voiko netistä löytää kaveria, olen ollut
masentunut, nyt kun olen siitä ollut jo vuoden vapaa, kaipaisin hyviä kavereita, joita minulla nyt ei oikeastaan ole, keskustelu ja muuta seuraa, ei parisuhdetta.
olen varattu ja keski-ikäinen, olen yrittänyt, mutta turhaan, onkohan netissä oikeaa kaveri (ei treffi) hakua missään ?
Kommentit (12)
on aika myoha. ei taalla ehka ole paljon vastaajia enaa tahan aikaan. toivottavasti joku tietaa, mina en. tsemppia!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 01:38"]
Kyllä voi
[/quote]
jaa, mistäköhän
Kirjoitat olevasi sekä parisuhteeton että varattu. Etkö tiedä itsekään? Ystävien löytäminen aikuisena tuntuu olevan todella hankalaa...
haluaisitko olla mun kaveri, olen nainen, hetero, olisi mukavaa jutella ja katsoa ehkä ajan kanssa löytäisi ystävän.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 03:10"]
Kirjoitat olevasi sekä parisuhteeton että varattu. Etkö tiedä itsekään? Ystävien löytäminen aikuisena tuntuu olevan todella hankalaa...
[/quote]
Missähän kohtaa Ap. kirjoitti olevansa "parisuhteeton"? Opettelisitko lukemaan?
Tollanen löytyi nyt ihan pikaisesti googlaamalla, varmasti noita on muitakin.
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/uusia-ystavia/
Olepas hyvä, toivottavasti löytyy kavereita. :)
varo kuitenkin jos puhut netissä jonkun kanssa, älä kerro mitään yksityisasioita ennen kuin näet ainakin skypen kautta. mutta sekin ei ole tasan varmaa. ole siis varovainen.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 03:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 03:10"]
[/quote]
Missähän kohtaa Ap. kirjoitti olevansa "parisuhteeton"? Opettelisitko lukemaan?
[/quote]
Luen kyllä ihan sujuvasti, kiitos vaan, ymmärrys vaan ei ole aina täydellistä :) Leipäteksti rivi kaksi: "ei parisuhdetta".
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 03:21"]
haluaisitko olla mun kaveri, olen nainen, hetero, olisi mukavaa jutella ja katsoa ehkä ajan kanssa löytäisi ystävän.
[/quote]
Oikein mielelläni ja kiitos kun tarjoiduit , kirjoitellaan, mievaan @ live . fi (ilman välejä) :-)
myös suomi24:ssä on kirjeenvaihtopalsta
Kyllä voi