Kesäkilojen kanssa kamppailevat: miten kilot pois?
On tässä lomien aikanan ja jopa ennen sitä tullut muutama kilo lisää. Ylipainoa ei ole, mutta normaalipainooni se on ylimääräistä. Painoin ennen 59 - 60kg, mutta nyt iltaoluiden lipittämisen ja herkkujen syömisen vuoksi painoni on 66- 68 kg välillä. Eipä ole tullut edes liikuttua sitä normaalia. Täytyy myöntää, että pöhö on.
Kuinka saisin tämän pöhötyksen pois? Tiedän, tiedän: liikuntaa, oluet pois yms...ne on nyt tarkoituskin tehdä nyt, mutta onko jotain vippaskonsteja tuon lisäksi? Ns. kotitekoisia nesteenpoistajia yms...
Yhden ongelman itselläni olen huomannut: aineenvaihdunta ei kovin toimi eli tulee harvoin käytyä ulostamassa.
Onko muita pienien kesäkilojen kanssa kamppailevia?
Kommentit (6)
Lisää kuituja ja juoksulenkkejä...toimii.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 08:00"]
Lisää kuituja ja juoksulenkkejä...toimii.
[/quote]
Tärkeitän on että ruokavaliosi koostuu suureksi osaksi hiilihydraateista. Näitä saat kätevästi voileivistä ja banaaneista. Tsemppiä
Kesäkuun alusta -5kg normaalipainon sisällä ihan klassisella tavalla, klo 18 jälkeen suuhun ei muuta kuin hammasharja.
Salaattia, salaattia ja salaattia. Enkä nyt tarkoita mitään majoneesisalaatteja, vaan salaatinlehtiä, tomaattia, kurkkua, paprikaa jne. Lisäksi kanaa, raejuustoa, kanamunaa, vähän maustamattonia pähkinöitä. Kaikki herkut pois, rahkaa marjoilla makeannälkään. Muutama (2-4) näkkileipää päivässä.
Mä huomasin tänä kesänä, että mulla pysyy nälkä pois ja mieliteot hyvin kurissa syömällä proteiinia. Mun ruokavalioon on nyt tulleet (Valion pehmeät) rahkat ja saman valmistajan raejuusto, se kai joku uutuus. Vähän helpompaa. Tsemppiä :)
Laihduttaminen on yksi maailman helpoimmista asioista.
Se vaan vaatii itsekuria, mitä läskeillä nyt ei ole.