Miksi avokonttorissa pitää aina olla yksi moottoriturpa
joka tuhoaa rauhallisen työskentely-ympäristön muilta?
Meiltä irtisanottiin yksi aivan kamala kaakattaja, siis sellainen että mieli tekisi teipata sen suu kiinni kun näkee tai tunkea omena suuhun. Huokasin helpotuksesta kun lähti.
No, nyt on uusi, 30 vuotta nuorempi moottoriturpa, taukoamaton länkytys kaikesta turhanpäiväisestä. Ja jos ei enää keksi mitään sanottavaa niin LAULAA. Voi jumankekka mä sanon. Olen kuullut hänen nettitreffeistään, koirastaan, vakuutusasioistaan, suvustaan, sairauksistaan, syömisistään, terassireissuistaan ja ihan kaikesta mahdollisesta. Voi vee. Mikä ihmistä riepoo että se ei voi pitää sitä leipäläpeään edes hetkeä kiinni!
Yksin asuvat naisihmiset ovat pahimpia, niillä ei ole ketään kotona kelle jäkättää, sitten ne terrorisoi koko työyhteisöä.
Arvoisa kollega, toivottavasti luet tämän ja olisit hiljaa edes vaikka tunnin päivässä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus esihenkilölle ja pyyntö että tätä puhutellaan asiasta. Avokonttorit on perseestä, juuri siitä syystä että ei siellä niitå sääntöjä noudateta. Itse pidin aina vastamelukuulokkeita.
Miksi on avokonttoreita jos niissä pitää olla kuin huopatossutehtaassa?
Miksi vertaat toiseen ääripäähän. On kuule olemassa ihan normaalitasoista kommunikointia.
Oletko jotenkin hidas.
Osta s€ksikaupasta suukapulan ja jätä hänen työpöydälle.
Jos hän ei ymmärrä tästäkään, kysele voittaisiko sitä sovittaa onko sopiva koko?
Vierailija kirjoitti:
Meillä tämä moottoriturpa on mies ja kun Hän on hyvällä tuulella niin hän viheltelee.
Meillä on avokonttorissa kyllä säännöt, että pitäisi ottaa huomioon kanssaolijat, mutta sitähän ei ymmärretä.
Meillä on myös viheltäjä sekä moottoriturpa, kaksi eri miestä. Huh huh. Pitää yrittää edes lomat ottaa eri aikaan, niin saa joskus rauhaa.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus esihenkilölle ja pyyntö että tätä puhutellaan asiasta. Avokonttorit on perseestä, juuri siitä syystä että ei siellä niitå sääntöjä noudateta. Itse pidin aina vastamelukuulokkeita.
Miksi vertaat toiseen ääripäähän. On kuule olemassa ihan normaalitasoista kommunikointia.
Oletko jotenkin hidas.
Varmaan kenenkään nykyaikana ei tarvitse olla missään 90-luvun muoti avokonttorissa jos ei halua? Vai sielläkö nökötitte korona aikanakin vierekkäin ja vastakkain tartuttelemassa toisianne? Avokonttorithan on todettu ihan tutkimuksissakin heikentävän 30% työtehoa.