Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1 kermakakku on jäämässä yli, voiko pakastaa?

Vierailija
01.06.2013 |

Otsikossa kysymys. Kakku ei tänään ihmisille maistunut, eli se toinen kakku oli sittenkin liikaa. Itse tekemäni juustokakku oli suositumpaa ja toinen kermakakku riitti. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pakastaa.

Vierailija
2/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et minulle tai perheelleni sitä sitten myöhemmin tarjoa...

Inhoan ruokamyrkytyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 19:11"]

Kunhan et minulle tai perheelleni sitä sitten myöhemmin tarjoa...

Inhoan ruokamyrkytyksiä.

[/quote]

On ollut jääkaapissa koko ajan; ei nostettu pöytään ollenkaan. 

Vierailija
4/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi pakastaa. Myydäänhän kaupoissakin pakastettuja kermakakkuja.

Vierailija
5/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pakastaa, mutta kerma kärsii pakastamisesta. Eli mieluummin kuorisin kermat pois, pakastaisin kakun sellaisena ja sitten sulattamisen jälkeen lisäisin uuden kuorrutuksen.

Vierailija
6/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pakastaa, ja ihan hyvää on sellaisenaan sulatettunakin, itse just semmosta söin tässä yks päivä. Vieraille en tosin tarjoais, kerman takia, ei oo niin freesiä enää, vaikkakin täysin syömäkelpoista. Jos haluat myöhemmin tarjota sen vieraille, kuori kerma pois ja laita uudet kermat sit kun sulatat sen.

Vierailija
7/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 19:45"]

Voi pakastaa, ja ihan hyvää on sellaisenaan sulatettunakin, itse just semmosta söin tässä yks päivä. Vieraille en tosin tarjoais, kerman takia, ei oo niin freesiä enää, vaikkakin täysin syömäkelpoista. Jos haluat myöhemmin tarjota sen vieraille, kuori kerma pois ja laita uudet kermat sit kun sulatat sen.

[/quote]

Ihan ajatetiin oman perheen kesken syödä ja ihan lähimpiä, ei kovin nirsoja lähiomaisia kutsua kun on toinen juhlapäivä heti 2 viikon kuluttua. Ei pidetä isoja juhlia heti näin perään.  Ihan vinkkinä: Hellepäivänä ei näköjään kermakakku maistu, mutta meillä juhlakalu halusi kermakakut. Meillä meni piirakat ja salaatti eniten kaupaksi ja yllättäen pikkuleipiä otettiin paljon. Juustokakku loppui ensimmäisenä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi