Ei kai nyt kukaan vaihda vaippoja RUOKAPÖYDÄSSÄ?!
Imetysketjusta luin, että joku oli tällaistakin nähnyt - ravintolassa. Voiko olla tottakaan :O
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 12:16"]
Siis minä en kyllä usko näitä juttuja :O En ole koskaan nähnyt tuollaista.
[/quote]
Usko vaan, kyllä näitä tapahtuu. Mulla yksi fb-kaveri toisinaan ylpeänä raportoi fb:ssä jos on vaihtanut vaipan ravintolan pöydässä/penkillä. Seuraavaksi se varmaan laittaa mukaan kuvan sessiosta.
Yksi mamma vaihtoi paskavaipan keskellä Linnanmäen Sea Lifea. Jotenkin häiriintyi se haiden katselu, kun vieressä alettin esittelemään paskaa ja persettä. Joku roti nyt, ihmiset!
Pakkorako
Viime talvena oli pakko kokea tämäkin. Oltiin isommalla seurueella ravintolassa vieraalla paikkakunnalla. Lapsi alkoi haiskahtaa, joten suuntasin kulun kohti wc-tiloja. Wc oli kuitenkin niin pienet ettei niissä ollut mitään mahdollista vaippaa vaihtaa.
Kysyin tarjoilijalta varovasti, että missäköhän vaipan voisi vaihtaa, kun ei lasta voi pitää likaisella vaipalla ja kotiin on parin tunnin ajomatka. Tarjoilija sanoi ystävällisesti, että vaihda vaan siinä pöydällä ja näytti tyhjää (mutta katettua) pöytää.
Vähän meinasi hirvittää, mutta kiltisti siirtelin lasit ja ruokailuvälineet syrjemmälle ja levitin pöydälle oman vaipanvaihtoalustan ja vaihdoin vaipan ja vein sitten käytetyn vaipan tarjoilijalle roskiin laitettavaksi.
Tämän jälkeen todettiin koko pöytäseurueen voimin, että ko. ravintolassa ei syödä toista kertaa, jo ihan hygieniariskin vuoksi.
Cafe Esplanadissa olen kahdesti todistanut tällaista. Kummallakin kerralla vaippa jäi pöytään muiden roskien sekaan.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 12:16"]
Siis minä en kyllä usko näitä juttuja :O En ole koskaan nähnyt tuollaista.
[/quote]
maailmassa monta, ihmeellistä asiaa.... Ne ovat olemassa, vaikkei kaikki olekaan niitä nähneet.