Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOS Trump vetäytyy presidentinvaaleista niin missä vaiheessa se täytyy viimeistään tehdä

Vierailija
08.08.2020 |

?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin USA:ssa Trumpin kauden alussa. Suurin osa fiksusta väestä osoittautui demokraateiksi ja Obaman kannattajiksi. Perusrepublikaanin päässä ei yleensä oikein mikään liiku, tulee mieleen persut meillä täällä. 

Joskus kansanmiehet, joilla on jalat maassa, näkevät selvemmin kuin se fiksu lukeneisto. Olihan Alexander Stubbkin fiksu, mutta jälkeenpäin ajatellen, viisas ei ollut. Palstoilla kirjoittavisra olen huomannut monen älykkään ihmisen kannattavan Trumpia, jopa niin että pystyvät välillä perustelemaan, miksi, konkreettisia asioita. Suomessa monet viisaat ihmiset kannattaa Trumpi, persut ja muut.

Äly ja viisaus ovat kaksi eri asiaa. Tunnen opettajia, jotka kannattavat Obamaa tuntematta koko miestä, koska vaikuttaa sivistyneeltä ja on hyvä puhumaan, ja kannattamalla "sivistyneeltä" vaikuttavaa ihmistä, kuvittelevat, että heitäkin pidetään sivistyneenä. Ulkokultaiset ihmiset ovat usein hyviä manipuloimaan.

Obama on myös muslimi, niin miten luulet, haluaako, että se edelleen laajenisi Usassa, minä luulen.

Trumpin presidenttiys on laiton, sillä hän on syntynyt ulkomailla, Islamabadissa Pakistanissa. Hänen oikea nimi on Dawood Ibrahim Khan.

Ja Obaman oikea nimi on Barry Soetoro, syntymäpaikka joko Kenia tai Indonesia. Jotain hämärää tuossa syntymäpaikka asiassa on kun sitä vuodesta toiseen epäillään. Hawaiillla on ollut töissä joku jonka väitetään väärentäneen syntymäpaikan, mutta näistä nyt on ihan mahdoton saada vahvistusta mistään. Hänen sormessaan on kuitenkin vain muslimien käyttämä sormus.

Barackin oma veli on vihjannut siihen suuntaan, ettei Barack ole syntynyt USA:ssa. Tosin Malik Obamalla tuskin on asiasta varmaa tietoa, koska itse asui Keniassa ja Barry syntyi isän toisen vaimon synnyttämänä muualle. Malik oli Barackin häissä bestman, mutta Barack ei kutsunut kenianpuoleista sukuaan valkoiseen taloon ja välit menivät poikki. Sen jälkeen Malik on kampanjoinut Trumpin puolesta. Jos kyseessä olisi Trump, niin tämä olisi meilläkin pääuutisissa lähes joka ilta.

Vierailija
102/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin USA:ssa Trumpin kauden alussa. Suurin osa fiksusta väestä osoittautui demokraateiksi ja Obaman kannattajiksi. Perusrepublikaanin päässä ei yleensä oikein mikään liiku, tulee mieleen persut meillä täällä. 

Joskus kansanmiehet, joilla on jalat maassa, näkevät selvemmin kuin se fiksu lukeneisto. Olihan Alexander Stubbkin fiksu, mutta jälkeenpäin ajatellen, viisas ei ollut. Palstoilla kirjoittavisra olen huomannut monen älykkään ihmisen kannattavan Trumpia, jopa niin että pystyvät välillä perustelemaan, miksi, konkreettisia asioita. Suomessa monet viisaat ihmiset kannattaa Trumpi, persut ja muut.

Äly ja viisaus ovat kaksi eri asiaa. Tunnen opettajia, jotka kannattavat Obamaa tuntematta koko miestä, koska vaikuttaa sivistyneeltä ja on hyvä puhumaan, ja kannattamalla "sivistyneeltä" vaikuttavaa ihmistä, kuvittelevat, että heitäkin pidetään sivistyneenä. Ulkokultaiset ihmiset ovat usein hyviä manipuloimaan.

Obama on myös muslimi, niin miten luulet, haluaako, että se edelleen laajenisi Usassa, minä luulen.

Obama ei ole muslimi eika syntynyt Keniassa. Namahan olivat Trumpin mieliaiheita ennenkuin astui itse politiikkaan.

Trump on aiheuttanut niin paljon pahaa entisille kannattajilleen etta nyt aanestavat keta muuta tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Obama ei ole muslimi eika syntynyt Keniassa. Namahan olivat Trumpin mieliaiheita ennenkuin astui itse politiikkaan.

Trump on aiheuttanut niin paljon pahaa entisille kannattajilleen etta nyt aanestavat keta muuta tahansa.

Opposition research. Hillary aloitti tämän Birther-liikkeen, kun oli Obamaa vastassa vuoden 2008 esivaaleissa. Trump omaksui sen kuten myös Bill Clintonin "make america great again" -sloganin. Trumpit ja Clintonit olivat hyviä ystäviä, se on syy, miksi Hillary ei ole vieläkään vankilassa.

Vierailija
104/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vielä sekin outous, että syöpää sairastanut oikea Joe Biden taitaa olla jo mullan alla ja vaaleihin osallistuu joku dementoituva sijaisnäyttelijä. Demokraattileiri lienee paniikkitunnelmissa, kaikkien aikojen kusetus ei ehkä menekään läpi. Mielenkiintoista!

Esim. Oikealla Bidenilla ei juurikaan ollut korvalehtiä, tällä nykyisellä on. Mitäs ne on ilmestyneet, kaikkihan me tiedetään, ettei niiden muoto muutu oleellisesti ihmisen elinaikana?

Tuossa linkkinä videoita, Trumpin lausuntoja ym. Joissa ihmetellään ihan samaa, kuka tämä Bidenina esiintyvä henkilö on?

Samalla tavalla jahtasi Obamaa vuosikaudet keksityilla jutuilla. Kun ei oma aly riita niin sitten pitaa ruveta haukkumaan ja nimittelemaan. Kamala Harris on nyt "nasty" ja kommunisti.

Vierailija
105/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opposition research. Hillary aloitti tämän Birther-liikkeen, kun oli Obamaa vastassa vuoden 2008 esivaaleissa. Trump omaksui sen kuten myös Bill Clintonin "make america great again" -sloganin. Trumpit ja Clintonit olivat hyviä ystäviä, se on syy, miksi Hillary ei ole vieläkään vankilassa.

Hohhoijaa, taas kerran. Trumppilaisilta tuppaa tulemaan faktojen tilalla s_ntaa jota kuorrutetaan s*nnalla ja siihen päälle vielä lisää s*ntaa. Riittävän monen kerroksen jälkeen ilmeisesti yksinkertaisemmat trumpistit unohtaa ettei siihen ole muuta laitettu kuin s*ntaa joten sitä se on vaikka kuinka ladottaisi lisää kerrosta. 

Vierailija
106/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trumpin presidenttiys on laiton, sillä hän on syntynyt ulkomailla, Islamabadissa Pakistanissa. Hänen oikea nimi on Dawood Ibrahim Khan.

Ja Obaman oikea nimi on Barry Soetoro, syntymäpaikka joko Kenia tai Indonesia. Jotain hämärää tuossa syntymäpaikka asiassa on kun sitä vuodesta toiseen epäillään. Hawaiillla on ollut töissä joku jonka väitetään väärentäneen syntymäpaikan, mutta näistä nyt on ihan mahdoton saada vahvistusta mistään. Hänen sormessaan on kuitenkin vain muslimien käyttämä sormus.

Voisitko vahan valoittaa tuota sormusta. Olen naimisissa muslimin kanssa enka ole koskaan moisesta kuullutkaan.

Vierailija
107/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa perehtyä syvällisesti islamiin sitten, olethan "aitiopaikalla", mikäli mies harjoittaa uskoaan.

Tuossa yksi kuva, voinet itse kaivella lisää linkkejä ottaen huomioon, että demokraattipuolueen etäispesäkkeet, Googlea vahtivat

"Faktantarkistusfirmat" toki kieltävät tämän.

Olenko ymmärtänyt jotain väärin lauseesta "There is no God but Allah" /

"Laa ilaha illallah"

https://www.pinterest.pt/pin/262968065716286317/

Hurriyet Daily News (Turkey) :

"President Barack Obama is wearing an “Allah ring” that suggests he is a Muslim, right-wing American website World Net Daily has claimed.

The website said a ring that Obama has worn for more than 30 years contains the first part of the inscription of the Shahada, the confession of faith in Islam.

One can convert to Islam by saying the Shahada – “There is no God but God and Muhammad is his Prophet” – with conviction. "

Vierailija
108/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kannattaa perehtyä syvällisesti islamiin sitten, olethan "aitiopaikalla", mikäli mies harjoittaa uskoaan.

Tuossa yksi kuva, voinet itse kaivella lisää linkkejä ottaen huomioon, että demokraattipuolueen etäispesäkkeet, Googlea vahtivat

"Faktantarkistusfirmat" toki kieltävät tämän.

Olenko ymmärtänyt jotain väärin lauseesta "There is no God but Allah" /

"Laa ilaha illallah"

https://www.pinterest.pt/pin/262968065716286317/

Hurriyet Daily News (Turkey) :

"President Barack Obama is wearing an “Allah ring” that suggests he is a Muslim, right-wing American website World Net Daily has claimed.

The website said a ring that Obama has worn for more than 30 years contains the first part of the inscription of the Shahada, the confession of faith in Islam.

One can convert to Islam by saying the Shahada – “There is no God but God and Muhammad is his Prophet” – with conviction. "

Tuohan on täyttä p_skaa mitä yrität selittää. Siihen ei tarvita edes faktan tarkistusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme