Vapaaehtoisen palastuspalvelun koirat ovat ollaat ahkeria tänä kesänä.
Nyt löytyi Pälkäneeltä marjastaja ja edellisen kerran se pikkupoika.
HYVÄ HAUKUT!!!
Kommentit (8)
Olen itse vapepassa koirineni kiitokset kiittämisestä :-D
Kysymys sinulle joka kuulut vapepaan. Minkälaisessa työssä toimit? Minua kiinnostaisi kovasti kyseinen toiminta, mutta työaikani on kovin joustamaton kahdeksasta neljään. Jos olet esim. yön etsimässä kadonnutta, jos olet esim. aamuyöllä etsimässä kadonnutta, pitääkö sinun keskeyttää touhu lähtäksesi töihin.
Pystyykö ns. jäykässä työssä oleva ihminen tuohon puuhaan, vai pitääkö olla joustava työaika?
Sori sekava teksti ja kirjoitusvirheet edellisessä.
Kaveri ainakin hälyryhmässä ollessaan on sopinut työnantajan kanssa joustoista, muutenkin tekee osin etätöitä. Jos työ ei muuten ole sen sorttinen että mahdollistaa helpot joustot, lienee sitten työnantajan suhtautumisesta kiinni miten onnistuu.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 12:48"]
Kaveri ainakin hälyryhmässä ollessaan on sopinut työnantajan kanssa joustoista, muutenkin tekee osin etätöitä. Jos työ ei muuten ole sen sorttinen että mahdollistaa helpot joustot, lienee sitten työnantajan suhtautumisesta kiinni miten onnistuu.
[/quote]
Ok, kiitos tiedosta, niin vähän epäilinkin. Harmi sinällään, kun olisi haluja auttaa ja sopiva koira.
Kunnia niille ihmisille, jotka koiran on kouluttanut ja jaksavat sen kanssa etsintäpartioissa kulkea.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 12:48"]
[/quote]
Ok, kiitos tiedosta, niin vähän epäilinkin. Harmi sinällään, kun olisi haluja auttaa ja sopiva koira.
[/quote]
Olen terveydenhuoltoalalla ja lähden jos voin. Minulla on kaksi etsintäkoiraa ja mieheni on myös toiminnassa mukana. Suurin osa näistä katoamisista tapahtuu kesällä eikä niitä hälyjä/yksikkö niin paljon tule. harrastus on kivaa ja porukka tiivis. Tule vain mukaan.
Hieno homma :). Vuoden mittaan pelastuskoirat ehtivät olla mukana monessa, kiva että niitäkin asioita joskus tuodaan esiin eikä vaan koirankakkoja ja puremia :).