Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele sykemittaria

Vierailija
31.07.2013 |

ev

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on älypuhelin lataa siihen sportstracker -ohjelma (ilmainen). Siihen voi ostaa lisävarusteena sykevyön. Olen tykännyt.

Vierailija
2/5 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 12:20"]

Jos sulla on älypuhelin lataa siihen sportstracker -ohjelma (ilmainen). Siihen voi ostaa lisävarusteena sykevyön. Olen tykännyt.

[/quote]

Harkitsin tätä vaihtoehtoa, mutta sykkeen/ajan vilkuilu puhelimesta lenkin aikana on hankalaa? Vai onko?

Älypuhelin ja ST ovat jo käytössä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet, voi se vilkuilu olla hankalaa jos koko ajan haluaa tietää paljonko syke on. Itse otin kaikki hälytyksetkin pois, seuraan lähinnä aina lenkin jälkeen millaisilla sykkeillä on menty. Lenkit pyrin kuitenkin tekemään aina mahdollisimman tehokkaasti, muutaman kerran lenkin aikana vilkaisen missä mennään sykkeen suhteen.

Vierailija
4/5 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku edullinen Polarin tai Suunnon malli ajaa taatusti asiansa, jos haluat vain sykkeitä seurailla etkä mitään erikoisempaa ominaisuutta :)

Vierailija
5/5 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän jostain syystä enemmän Polarin kuin Suunnon mittareista, minulla on tällä hetkellä käytössä kummastakin joku halpa versio. Sellainen, josta näkee sykkeen, ajan, kalorit, keskisykkeen ja max sykkeen, ne riittää minulle. Usein käytän myös sporttrackeria, ilman sykevyötä, siitä katson kuinka pitkän matkan olen juossut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme