Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahvakuula? Miten painava "ensikuula" naiselle?

Vierailija
30.07.2013 |

Onko sulla kokemuksia kuulailusta? Onko tehokasta treeniä läskin poistoon? Tarttis tehdä jotakin...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6

Vierailija
2/12 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla vähän runsas sanaisempi, mutta tabletti temppuilee. Eli 6 kg on ok suurimpaan osaa liikkeistä. Jotkut harvat on mihin tarvitsisi vähän kevyempää ihan rapakuntoinen aloittelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kg ei tee mitään, 8 kg on hyvä aloituskuula. Liian kevyellä kuulalla saattaa opetella liikkeet väärin. Kasi on hyvä ja aika nopeasti pystyy käyttämään jo painavampiakin. Liikkeet tehdään pääasiassa koko vartaloa käyttäen, ei käsivoimin! 

Googlaa Kahvakuulamies!

Vierailija
4/12 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla millainen urheilutausta? Mä oon kohtuu kunnossa ja käytän ohjatulla tunnilla 10 kilon kuulaa. Luulen, että alle 8 kilon kuula jää aika nopeasti liian kevyeksi

Vierailija
5/12 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu niin paljon siitä, oletko esim harrastanut muuta liikuntaa? Jos et, voisi 4kg olla aluksi hyvä, jos edes jonkin verran, tuo 6kg. Jos harrastat paljon muutenkin liikuntaa, ottaisin heti 8kg. Olen itse kahvakuulaillut nyt reilun puoli vuotta. Käytin aluksi 6kg painoa ja nyt 8kg, eli aika pientä edelleen niskahartiavaivojeni vuoksi, vaikka paljon liikunkin. tuo on mielestäni tosi tehokas läskinpoistotreeni. :)

Vierailija
6/12 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän mä aina ajattelen geishakuulia kun kahvakuulat mainitaan.

Vierailija
7/12 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 22:54"]

Miksihän mä aina ajattelen geishakuulia kun kahvakuulat mainitaan.

[/quote]

siinä onkin melkoiset lantionpohjalihakset, jos 8 kilolla aloittelee.

Vierailija
8/12 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille. Kokeilen 6 tai 8 kilon aloituskuulalla. Onko muita vinkkejä kuulan hankintaan? Onko merkillä väliä?

Vierailija
9/12 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 22:59"]

Kiitos kaikille. Kokeilen 6 tai 8 kilon aloituskuulalla. Onko muita vinkkejä kuulan hankintaan? Onko merkillä väliä?

[/quote]

Tämä on makuasia mutta itse tykkään semmoisista kunnon "rautamötikän" näköisistä, perinteisistä kuulista. En semmoisista pastellisävyisitä fyysisesti ison näköisiltä.. :D Tajusikohan kukaan. Tuossa pihassa nököttää 8 kg, 10 kg, 12 kg ja 16 kg rautapallot joita heiluttelen. 

Vierailija
10/12 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö niitä ole semmosia joiden painoa voi vähentää ja lisätä? Siis voi säätää oikean painoiseksi sen kuulan...

Vierailija
11/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google kertoo:

"Naisilla hyvä aloituspaino on 4-8 kiloa, miehillä 8-16 kiloa lähtötasosta riippuen."

lähde: http://www.fressi.fi/palvelut/ryhmaliikuntapalvelut/kahvakuulatunti/kahvakuula/

Vierailija
12/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikistaako tämä yhtään? Olen normaalipainossa mutta haluaisin vitosen tiristää vaan mietin onko tämä tehokasta liikuntaa. Onko joku saanut ihan tuloksiakin tästä?