Onko teidän mielestä 30min arkimeikin tekoon pitkä aika?
Mulla menee puoli tuntia arkimeikin tekoon. Laitan meikkivoiteen, käytän valokynää, puuteria+aurinkopuuteria, laitan kulmat, kahta eri luomiväriä, kajalia, taivutan ripset ja laitan ripsaria pari kerrosta, poskipunaa ja huulikiiltoa.
Kommentit (97)
Mulla ei mene varmaan edes juhlameikkiin noin pitkään =D
Mä kyllä meikkaan joka aamu, mutta siihen menee keskimäärin kolme minuuttia. Päätin aikoinaan, että voi meikata aamuisin, jos sen tekee niin nopeasti, että sen takia ei tarvitse varta vasten herätä.
Eli mun mielestä toi on ihan älyttömän pitkä aika. Mulla menee toi alle puol tuntia siitä, kun nousen sängystä siihen, kun painun ovesta ulos. Syön kylläkin aamupalan vasta töissä.
No, sinä itse päätät, miten kauan sinulla on aikaa tehdä arkimeikkiä. Minä käytän omaani 10 minuuttia: laitan hohtoa antavaa primeria, päälle meikkivoidetta. Silmien alle peiteväriä, päälle irtopuuteria. Poskille poskipunaa, kulmiin väri. Luomille kolmea luomiväriä, ripsiin ripsaria, huuliin huulikiilto.
Mutta olen aika rutinoitunut meikkaaja.
On pitkä. Juhlameikkiin voisi kuvitella menevän noin kauan joltakulta, itse joudun olemaan huomattavasti nopeampi.
Tajuttoman pitkä aika. Kun miettii montako vuotta sulla menee elämästäs meikkaamiseen, niin hirvittää. Mulla menee kans ehkä 3 minuuttia. Laitan kosteusvoiteen, meikkipuuterin, kahta luomiväriä, rajauskynää ja ripsiväriä.
No todellakin on pitkä aika. Mulla arkena cc-voide, rajaukset silmiin, ripsari. Huulirajaus ja -puna. Hyvin pelittää ja aikaa kuluu 3-6 min.
Olisi liian pitkä aika. Itse en meikkaa ollenkaan.
Minusta kyllä, mulla menee 5-10 min. Laitan meikkivoiteen ja puuterin/meikkipuuterin, valokynää ja huulimeikkiä minimissä. Usein laitan myös ripsiväriä ja luomiväriä mutta en aina.
Minulle olisi liian pitkä aika, en pysty käyttämään aamusta noin paljon aikaa meikin tekoon.
Ylipäänsä kuulostaa pitkältä ajalta tehdä tuo kaikki. Mä laitan kosteusvoiteen, meikkivoiteen, puuterin, luomiväriä, ripsiväriä, huulikiiltoa ja poskiin vähän väriä - aikaa menee 5-10 min.
Minä en laita kuin kosteusvoidetta, meikkipuuteria sekä ripsivärin, alta 5min menee. Juhlameikkiin voi mennä 15min...jos ei ole kiire.
Ei ole pitkä aika, mukavaa että joku haluaa nähdä vaivaa että näyttää hyvältä (turha tulla sanomaan että olet itse niin rutinoitunut että meikkaat 2,5 min saman kuin hän 30 min). Kyllähän suomalaiset naiset lähtökohtaisesti kävelee tuolla ilman meikkiä/meikit poskella, huomaa kyllä heti jos joku jaksaa vähän panostaa. Uskoisin kyllä että jonkinlaisella rutinoitumisella tuon 30 min saisi supistettua 15-20 min.
Kuinka kammottavan ruma olet, jos et selviä vähemmällä? Vai oletko niin mahdottoman hidas?
Anteeksi, ymmärrän kyllä, että itsetuntosi on poikkeuksellisen huono, kun tavallinen arkipäivä vaatii tuollaisen naamioitumisen. Oletko koskaan pohtinut, mikä siihen on syynä? Sattuiko sinulle murrosiässä jotain ikävää vai miksi olet ryhtynyt meikkaamaan noin rajusti?
Mulla menee 10 minuuttia meikkaamisessa. Puoli tuntia on kyllä pitkä aika mun mielestä.
No on paljon:) Mulla meni tänään n 3 min - kulmiin vahaa ja ripsaria. Kun on ruskettunut ei kaipaa muuta. Talvella n 10 min - edellisten lisäksi värivoide, sipaisut poskipunaa ja luomiväriä ja menoksi...
Jos AP meikkaa rajusti, niin paskokaapa allenne: minä vietän aamuisin tunnin peilin edessä. Siihen kuuluu hiukset, hampaat ja meikki. Meikki vie sen 50 min. Tosin tässä välissä on myös hoiperteluaikaa, kun annan esim. primerin asettua ja "kerrostan" tuotteeni siten, etteivät ne karkaa päivän aikana.
Tamppaan siis senverta huolella, että ei edes salilla tai uimareissulla levahda meikit ja olen perfektionisti, joten haluan näyttää huolitellulta, enkä joltain puolentoista minuutin kaaospaviaanilta, joka on ehkä saanut alkkarit oikeinpäin jalkaan.
minulla menee n. Tunti hiuksiin ja meikkiin. Hiustenlaitton menee se suurin aika kun on luonnonkiharat joita pitää suoristaa ja asetella :)
mutta ei haittaa minusta on kiva laittautua. Minä myös samalla juon aamukahvia ja syön aamupalaa ja katson telkkaria. Sellaiset on minun aamu rutiinit ja olen tottunut siihen :)
No on kyllä törkeen pitkä aika! :O Tosin itse en juurikaan käytä meikkiä, kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa ja se käsittää vain puuterin, ripsarin ja kajalin ja niiden laittoon menee ehkä 5 min?
Kaaospaviaani LOL apua se olen varmaan mää
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 09:27"]
Tamppaan siis senverta huolella, että ei edes salilla tai uimareissulla levahda meikit ja olen perfektionisti, joten haluan näyttää huolitellulta, enkä joltain puolentoista minuutin kaaospaviaanilta, joka on ehkä saanut alkkarit oikeinpäin jalkaan.
[/quote]
Käytät liian paljon meikkiä, usko pois tuollainen meikkimäärä kuulu iltajuhliin. Päivällä on vain maalatun ja keinotekoisen näköinen.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 09:27"]
Jos AP meikkaa rajusti, niin paskokaapa allenne: minä vietän aamuisin tunnin peilin edessä. Siihen kuuluu hiukset, hampaat ja meikki. Meikki vie sen 50 min. Tosin tässä välissä on myös hoiperteluaikaa, kun annan esim. primerin asettua ja "kerrostan" tuotteeni siten, etteivät ne karkaa päivän aikana.
[/quote]
Uimahallissa meikit pitää pestä pois!
on pitkä aika. Tuon saman tekee 10-15 minuutissa.