/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua lukea trumpin fanitusta ja muiden haukkumista kun luen ihmissuhdeketjuja. En halua lukea nais vihaa kun joku nainen kaipaa ketjussa neuvoja

Kannattaa sitten lopettaa täällä roikkuminen kokonaan. Ei muuta keinoa!

Vierailija
47/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Aika itsekeskeistä määkimistä, että jos mä en yhyyyy tule toimeen jonkun kanssa palstalla, tämän tulisi poistua.

Vierailija
48/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman helpoin asia hoitaa zinc jäähylle.

Vierailija
49/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinccis-nimimerkillä tehdyt provot ovat vain murto-osa kaikesta trollauksesta tällä palstalla. Ajatella jos kaikki trollit käyttäisivät nimimerkkiä. Tuntuu että tässä nyt haukutaan yhtä rehellistä puuta, vaikka ongelmana on kokonainen epärehellinen metsä.

Koska käyttäjä tiedetään hänen kirjoitusoikeutensa voi poistaa ja palsta on heti paljon parempi.

Bann eja voi kiertää eri keinoin ja sitä hän näyttää tekevän.

Ja hyvä että tekeekin. Minusta ihmisten pitäisi oppia tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja olemaan ystävällisiä myös niille, joista eivät pidä. Epäystävällisyys Xinccistä kohtaan vain ruokkii hänen häiriköimistään, tosin kun se ei minua häiritse, niin sinänsä aivan sama mulle. Mutta kun teitä uhreja se näyttää häiritsevän. Itse olette vastuussa, ette osaa käyttäytyä inhoamaanne ihmsitä kohtaan arvostavasti.

Mene antamaan käytöstunteja zinc-häirikölle ja lopeta jeesustelu.

Käytöstunteja? En ole nähnyt hnen koskaan käyttäytyvän kovinkaan huonosti. Ei se, ettei kuvitteellisesti halua nuolla sun pilluasi ole käytöstapojen puuttteesta johtuva asia.

Viisi pillutekstiä, vau. Pilluvihasi ja kiukuttelusi on huvittavaa katsottavaa. Jatka ihmeessä. Freudilla olisi varmaan sananen sanottavana sulle.

Vierailija
50/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Aika itsekeskeistä määkimistä, että jos mä en yhyyyy tule toimeen jonkun kanssa palstalla, tämän tulisi poistua.

Jos paskot palstan joka päivä aamusta iltaan niin se on joillekin näköjään ok ja kiva tyyppi.

Vierailija
51/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan koe, että trollaa. Minulle hän puhuu käsittääkseni omista käsityksistään ja ovathan ne joskus aika negatiivisia. Zinccis on ollut minulle aina ihan mukava. Ei se, ettei sano sun pientä pilluasi mairittelevasti tarkoita, että on trolli. Varmaan itsessäsikin on vikaa.

Ei tässä ole mitään vajoamista. Et vain kestä sitä, että sun pilluas ei kehuta. Haluaisit kommunikoinnin aina olevan sellaista, että kun vastassa on mies, voit hallusinoida, että pillus kelpais aina sillekin. Zincciksen kanssa et voi, se on totta.

Onko sulla Touretten syndrooma vai mitä tuo pilluhokeminen on? Sano se vielä kerran.

Ei ole, mutta tytöt vaikuttavat pettyneiltä, kun Zinccis ei kumartele heidän jalkovälivärkkiään.

Vain sinä yksin elät todellisuudessa, jossa jotain värkkejä kumarrellaan. Ketjuun kirjoittamiesi viestien perusteella se värkki on sinulla mielessä nonstop. Sitä sanotaan pakkomielteeksi.

Vierailija
52/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme näköjään saaneet uuden jankkaajan palstalle. Pillujankkaaja. Minkähänlainen kuvatus noiden viestien takana on.

Vierailija
53/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paskot palstan joka päivä aamusta iltaan niin se on joillekin näköjään ok ja kiva tyyppi.

Etkö ole kuullut sanontaa, että ainoa, kenen elämään ja asioihin voit vaikuttaa olet sinä itse? Kauanko sinulta menee tajuta, että Zinccis-itkusi on turhaa? Et voi muita määräilemällä menestyä elämässä. Sun on itse otettava vastuu siitä, missä sä viihdyt, ja millä tavalla. Ei se ole toisten vastuulla, jos tilanne on sellainen, ettei se ulisemalla muutu ja tämä tilanne ON sellainen.

Vierailija
54/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt liioittelet ja rajusti. Taitaa olla sulla korvien välissä...

Vierailija
55/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta tytöt vaikuttavat pettyneiltä, kun Zinccis ei kumartele heidän jalkovälivärkkiään.

Vain sinä yksin elät todellisuudessa, jossa jotain värkkejä kumarrellaan. Ketjuun kirjoittamiesi viestien perusteella se värkki on sinulla mielessä nonstop. Sitä sanotaan pakkomielteeksi.

Ei ole. Jos minä havaitsen junan jossain, ja mainitsen siitä silloin sen ajan, kun se on näkyvissä, se ei tarkoita junien olevan mielessäni muulloin.

Vierailija
56/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen koulukiusaajakommentti.

En olisi uskonut törkeällä sikailulla olevan montaa ystävää palstalla, mutta näköjään on.

Vierailija
57/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinccis on aika harmiton höpönassu verrattuna vaikka sairaaseen ja myrkyllisen Ssss:ään vai mikä sössö lieneekään.

Vierailija
58/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zinccis on aika harmiton höpönassu verrattuna vaikka sairaaseen ja myrkyllisen Ssss:ään vai mikä sössö lieneekään.

Aha. Eli ei kannata tehdä mitään missään koskaan kun aina löytyy joku pahempi.

Vierailija
59/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja ihmettelen sitä, miten osa ihmisistä ei ymmärrä, että ainoa, joka voi muuttaa omaa elämäänsä, on hän itse. Jos jonkun ”naama” ärsyttää, niin ei se muutu sitä toista sorsimalla. Kamalaa ajattelua tällainen, joka pohjaa kiusaamisesta, oikeuttaa siis kiusaamaan toisia, jos näiden naama ei miellytä. Kun fakta vain on, että yp ei voi anonyymillä palstalla ärsyttäville ihmisille mitään, niin mikseivät nämä kanat tee siirtoja oman olonsa parantamiseksi, jos niin kiusaa? Tätä en tajua.

Vierailija
60/85 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen koulukiusaajakommentti.

En olisi uskonut törkeällä sikailulla olevan montaa ystävää palstalla, mutta näköjään on.

Emme varmaankaan ole törkeän sikailun ystäviä (sellaista en ole täällä edes nähnyt), mutta minua ainakin pisti otsikon viesti silmään, eli aloittaja ei ota vastuuta itse omasta elämästään, vaan kokee oikeudekseen kiusata ja haukkua jotakuta, joka ei häntä miellytä. Kun siis yp ei vaan voi sille mitään, että anonyymilla palstalla palstailee ns. häirikkökin, niin seköon siis sinusta oikeutus haukkua sinua ärsyttävää ja häiritsevää ihmistä!? Et ole ehkä oikein sisäistänyt anonymiteetin lainalaisuuksia. Miksi itse olet palstalla, jossa tällainen on mahdollista? Niin?