Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammattiliiton matkavakuutuksesta kysymys

Vierailija
31.07.2013 |

Pitääkö mun tehdä jokin ilmoitus matkasta erikseen, vai riittääkö, että otan jäsenkortin mukaan ja vakuutan matkatavarat erikseen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kannattaa kyllä kysyä siltä omasta ammattiliitosta, kun en tiedä mikä sopimus liitollasi on.

Vierailija
2/3 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla liiton vakuutus on ihan tavallinen jatkuva matkavakuutus eli riittää, että otan vakuutusyhtiön tiedot mukaan matkalle ja jos jotain sattuu, otan yhteyttä ja teen vahinkoilmoituksen. En ole koskaan kuullut, että matkasta pitäisi minnekään erikseen ilmoittaa, että vakuutus tulisi voimaan. Matkatavarat olen vakuuttanut erikseen kotivakuutuksen yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla esim. Pron matkavakuutus ...riitää että ottaa kortin mukaan mulla ainakin kortin takana on  Englanniksi matkavakuutus teksti mitä kattaa yms... alkaa sanoilla Travel insurance Certificate...... Kysyin kerran vakuutusyhtiöstä tätä vakuutusta ja sanoivat että on hyvä kattava vakuutus ei kannata ottaa muuta ( kattaa minut ja lapset)  Huom ... tämä korttihan ei kata matkatavaroita kannattaa varmistaa että ne on vakuutettu jossakin esim. kotivakuutuksesssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi