Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vetäytyi ja muuttui kylmäksi tunteiden tunnustamisen jälkeen, mikä juttu?

Vierailija
08.08.2020 |

Ollaan hengailtu ja viestitty tiiviisti miehen kanssa. Treffit on aina pitkiä ja intensiivisiä, samoin keskustelut viestein. Mies on aloitteellinen viestijä, on ilmeistä, että kiinnostusta on. Ollaan siitä puhuttukin, selvä case. Seksi on tajunnanräjäyttävää, hengailu yhdessä kivaa.

Viimeisillä treffeillä sanoin tykkääväni hänestä, hän sanoi tykkäävänsä minusta.

Seuraavana päivänä mies oli kuin eri ihminen. Ei ottanut juuri kontaktia, torjui mun kosketuksen. Kun kysyin mikä juttu, mies sanoi, ettei halua antaa mulle vääriä signaaleja ja ettei tiedä mitä tuntee mua kohtaan tai mitä ajattelee tästä meidän jutusta. Kuulema on huomannut, että oon ihastunut häneen ja hän epäröi.

Tuon kohtaamisen jälkeen sanoi kuitenkin, että tietysti jatketaan yhteydenpitoa. Oli lämpimät hyvästit.

Mitähän v***a tässä oikein tapahtui?! Oon ihan puulla päähän lyöty. Enpä oo tähän 36 ikävuoteen mennessä kohdannut mitään vastaavaa. Mikä juttu?

Kommentit (427)

Vierailija
1/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sun olisi pitänyt esittää vaikeasti tavoiteltavaa!

Vierailija
2/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen kysyy "MIKÄ JUTTU?" 🤦🏻‍♀️ En jaksanut lukea, mutta miekkosta ei kiinnosta paskan vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies?

Vierailija
4/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s. Luulin sinua 18-20-vuotiaaksi. Älä ota imarteluna.

Vierailija
5/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perus. Halusi leikkiä jotain ja kun tajusi, että on menossa vakavammaksi, käytös muuttui.

Vierailija
6/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalliseen asiaan takerruttiin, yritin ilmaista tiiviisti asian otsikkotasolla, kun juttu oli pitkä.

Ei ole varattu, hyvin vapaa. Ehkä liiankin? On reilusti antanut ymmärtää olevansa kiinnostunut, mutta onhan sekin aika todennäköinen vaihtoehto, ettei olekaan (enää).

Ap

Vierailija
7/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) peluri B) ei tunne samoin C) varattu D) kaikki edellämainitut

Vierailija
8/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Ei kukaan voi olla noin tyhmä ettei tajua.

Mies pitää sinua pelkkänä hauskanpito seurana. Kiva paneskella ja hengailla yhdessä.

Ei näe sinua itselleen vaimomatskuna

Vierailija
9/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika perus. Halusi leikkiä jotain ja kun tajusi, että on menossa vakavammaksi, käytös muuttui.

Tämä voisi osua naulan kantaan. Ehkä sitten aikansa kuluksi leikki ja säikähti sitten. Ihmetyttää, miksi tunnusti ihastustaan sitten. Ehkä puheli lämpimikseen.

Ap

Vierailija
10/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole kiinnostunut sinusta vakavammasta mielessä, haluaa joko kevutsuhteen, josta helppo feidata pois tai fwb-suhteen

Jos sinä olet, niin mieti että haluatko jäädä , koska vakavampaa ei ole tarjolla. Olen pahoillani puolestasi. Tsemppiä sinulle ❤️

Vierailija
11/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi osua naulan kantaan. Ehkä sitten aikansa kuluksi leikki ja säikähti sitten. Ihmetyttää, miksi tunnusti ihastustaan sitten. Ehkä puheli lämpimikseen.

Ap

Joko hetki vei mukanaan tai sitten vain tlrkeäadti esitti tunteita, saadakseen seksiä ja pitääkseen sinut tai kaikkea tuota. Saattaa olla joku muu kiikarissa, sinä olet varalla.

Vierailija
12/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu.

Vierailija
13/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P.s. Luulin sinua 18-20-vuotiaaksi. Älä ota imarteluna.

Miten sen MIEHEN käytös ap:n liittyy?

Et itse ihmettelisi tuollaista käytöstä?

Oletko aina kaikille noin töykeä? Vai vaan yksi palstan sadistisista trolleista?

Vierailija
14/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei ole kiinnostunut sinusta vakavammasta mielessä, haluaa joko kevutsuhteen, josta helppo feidata pois tai fwb-suhteen

Jos sinä olet, niin mieti että haluatko jäädä , koska vakavampaa ei ole tarjolla. Olen pahoillani puolestasi. Tsemppiä sinulle ❤️

Sanon nyt vähän ilkeästi, mutta ei sinun kannata olla kenenkään puolesta pahoillasi. Tuollaista mukamyötätuntoa ei kaipaa kukaan. Etkö voi tietää todellista laitaa mitenkään. Kunhan ylennät itseäsi.

Osa miehistä harrastaa tietoista pelaamista parisuhdemarkkinoilla. Kun nainen tunnustaa tunteensa voi mies vetää toiseen suuntaan huoletta. Päämäärä on naisen satimeen saanti. Näistä on netti pullollaan neuvoja. Voi siis olla, että mies pelaa saadakseen ap:n. Tai voi olla, että aidosti säikähti. Sen tietää vain se mies, et sinä enkä minä.

Vierailija
15/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi lähes sama, olen 38 ja mies 53! Että ei se ikäkysymys ole...

Tsemppiä ap, tiedän miten tuo syö naista. 😬😖

Vierailija
16/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla provo. Ei kukaan voi olla noin tyhmä ettei tajua.

Mies pitää sinua pelkkänä hauskanpito seurana. Kiva paneskella ja hengailla yhdessä.

Ei näe sinua itselleen vaimomatskuna

Miksi ajattelet, että provo?

Ehkä tosiaan on päässyt unohtumaan, millaista tää on. 10v avioliitto päättyi reilu vuosi sitten ja tämä pelaaja oli ensimmäinen mies eron jälkeen.

Olet varmasti oikeassa, ei tahtonut mitään enempää.

Ap

Vierailija
17/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks ystävä/säätö, joka useastikin humalassa tunnusti tunteitaan, sit selvinpäin oli sitä mieltä et ei oo muuta kuin kaveruutta. Jonkin aikaa sitä leikkiä jaksoinkin mut en koskaan päässyt selvyyteen mikä juttu se oli. Ei meist mitään tullut, eli varaudu siihen. Jotkut ihmiset toimii oudosti.

Nyt oon miehen kans, joka kertoo miten paljon tykkää ja aamulla herätessään rutistaa kovemmin, suukottaa ja kertoo sen uudelleen. Sitä kannattaa tavoitella ja siinä on onnellinen.

Vierailija
18/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan osaa sanoa.

Ts. olette seurustelleet jonkin aikaa, viettäneet aikaa yhdessä, seksiä, ja sit käy noin.

Ainut mikä mun korvaan kalskahti oudolta oli viestittelyn ja kirjoittamisen määrä.

Miksi sellaiseen on tarvetta, onko välimatka pitkä.

Hyvät kirjoittelijat voivat kyllä olla livenä ihan erilaisia. Yleensä vähemmän kivoja kuin kirjeissään.

Kaveri seurusteli engl.miehen kanssa. Osan aikaa mies asui Suomessa. Sitten lähti Englantiin, ja suhde jatkui romaanin mittaisten kirjeiden kirjoitteluna. Kaveri luki mulle pitkiä otteita kirjeistä.

Lyhyesti: ilmeni että miehellä oli nainen Englannissa. Ilmeisesti suhde oli vaikea ja riitaisa, joten mies oli häipynyt Suomeen.

Suunnittelivat kaverini kanssa muka naimisiinmenoakin ja pähkäilivät asettuvatko Suomeen vai Englantiin.

No, kaikki päättyi siihen kun äkäinen nainen soitti kaverilleni Englannista ja vaati että kirjoittelu saa luvan loppua, olemme menossa naimisiin!

Sanoisin että älä tuhlaa aikaasi ja tunteitasi, jonkin lajin huijari tuo on. Tai ihan vaan tunnevammainen hihhuli.

Vierailija
19/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tietyn tyyppiset miehet harrastavat tuota. Itsekin olin aikoinaan tekemisissä miehen kanssa, joka itse lässytti mulle hyvinkin usein mitä romanttisempia tunnustuksia vahvalla tunnelatauksella maustettuina. Mutta ne pari hassua kertaa kun itse erehdyin sanomaan oma-aloitteisesti hänelle jotain, jonka saattoi tulkita jonkunlaisena kiintymyksen osoituksena, mies muuttui kylmäksi ja teki epäsuorasti selväksi, että olen ylittänyt valtuuteni. Luulen, että aikamme yhdessä oli hänelle jonkinlaista fantasiaa ja kun tulin itse lähelle, muutuin liian todelliseksi. Hän varmasti tiesi, että asiat mitä mulle sanoi eivät olleet ihan totta (tai ainakin reilusti liioiteltuja), mutta  mun sanomiseni olivat sitten mielestään todella vakavia. Eli siis epäilen, että mies elää teidän suhteessanne yksipuolista fantasiaansa ja hän ei halua sinun pilaavan sitä olemalla oikea ihminen, joka haluaa asioita. Hänellä on myös mahdollisesti muita kierroksessa, tuollaisilla usein on (helpompi olla kiintymättä yhteen, kun on useita rakastajia).

Vierailija
20/427 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä taas päässyt "vapautta" maistamaan pitkän liiton jälkeen.

Ei oikein kiinnosta sitoutua heti uudestaan.

Puistattaa tuo pesänrakennusvietti mikä tunkee esiin jo toisilla, viimeistään kolmansilla treffeillä.

Vapaa Mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän