Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit tänään lapsille lounaaksi?

Vierailija
31.07.2013 |

mä ranuja ja nauravat nakit mikrossa,iltasella roiskeläpät mikroon. on se helppoa olla iskä :D 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurilaiset lämmittivät mikrossa. Päivälliseksi uusia perunoita, kanaa ja makkaraa.

Vierailija
2/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein hampurilaisia. Leivoin itse sämpylät ja paistoin pihvit grillissä. Samoin muut lisukkeet;sipuli, sämpylät, ananakset grilliin. Väliin cheddaria,salaattia ja tomaattia ja tietysti kastiketta. Nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitin eiliset spagetit ja jauhelihakastikkeet pannulla, lisäsin joukkoon tomaattia ja kesäkurpitsaa, sekä mausteita.

Vierailija
4/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possupaistia uunissa, riisiä, kasteketta. Lisäksi kurkkua ja porkkanaa. Päivälliseksi lohilaatikkoa.

Vierailija
5/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ranskalaisia, kalapuikkoja, soijanakkeja, lihapullia, tomaattia ja kurkkua.

Vierailija
6/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan äiskänä lämmitin roiskeläpät lapsille,kun niitä halusivat.

Vierailija
7/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeittoa, mutta ei purkista, vaan liotin herneet yön yli ja valmistin keiton hauduttamalla ja lisäsin siihen kylkipaloja. Tosi hyvää, vaikka itse sanonkin!

Vierailija
8/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tekivät makaronilaatikkoa. On kiva olla äiti kahdelle lapselle, jotka eivät ole kädettömiä.

Vierailija
9/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, oisin halunnut olla tuossa hampurilaisperheessä tänään! Siis siinä missä ne tehtiin itse, nam!

Meillä vain eilistä jauhelihakeittoo.

Vierailija
10/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunoita ja makkarakastiketta syötiin lasten kanssa.

Vierailija
11/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä söivät eilistä lasagnea. Päivälliseksi taitaa olla makkaraperunat.

Vierailija
12/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin itse pitsaa. Päälle tomaattisoosia, keittokinkkua ja kalkkunaleikettä, ananasta, sinihomejuustoa ja kapriksia.

Vierailija
13/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli erittäin helppoa myös olla äiti. LAPSET (9v ja 5 v) tekivät toivomansa nakkikastikkeen ja pilkkoivat vihanneksia. Minä keitin riisin.

(Oli muuten eka kerta kun tekivät käytännössä koko ruoan itse. Innostuksen saivat lasten kokkikirjasta.)

Vierailija
14/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten lounas? Vähän eiliseltä jäänyttä lasagnettea, uudeksi ruoaksi kinkkukastiketta, pastaa ja iso kulhollinen salaattia. Hyvin maistui.

Vierailija
15/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillattiin makkaraa.

Vierailija
16/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässäpä isille meidän lasten päivän menu: aamupalalla kinkkukokkelia, jyväleivät juustolla ja kurkulla, omenalohkoja, teetä ja toisella kaakaota. Lounaaksi tein kanakastikkeen ja tummaa riisiä, ruisleivät ja maitoa plus tom ja kurkkua. Välipalalla mustikkasmoothiet ja näkkäriä plus kiiwihedelmät. Päivälliseksi eilen tekemääni makkarakastiketta pavuilla höystettynä, täysjyväspagettia ja salaattia. 

terv. 12- ja 10v lasten äiti

Vierailija
17/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia perunoita ja nakkeja. Illalla kasvisrisottoa.

Vierailija
18/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisiä uusia perunoita ja broiler-tomaattikastiketta (ohutleikettä paloina, kookosmaitoa, tomskumurskaa, mausteita).

Iltaruuaksi työn alla bataattiporkkanakeitto, jota samalla menee pakkaseenkin.

Vierailija
19/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teimme lasten kanssa yhdessä lihapullia. Välipalaksi leivoimme mustikkapiirakkaa.

Vierailija
20/23 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä syötiin uusia perunoita ja silliä.

Just tuli iltaruoka ja siinä on ikäänkuin lasagnemaisesti kerroksittain kesäkurpitsaa, tomaattia, sipulia, oliivia, tonnikalaa ja päällä juustoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän