Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korvauskäsittelijän työ vakuutusyhtiössä?

Vierailija
31.07.2013 |

Pääseekö korvauskäsittelijäksi, jos luottotiedot menneet? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen. Itse olen töissä pankissa, meillä on myös vakuutuspalvelut ja kyllä luottotiedot tarkastettiin, ennen kuin työsopimus allekirjoitettiin. En tiedä onko joka paikassa näin, mutta ainakin siis meillä.

Vierailija
2/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ymmärrä miksei pääsis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava saada tietää asian oikea laita, en halua laittaa edes hakemusta jos luottotiedot vaikuttavat jotenkin työnsaantiin. Muuten työnä kyllä kiinnostaisi paljonkin. 

Vierailija
4/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkitoiminnassa mä ymmärrän luottotietojen tarkistamisen, kun siinä pitää käsitellä niin paljon rahaa. Mutta korvauskäsittelijänähän lähinnä tehtäisiin töitä ihmisten parissa, tapaturmien selvittelyssä -vai osallistuuko korvauskäsittelijä jotenkin rahaliikenteeseenkin?

Vierailija
5/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis en ole kiinnostunut omaisuusvahingoista vaan terveyteen liittyvistä asioista -jos tällä nyt on mitään merkitystä asiassa? 

Vierailija
6/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen korvauskäsittelijänä ja kyllä - rahan kanssa ollaan tekemisissä, parhaimmillaan laitat 20 000 euron edestä korvauksia päivittäin :) Minulta ei tosin ole luottotietoja tarkistettu, tosin en ole vakituisessa työsuhteessa.

Vierailija
7/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 16:16"]

Itse olen korvauskäsittelijänä ja kyllä - rahan kanssa ollaan tekemisissä, parhaimmillaan laitat 20 000 euron edestä korvauksia päivittäin :) Minulta ei tosin ole luottotietoja tarkistettu, tosin en ole vakituisessa työsuhteessa.

[/quote]

Osaatko sanoa, tarkistavatko luottotiedot pääsääntöisesti vai ei? Ilmoittavatko asiasta työhakemuksessa tai työhaastattelussa vai miten? Mua hävettää oma tilanteeni, vaikka sitä koko ajan yritän hoitaa kuntoon, mutta en silti halua löytää itseäni siitä nöyryyttävästä tilanteesta mitä luottotietoasia toisi tullessaan.. En siis tiedä uskallanko hakea korvauskäsittelijän työtä tämän takia, vaikka työ kiinnostaisikin :( 

Vierailija
8/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakenut töihin vakuutusyhtiöön, mutta multa kysyttiin työhaastatelussa onko luottotiedot ja veroasiat kunnossa ja saavatko he selvittää luottotiedot? Samalla kysyttiin sopiiko minulle että tehdään turvallisuusselvitys. Poliisille menevä suppea turvallisuusselvityspyyntö piti itse allekirjoittaa ennen työsopimusta.

En usko että voivat tehdä noita selvityksiä ilman hakijan lupaa.

Vierailija
9/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
10/13 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/13 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan. Meinasin hakea palveluneuvojan työtä vakuutusyhtiössä ja kuulemma tarkistavat luottotiedot. Enkö voi siis saada työpaikkaa?

Vierailija
13/13 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran hakenut OP:lle, Opsetiin ja Turvaan korvauskäsittelijäksi ja joka kerta on pyydetty lupaa tarkistaa luottotiedot.