Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin katosi "viihdeblogi" blogbuzz?

Vierailija
31.07.2013 |

Minne katosi Suomen bloggaajista postaileva blogbuzz? Mikä oli viimeinen tikki? Aiheina olivat mm. Life of Silja ja Klipsi-World-Vilma, sekä parikymmentä muuta bloggaajaa.

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi blogi piti poistaa? Miksei vain asiattomia kommentteja poistettu ja kommentinvalvontaa tiukennettu? :(

Vierailija
62/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rupee näitten bloggaajien touhu menemään jo yli jos ne on tehny rikosilmotuksen Blogbuzz:sta. Hohhoijjaaa, itsehän ne omiin blogeihinsa juttuja kirjottaa niin että jokainen tän maan ja maapallon ihminen voi ne lukea ja sitten jos joku ns. levittää juttua eteenpäin ni bloggaajat vetää 10 kiloo pakasteherneitä nenään siitä kuinka niitten kuvia käytetään ja niitä pilkataa. Kyllä pitäs bloggaajien (Life Of Silja, NataliaOona, Klipsiworld jne) ite pikkasen miettiä mitä nettiin kirjottaa. Kuten ainanki mulle on pienestä pitäen opetettu niin nettiin laitetut kuvat ja tekstit ei sieltä koskaan häviä vaikka ne sieltä ite poistettaisiinki :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on näköjään mamasdiaryblog myös poistettu?:o

Vierailija
64/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti julia poisti pysyvästi paskabloginsa.

Vierailija
65/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mamasdiary blogi poistettu vaan väliaikasesti piilotettu. "Blogi on nyt hetken piilossa, jotta savu vähän laskeutuisi. Hetki voi kestää päivän tai kuukauden, who knows. On kuitenkin niin minua, Manuelia, kuin perhettänikin kohtaa väärin jatkaa toimintaa, jossa haukut koskevat jo lastakin. Kiitos ja kuittaus, toivottavasti jaksatte odottaa sen savun hälvenemistä. " Näin lukee kyseisen blogin fb sivulla.

Vierailija
66/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh! :( Se oli niin viihdyttävä! 

Vierailija
67/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 23:07"]

Kyllä rupee näitten bloggaajien touhu menemään jo yli jos ne on tehny rikosilmotuksen Blogbuzz:sta. Hohhoijjaaa, itsehän ne omiin blogeihinsa juttuja kirjottaa niin että jokainen tän maan ja maapallon ihminen voi ne lukea ja sitten jos joku ns. levittää juttua eteenpäin ni bloggaajat vetää 10 kiloo pakasteherneitä nenään siitä kuinka niitten kuvia käytetään ja niitä pilkataa. Kyllä pitäs bloggaajien (Life Of Silja, NataliaOona, Klipsiworld jne) ite pikkasen miettiä mitä nettiin kirjottaa. Kuten ainanki mulle on pienestä pitäen opetettu niin nettiin laitetut kuvat ja tekstit ei sieltä koskaan häviä vaikka ne sieltä ite poistettaisiinki :)

[/quote]

Näin.
Tosiaan juttua levitetään eteenpäin, joku lisää mukaan oman mielipiteensä jutusta ja sitten bloggaaja suuttuu, kun joku onkin eri mieltä kuin hän itse. Sitten ollaan hyvin hyvin loukkaantuneita ja uhkaillaan rikosilmoituksella, jonka jälkeen bloggaaja kaikessa fiksuudessaan kenties oikeasti tekee sen ilmoituksen.

Kaikki tämä alunperin siksi, että itse kirjoitti blogiinsa jotain, oletettavasti tietäen, etteivät kaikki välttämättä ylistä maasta taivaisiin.

Huvittavaa on sekin, miten moni ei julkaise blogissaan edes asiallista kritiikkiä. Blogbuzzin tekstit olivat suurimmilta osin juurikin kritiikkiä.

Vierailija
68/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ny ***** mä sanon. Ei jää kyllä epäselväksi ketä täällä huutelee Juliasta noin rumaan sävyyn! Häpeäisit.  

Vierailija
69/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon Blogbuzzin kommenteissa joku anonyymi kyseli jonkun blogin perään (en muista minkä) ja sitten joku toinen anonyymi kopioi ko. blogin kirjoittajan fb-päivityksen, jossai kertoi että Google tms on jostain syystä poistanut hänen bloginsa. Syynä oli joku "epäilyttävä sisältö", mutta sanoi että saa palautettua bloginsa kun on saanut jonkun vahvistusjutun tehtyä. Toivon niin että Blogbuzzinkin tapauksessa olisi kyse vain tästä!

Vierailija
70/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl nähnyt, että missään olisi tuolla blogissa haukuttu kenenkään vauvoja?! Tainut tuo mammabloggaaja vain keksiä sen, jotta saisi ihmiset puolelleen?

Vierailija
71/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mielestäni aika väärin, että nykyään bloggerin blogeja voidaan poistaa näin helposti muun kuin kirjoittajan toimesta. Sillähän voi hyvin tehdä kiusaa: kerää tarpeeksi monta ilmoittamaan Googlelle "epäilyttävästä sisällöstä" tmv. ja sitten vaan odottaa, että Google poistaa blogin. Tadaa!

Tässäkin ketjussa on paljon asiattomampia kommentteja kuin esim. siinä Mama's Diary -postauksessa. Täällä on haukuttu muun muassa tyhmäksi, siellä taas ei, ainakaan kun viimeksi katsoin.

Vierailija
72/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 23:16"]

Mä en kyl nähnyt, että missään olisi tuolla blogissa haukuttu kenenkään vauvoja?! Tainut tuo mammabloggaaja vain keksiä sen, jotta saisi ihmiset puolelleen?

[/quote]

peesi

Vierailija
73/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiiiii :| päivä pilalla. Blogihan oli just siisti, oli myönteisiäkin asioita.

Vierailija
74/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos blogiin tai ylipäätään mihin tahansa nettiin kirjottaa juttuja sekä lisäilee itsestää, mahollisesta lapsestaan tai mistä tahansa kuvia niin kyllä pitäisi jokaisen pysytä ottamaan se kritiikki vastaan. Mä oon sitä mieltä, että mamasdiary blogin pitäjän on ihan turha lähteä huutelemaan sitä kuinka hänen lastaan olevinaan haukutaan. Pakkoko lapsen kuvia on nettiin lisätä? Kuinkakohan hyvältä siitä lapsesta vanhempana tuntuu se että nettiä on täynnä kuvia itsestä. 

Mä olen esim. Life Of Siljalle lähettäny monta asiallista kommenttia eikä hän ole niitä koskaan julkaissut. Ei edes sellaista kommenttia kun kommentoin hänen lähiö päivitykseen ettei ne kuvavien talot mitkä siinä oli oo mun mielestä ees mitenkään hirveen näkösiä. 

Vierailija
75/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän perusteella se blogi on poistettu? Esim. life of siljan sekoilu alaikäisenä on paljon arveluttavampaa entä blogbuzzin kokoamat postaukset! Ja entäpä se kaksplussan blogeista skipattu bloggaaja? Antaa ymmärtää että ko. sivustolle kirjoittava bloggaaja ei arvosta itseään eikä blogiaan.

Harmi että blogbuzz poistettiin! Siellä ei ollut edes mitään juoruja, vaan ihan bloggaajien omilta sivuilta otettuja juttuja. Eikä edes kontekstistaan erotettuja, kuten joku pelle koitti väittää :D

Vierailija
76/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ainut viihdyttävä blogi jota oikeasti jaksoi lukea- enää savuna ilmassako? Toivottavasti tää paskamyrsky saadaan selvitettyä ja bloggbuzz palaa takaisin areenalle!

Kovasti kiinnostais tietää kuka bloggaaja se vetänyt herneen nenuunsa ja vienyt asian näinkin pitkälle?! Ihmiset c'moon, kaikkia asioita ei tarvitse aina ottaa itseensä...Kasvattakaa sitä nahkaanne hitusen enemmän! Kansa puhuu teistä ja huomaa pikkuriikkiset asiatkin- jos ette ole tähän varautuneet, olisiko kannattanut miettiä kaksi kertaa blogia aloittaessa?

Vierailija
77/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 23:20"]

On kyllä mielestäni aika väärin, että nykyään bloggerin blogeja voidaan poistaa näin helposti muun kuin kirjoittajan toimesta. Sillähän voi hyvin tehdä kiusaa: kerää tarpeeksi monta ilmoittamaan Googlelle "epäilyttävästä sisällöstä" tmv. ja sitten vaan odottaa, että Google poistaa blogin. Tadaa!

[/quote] pääsisköhän noin pipsan blogista eroon tai ainakin melko hyvää kiusaa

Vierailija
78/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ois kiva jos Blogbuzzin pitäjät tulis tänne kommentoimaan tilannetta!

Vierailija
79/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BlogBuzzin pitäjät, pliiiiiiiiiiiiiiiiis perustakaa uusi blogi!!

Vierailija
80/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chuck ja Dan, ilmiantakaa itsenne tänne!!! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan