Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai nyt kukaan vaihda vaippoja RUOKAPÖYDÄSSÄ?!

Vierailija
31.07.2013 |

Imetysketjusta luin, että joku oli tällaistakin nähnyt - ravintolassa. Voiko olla tottakaan :O

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep tälläistä tekee mm. kaksi ystävääni. En ole uskaltanut mitään sanoa, itseäni ei varsinaisesti häiritse, ihmetyttää vaan todella paljon.

Vierailija
2/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällaisen tapauksen nähnyt minäkin, perheravintolassa. Ensin imetys ja sitten vaippojen vaihto ruokapöydän päällä. Ja pakko myöntää, että minua paitsi ihmetytti myös häiritsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämmöistä joutunut todistamaan kahvilassa. Eräs nainen raivasi pöydästä omat ja ystävänsä kahvikupit yms. pois, levitti viltin pöydälle ja vaihtoi vauvansa kakkavaipan. Kyseisessä kahvilassa on erittäin hyvä inva wc, jossa on vaipanvaihto alusta....

Vierailija
4/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin kahvilassa Tampereella :/ Hetken sai omaa pullaansa kakoa, vaikka aika kaukana istuinkin. Kyseisessä kahvilassa on todella pienet wc-tilat, mutta silti... mitä jos olisikin ollut yllärikakka?

Äärimmäisen junttia.

Vierailija
5/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veikkonen! Luultavasti vielä antoi käytetyn vaipan henkilökunnalle käteen tai tarjottimelle.

Vierailija
6/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisiossa pihvipaikassa (joku kebabmesta missä sai pihvejäkin, entisen Rosson paikalla), alkuvuodesta sain tuotakin todistaa. 

Se on vain ja ainoastaan oksettavaa. 

Vierailija
7/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä nähty. Valitettavasti. Toivottavasti edes rotarokotteesta on yli kuukausi aikaa, muuten saa ravintolan asiakkaat kokea melkoisia yllätyksiä ja ravintola saa turhaan syyt niskoilleen...

Vierailija
8/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullu kyllä mieleenkään että joku vaihtais vaippaa ravintolan pöydällä. Vaihtaakohan nää ihmiset sitte kotonaki ruokapöydällä vaipan??

Vierailija
9/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset tuntuvat pusertavan aivonsa ulos vauvan ja istukan ohella.

Vierailija
10/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä luulis niin.mutta veljenvaimopa yritti mökillä vaihtaa,menin väliin.mutta kaipa heitin mukulan paska ois ollu niin ihanaa,että muiden olisi sitä pitänyt jopa maistaa.

Vierailija
11/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin todistanut tätä Espoon Iso Omenassa pari vuotta sitten. Ei ollut ravintola vaan kahvila ja vauvalla ei kai ollut kakkaa, kun sen käytetyn vaipan iski siihen pöytään kahvikuppien viereen. Vaihtoi vaipan sylissään.

Silti en asiaa ymmärtänyt. Ei ollut mikään huomaamaton paikka vaan ihan täydessä kahvilassa, jossa pöytiä vieri vieressä. Joo, vauvalla ei ollut kakkaa, mutta pissat ilmeisesti, kun se vaippa piti vaihtaa, joten jotain tuotosta ja hajua siinä vaipassa sitten oli. Lisäksi se vauvan pylly oli sitten ihan joka asiakkaan näkyvillä.

Olen minäkin vaihtanut vaippaa julkisella paikalla, kun vessoja ei ollut, mutta olen tehnyt sen vauvan vaunuissa, syrjässä ja niin, että ihmiset eivät ilman selvää kurkkimista mitään näe. Ikinä en missään ruokapaikassa tai sen läheisyydessä rupeaisi vastaavaan toimenpiteeseen.

Vierailija
12/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti olen käynyt Jumbon Fazerin kahvilassa lounaalla. Molemmilla kerroilla sattui tämmöinen vaipanvaihtaja viereiseen pöytään. Syö siinä lounassalaattiasi, kun viereisellä pöydällä pyyhitään paskaista peffaa. Juu, en mene enää kolmatta kertaa.

Kyseisessä kauppakeskuksessa on useitakin lastenhoitohuoneita ja kyseisestä kahvilastakin lähimpään on matkaa reilut kymmenen metriä. Mutta sehän on vain vauvan kakka?

Vierailija
13/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 12:04"]

Kahdesti olen käynyt Jumbon Fazerin kahvilassa lounaalla. Molemmilla kerroilla sattui tämmöinen vaipanvaihtaja viereiseen pöytään. Syö siinä lounassalaattiasi, kun viereisellä pöydällä pyyhitään paskaista peffaa. Juu, en mene enää kolmatta kertaa.

Kyseisessä kauppakeskuksessa on useitakin lastenhoitohuoneita ja kyseisestä kahvilastakin lähimpään on matkaa reilut kymmenen metriä. Mutta sehän on vain vauvan kakka?

[/quote]

Miksi ihmeessä et sanonut, että suksii muualle vaihtamaan ne vaipat?

Vierailija
14/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä teitä äitejä vaivaa kun teette tuollaista?

Vierailija
15/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 12:10"]

[/quote]

Uskon, että sivistymättömyys ja yleinen käytöstapojen puute. Törppöilevät varmaan muutenkin.

Vierailija
16/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyi helvetti! Olin siellä juuri vähän aikaa sitten lounassalaatilla. Nyt mielessä on vain, että olen ruokaillut mahdollisen paska-alustan päällä. *oksennus*

Kuinka vitun juntti-idiootteja päästetään lisääntymään?!? Ainiin, mutta tuohan on LUONNOLLISTA kuten imetys ja muutkin ruumiin toiminnot. Nuo lähiöpermikset varmasti harrastavat seksiäkin kaupungin vuokrakerrostalon pihalla muiden edessä.

Vierailija
17/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 12:10"]

[/quote]

Uskon, että sivistymättömyys ja yleinen käytöstapojen puute. Törppöilevät varmaan muutenkin.

[/quote]

Aivan. Menee siihen suomalaiseen junttiuteen ja toisten ihmisten huomioimattomuuteen. Minä minä ja minun vauvan kakka, minähän vaihdan sen missä haluan!

Vierailija
18/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 12:08"]

[/quote]

Miksi ihmeessä et sanonut, että suksii muualle vaihtamaan ne vaipat?

[/quote]

Jollei itse ymmärrä, ettei ko. toimitus kuulu ruokapöydälle, ei sanomisilla ole varmastikaan vaikutusta. Moinen mouka varmaan heittäisi valittajaa sillä paskavaipalla. Toisaalta, jollei kahvilanpitäjää kiinnosta hygieniataso tuon vertaa, ettei itse puutu tapahtumiin, niin sietääkin menettää asiakkaansa ja toivottavasti myös toimilupansa.

Vierailija
19/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä en kyllä usko näitä juttuja :O En ole koskaan nähnyt tuollaista. 

Vierailija
20/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 12:16"]

Siis minä en kyllä usko näitä juttuja :O En ole koskaan nähnyt tuollaista. 

[/quote]

Todella vaikea uskoa minunkin, koskaan en ole moiseen törmännyt ainakaan täällä. Suomessa en juuri ravintoloissa tai kahviloissa käy, joten en sitten tiedä onko siellä normaali käytäntö.

t. ulkosuomalainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi