Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidätte Marimekon olkalaukusta nahkaisena?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän.

Vierailija
2/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvältä näyttää muuten mutta toivoisin että olkahihna olisi myös kokonaan nahkainen, sitten näyttäisi vielä paremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mutta ehkä liian yksinkertaisen näköinen minun makuuni. Ne kankaiset eivät näyttäneet tylsiltä vaikka olivat hyivn pelkistetyn näköisiä koska niissä oli yleensä joku kirkas väri mutta tuo ruskea ja musta ovat väreinä niin tylsiä, että jotain noihin laukkuihin pitäisi saada lisää vaikka tasku tuohon eteen.

Oikeastaan olen etsinyt nahkaista olkalaukkua johon mahtuisi A4-kokoiset paperit. Luulen, että ehkä teetän sen vaikka tulee varmaan kalliiksi mutta saamapahan sen sitten ainakin "kaikilla herkuilla".

Vierailija
4/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, sopisi hyvin esimerkiksi opiskelulaukuksi.

Mutta mikä hitto tuossa maksaa?!

Vierailija
5/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 16:50"]

Joo, hyvältä näyttää muuten mutta toivoisin että olkahihna olisi myös kokonaan nahkainen, sitten näyttäisi vielä paremmalta.

[/quote]

Samaa mieltä. Ihana laukku on, omistan ja käytän päivittäin. 

Vierailija
6/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 16:50"]

[/quote]

Sama. Kysyin joskus jostain liikkeestä.miksi olkahihna ei ole nahkaa ja sanoivat syyksi, että.nahkahihna venyy (?). Mulla on monta isoa laukkua nahkahihnalla eikä ne ole venyneet. Hihnan takia laukku jää hankkimatta.

Vierailija
7/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten nätti koulu-/opiskelulaukku, mutta liian pieni siihen käyttötarkoitukseen. ainakin itsellä työkäyttöön tarkoitetun laukun pitää pystyä mahduttamaan sisäänsä a4-kansio ja/tai pieni läppäri.

Vapaa-ajan käyttöön sen sijaan en tuota ottaisi. Jotenkin liian yksinkertainen itselle.

Vierailija
8/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuo mustana. Toivoin ja sain sen mieheltä joululahjaksi toissa jouluna. Laitatin suutarilla siihen ulkonäkösyistä nahkaisen olkahihnan noin puolen vuoden käytön jälkeen. Oikeastaan alkuperäinen hihna oli ehkä parempi. Se alkuperäinen näytti aluksi tyhmältä, mutta oli ihan käytännöllinen. Se olisi pysynyt ryhdikkäämpänä kuin nahkahihna. Taidankin mennä muuttamaan sen takaisin, kun nyt tuli puheeksi. :) Laukku itsessään on jonkin verran menettänyt ryhtiään, mutta sinne on hyvä mättää paljon tavaraa ja se näyttää aina paremmalta mitä täydempi se on. :)

Vierailija
9/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tota laukkua kankaisena ollut vuosikymmenet, mutta se musta nahkainen on jotenkin pervon näköinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi