Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi avokonttorissa pitää aina olla yksi moottoriturpa

Vierailija
31.07.2013 |

joka tuhoaa rauhallisen työskentely-ympäristön muilta?

Meiltä irtisanottiin yksi aivan kamala kaakattaja, siis sellainen että mieli tekisi teipata sen suu kiinni kun näkee tai tunkea omena suuhun. Huokasin helpotuksesta kun lähti.

No, nyt on uusi, 30 vuotta nuorempi moottoriturpa, taukoamaton länkytys kaikesta turhanpäiväisestä. Ja jos ei enää keksi mitään sanottavaa niin LAULAA. Voi jumankekka mä sanon. Olen kuullut hänen nettitreffeistään, koirastaan, vakuutusasioistaan, suvustaan, sairauksistaan, syömisistään, terassireissuistaan ja ihan kaikesta mahdollisesta. Voi vee. Mikä ihmistä riepoo että se ei voi pitää sitä leipäläpeään edes hetkeä kiinni!

Yksin asuvat naisihmiset ovat pahimpia, niillä ei ole ketään kotona kelle jäkättää, sitten ne terrorisoi koko työyhteisöä.

Arvoisa kollega, toivottavasti luet tämän ja olisit hiljaa edes vaikka tunnin päivässä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavaa olen minäkin nähnyt, mutta tuo LAULAMINEN on uutta :)

Tee sille toivelista biiseistä, joita haluat sen laulavan.

Vierailija
2/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole avokonttoria mutta silti löytyy tuo vakio pälpättäjä. Tulee työhuoneeseeni notkumaan. Pyydän aina poistumaan jos ei ole asiaaa. Käy tutkimassa keittiössä jääkaapista, että mitä kenelläkin on eväänä "ahaa Siirillä onkin uusi eväsrasia!"...  kivaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei jääkaapin sisältöä onneksi analysoida, mutta lounasravintolan viikon ruokalista on pop. Sitä mietitään ja pohditaan ja kun siitä loppuu sisältö, niin sitten mietitään mitä oli viime viikolla. Ja sitten pohditaan, pitäisikö kuitenkin hakea pitsa. Ja jos ei haetakaan, vaan tilataan, mutta jos se on kuitenkin halvempaa hakea itse jnejnejne.

Onneksi viipyy sillä pitsanhakureissulla niin on sen ajan hiljaista.

Vierailija
4/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka työpaikassa on myös yksi minäminäminä, jota ei paskan vertaa kiinnosta muiden elämä, kunhan itse saa tahtonsa läpi.

Vierailija
5/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vielä hetki sitten töissä tuon kaltainen urpo. Kun kännykkä soi - siellä oli tällä yli 40-vuotiaalla joku Rihannan ihQ biisi - LAULOI mukana ennen kuin vastasi puhelimeen.

Oli hienoa olla asiakkaan kanssa puhelimessa, kun tämä draamaqueen teki tuollaista vastapäätä...

Vierailija
6/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoriturpa:D En ollut muistanut kyseistä sanaa. Joo, mutta on varmasti rasittavaa! Itse varmaan sietäisin aikani, mutta jossain vaiheessa kippo kuitenkin keikahtaisi ja sanoisin hänelle, klassisen "Tuki turpas". Ja senhän tietää mitä siitä seuraisi...kaikkea muuta, kuin rento työilmapiiri.

Vierailija
7/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei mahda sille mitään. Toki tuollainen käytös ei ole sopivaa työyhteisössä.

Jospa tekisit nimettömän kirjeen ja hän löytäisi sen aamulla työpisteestään. Mahdoton selvittää kuka laittanut, tee ja tulosta kotonasi. Älä koske paperiin käsin, tee hanskat kädessä. 

Jos useampi on hänen juttuihinsa kyllästynyt niin kaikki ovat tyytyväisiä kun joku rohkenee asiasta tehdä valituksen hänelle itselleen.

Vierailija
8/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoitteko te muut mitään hänen juttuihinsa? Päättäkää joskus olla hiljaa ja vastaamatta hänelle mitään. Luulisi tajuavan, että muut haluavat keskittyä työhönsä. Tuskin jaksaa kauan höpöttää, kun ei saa huomiota jutuilleen. Myös ynähdykset ja kaikki "joo", "aha", ym. kannustaa jatkamaan, joten välttäkää niitäkin. Jos hän kysyy suoraan jotakin, todetkaa vaan, että et ehdi vastaamaan, pitää tehdä töitä.

Vierailija
9/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi ysille. Tajuaisiko tuosta 'en nyt ehdi jutella kun teen töitä'.

Vierailija
10/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä moottoriturpa on mies ja kun Hän on hyvällä tuulella niin hän viheltelee.

Meillä on avokonttorissa kyllä säännöt, että pitäisi ottaa huomioon kanssaolijat, mutta sitähän ei ymmärretä.

Vierailija
11/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meidän moottoriturpa on pienessä tiimissä ja nämä tiimin jäsenet hyväksyvät ilmeisesti tuon. Ainakin vastailevat ja joskus kommentoivat. Minä en kuulu tuohon tiimiin enkä juurikaan edes tunne heitä, satumme vain istumaan samassa tilassa. (Tämä siis iso yhtiö). Kun en ole missään puheväleissä, en oikein osaa mennä mitään sanomaankaan. Hänhän vain mielestään "tekee kotoisan ja leppoisan ja rennon ilmapiirin".

Tuosta edellisestä jodlaajasta tein kyllä valituksia, sekä esimiehelleen että vielä hänenkin esimiehelleen ja työsuojeluvaltuutetulle. Sen jälkeen oli hiljaa varmaan puoli päivää ja sitten sama meno jatkui. Onneksi lopulta irtisanottiin muista syistä.

Tämä nykyinen nainen ei itse varmastikaan tajua, kuinka paljon meteliä aiheuttaa. Siis taukoamaton kalkatus, laulaminen, rummutus, jalkojen hakkaaminen, räkiminen(!) on aivan kamalaa. Taidan anoa etätyömahdollisuutta, tämä on ihan painajaismaista.

ap

Vierailija
12/25 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi tuollainen mölyapina työkaverina, ja joutuisin kärvistelemään jossain avokonttorihelvetissä, niin valitsisin jonkun seuraavista vaihtoehdoista:

a) irtisanoutuminen

b) itsemurha

c) kyseisen työkaverin kassiin paskantaminen

Vierailija
13/25 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi tuollainen mölyapina työkaverina, ja joutuisin kärvistelemään jossain avokonttorihelvetissä, niin valitsisin jonkun seuraavista vaihtoehdoista:

a) irtisanoutuminen

b) itsemurha

c) kyseisen työkaverin kassiin paskantaminen

Paras combovalinta olisi c) ja sen jälkeen a)

Vierailija
14/25 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa AP 💔

Toi on yhtä helv..ttiä!!

Vierailija
15/25 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie rulla "jeesusteippiä" sen työpöydälle.

Vierailija
16/25 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän valmistautuu terroristien hyökkäykseen. Yleensä pääsankarin ohella joku hölösuu pelastuu.

Vierailija
17/25 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama sääntö kuin, että jokaisessa taloyhtiössä pitää löytyä ne äänekkäät ja/tai epäsiistit vuokralaiset. Vaikka kuinka olisi muuten siisti ja rauhallinen omistustalo.

Vierailija
18/25 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus esihenkilölle ja pyyntö että tätä puhutellaan asiasta. Avokonttorit on perseestä, juuri siitä syystä että ei siellä niitå sääntöjä noudateta. Itse pidin aina vastamelukuulokkeita.

Vierailija
19/25 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks otat paikan avokonttorista? Jos et osaa keskittyä, niin pyydä oma huone tai tee etätöitä. Avokonttorit on tehty sitä varten että kommunikointi sujuu ja kaikki kuulee kaikkien asiat ja puhelut. Ei tartte erikseen kysellä, kun kuulet asiat muutenkin.

Vierailija
20/25 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peffasta tommonen. Meilläkin töissä yks tuommonen tapaus.. Sit se vielä huutaa "ku mä nyt oon tämmönen kauhukakara" ja nauraa räkäisesti päälle.

Tekis mieli "taputella" sitä pesismailalla.